-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція площі Ринок у м. Броди Львівської області. Коригування
Під кількістю 1 роботи слід розуміти 1 робота згідно ТС
Завершена
35 657 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 178 286.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 178 286.13 UAH
Номер:
fecc78f5a09f49579fbe95485b261c65
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 15:29 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-08-09-012609-a 09.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.08.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕМЧУКБУД» (далі – ТОВ «ДЕМЧУКБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21.08.2023 № 2108202301, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2023, договір від 31.08.2023 № 207 на суму 33 640 832,40 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 15.11.2023, 16.11.2023 та 23.11.2023.
Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до підпункту 1.3 пункту 3.4 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у разі, зокрема: «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону».
Водночас, згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
В свою чергу, не завантаження переможцем у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей.
Отже Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей в частині строку надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 17 Закону.
Період усунення порушень:
30.11.2023 17:22 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 17:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 30.11.2023 р. Замовник торгів повідомляє наступне:
Згідно п. 1 Розділу 1 тендерної документації тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) (зі змінами).
Так, відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Ч. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації.
Так, зокрема, в п. 15 ч. 2 ст. 22 Закону зазначено: у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Варто підкреслити, що Особливостями не змінено та не зупинено норми щодо можливості витребування від учасників забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, залишаються чинними і норми щодо не повернення забезпечення тендерної пропозиції, які визначені ст. 25 Закону.
Щодо наказу Мінеокономіки України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, то станом на сьогоднішній день змін до форми банківської гарантії також не внесено.
В Наказі № 2628 зазначено, що ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями; реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.
Таким чином, враховуючи зазначене, ні замовник, ні будь-хто інший не вправі самостійно вносити зміни до вимог забезпечення тендерної пропозиції та до самої форми.
Відтак, формуючи тендерну документацію, зокрема і п. 3.4 Розділ 3 тендерної документації, Замовник торгів зазначав умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції виключно ті, які передбачені в ст. 25 Закону.
Окрім цього, враховуючи те, що в п. 1 Розділу 1 тендерної документації зазначено, що тендерна документація формується відповідно до Закону, але, з урахуванням Особливостей, можна дійти до висновку, зокрема, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, Замовник торгів вважає, що тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Принагідно повідомляємо, що уповноважена особа систематично проходить відповідні офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також керівником Виконавчого комітету Бродівської міської ради додатково здійснено роз’яснювальні роботи щодо не допущення у майбутньому різного роду порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
04.12.2023 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
6cd24c23248e4ae58b22be26996589df
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2023 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція площі Ринок у м. Броди Львівської області. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-09-012609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6e2d6b41866b47cb9c0004071a8caab5
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень від 13.11.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
15.11.2023 09:29
Опис:
1. Щодо інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Бродівської міської ради Львівської області рішення №935 від 28.02.2023 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до чинних вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Окрім цього, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Реконструкція площі Ринок у м. Броди Львівської області. Коригування» було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом №ЛВ 0221-5957-23/УЕГ/А від 14.07.2023 р. В кошторисній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжінірингові послуги (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://mrbrody.dosvit.org.ua/documents/cllkiw34d6zeh0878gv2jdee5
Номер:
d569de1ee538469791af0ef60c724d1b
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
15.11.2023 09:35
Опис:
Позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція площі Ринок у м. Броди Львівської області. Коригування» №ЛВ 0221-5957-23/УЕГ/А від 14.07.2023 р
Номер:
7afe88e34cde4cccb8fcf7eb5aaf8657
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2023 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція площі Ринок у м. Броди Львівської області. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-09-012609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, яким документом (вказати назву файлу та номер сторінки) учасник ТОВ «ДЕМЧУКБУД» виконав умови частини четвертої пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації, щодо підтвердження спроможності поставити матеріали, зокрема, «Плити бетоннi тротуарнi тактильні, товщина 60 мм, типу «Поводир» (з повздовжніми рифами)» (п. 42; 2-1-1 - Підготовчі та демонтажні роботи).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f234583309a8472a813f9ab5569038fb
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень від 15.11.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
16.11.2023 16:42
Опис:
1. Щодо документу, який підтверджує спроможність поставити матеріали, зокрема, «Плити бетоннi тротуарнi тактильні, товщина 60 мм, типу «Поводир» (з повздовжніми рифами)»:
Згідно п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме:
- бруківку. Спроможність учасника поставити вказані вище матеріали в обсягах та строки, що зазначені у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів (у разі, якщо товар не виробляється на території України) із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro.
На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції міститься документ «15. Гарант.лист ОЗОН.pdf» (даний лист додається до відповіді на запит), в якому виробник плит бетонних тротуарних тактильних ТОВ «ОЗОН» гарантує в разі перемоги ТОВ "ДЕМЧУКБУД" у даній процедурі закупівлі виготовлення та поставку бетонних виробів (бруківки) згідно умов тендерної документації для виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі. Також, даний лист містить найменування Замовника, номер оголошення та предмет закупівлі, що повністю відповідає вищезазначеній вимозі тендерної документації.
Номер:
15ee790e3f5b415b8074f512a4e2be36
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2023 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція площі Ринок у м. Броди Львівської області. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-09-012609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким документом (вказати назву файлу та номер сторінки) підтверджується виконання учасником ТОВ «ДЕМЧУКБУД» умов частини четвертої пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження якості бруківки, зокрема, «Плити бетоннi тротуарнi тактильні, товщина 60 мм, типу «Поводир» (з повздовжніми рифами)» (п. 42; 2-1-1 - Підготовчі та демонтажні роботи).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
68023ad6f1cc4befb8a799c8f17bcaee
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень від 20.11.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
23.11.2023 16:40
Опис:
1. Щодо документу, яким підтверджується виконання учасником ТОВ «ДЕМЧУКБУД» умов частини четвертої пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження якості бруківки:
Згідно ч. 4 п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження якості бруківки Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинний на момент подання сертифікат відповідності (ДСТУ Б В.2.7-145:2008.).
Варто зазначити, що тендерна документація не містила конкретного переліку та окремих особливих вимог щодо надання сертифікату відповідності на певні типи/види бруківки. Єдиною вимогою було те, що сертифікат відповідності повинен бути чинним на момент подання та відповідати ДСТУ Б В.2.7-145:2008.
Відтак, на виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції містяться наступні документи:
1. Сертифікат відповідності №UA.1О393.00308-23 (файл «16. Сертифікат відповідності на бруківку.pdf»);
2. Сертифікат відповідності №UA.1О210.01146-22 (файл «16. Сертифікат відповідності на бруківку.pdf»).
Обидва сертифікати відповідності в повній мірі відповідають ч. 4 п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації.