-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
9 914 262.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 571.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 571.31 UAH
Номер:
76373bb8a5064bd0815fa3229140af07
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-24-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2023 00:00
Період моніторингу:
25.10.2023 18:20 - 15.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
24.10.2023 № 207
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2023 № 207
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2023-08-09-010904-a 09.08.2023 УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питань розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОРБУД ДЕВЕЛОП» встановлено порушення норм абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922, абзаці 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено недотримання вимог частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 83, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668.
За результатами питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору від 08.09.2023 №677 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель: УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2023-08-09-003991-a , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 09.08.2023 року (протокол №119), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОРБУД ДЕВЕЛОП», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2023, договір від 08.09.2023 №677 на суму 9 844 674,05 грн з ПДВ, додаткову угоду від 08.09.2023 №1 до договору від 08.09.2023 №677, додаткову угоду від 06.11.2023 №2 до договору від 08.09.2023 №677, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 08.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби 05.11.2023.
Відповідно до пункту 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 №281, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розмір додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховується на підставі відповідної постанови КМУ № 586 від 31.05.2021 року «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки», показники якої закладаються із розрахунку на 1 рік.
Відповідно оголошення строк виконання робіт: 31.12.2023 року.
Тобто, тривалість виконання робіт з капітального ремонту з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків складає менше, ніж 4 місяці з дати укладання договору (з 08.09.2023 по 31.12.2023). При цьому, у тендерній пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОРБУД ДЕВЕЛОП» до складу договірної ціни предмета закупівлі зі строком виконання робіт менше, ніж 4 місяці включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в сумі 1 700 939,56 грн без врахування податків.
Надані Замовником пояснення щодо виключення з договірної ціни додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, згідно з додатковою угодою від 08.09.2023 №1 до договору від 08.09.2023 №677 (укладеною разом з договором в один день), не спростовують виявлених порушень.
Поряд з цим, у разі не дотримання учасником процедури закупівлі усіх кваліфікаційних вимог, зазначених у тендерній документації замовника, останній, на вимогу Закону №922 повинен відхилити тендерну пропозицію учасника та відмінити закупівлю, що робить укладання договору взагалі неможливим.
Тобто, у разі не дотримання вимог Закону №922 відносини між переможцем закупівлі та замовником взагалі б не виникли та договір про закупівлю не було б укладено.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; та на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922, абзаці 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягала відхиленню.
Окрім того, відповідно до частини 1 статті 41 Закону №922 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Разом з тим, частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі – гарантійний строк експлуатації).
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
Однак, моніторингом встановлено, що в пункті 2.2 розділу ІІ проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) та у пункті 2.2. Договору №667 від 08.09.2023 зазначено, що підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником, тобто менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668.
Період усунення порушень:
10.11.2023 17:18 - 25.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2023 17:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
24 жовтня 2023 року Східним офісом Держаудитслужби (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-09-010904-a).
08 листопада 2023 року Замовником було надано пояснення на запит Держаудитслужби на надання пояснення.
10 листопада 2023 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-09-010904-a, у констатуючий частині якого зокрема вказано, що з огляду на те, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОРБУД ДЕВЕЛОП» до складу договірної ціни предмета закупівлі зі строком виконання робіт менше, ніж 4 місяці, включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, тендерна пропозиція не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; та на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абзаці 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підлягала відхиленню.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668.
З огляду на вказане, Держаудитслужбою зазначено, що за результатами питань розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОРБУД ДЕВЕЛОП» встановлено порушення норм абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абзаці 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено недотримання вимог частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 83, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668.
Одночасно для Замовника визначено наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору від 08.09.2023 №677 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник зауважує, що відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва».
При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт.
В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містив умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується.
Таким чином, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва.
З огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, з метою реагування на висновок Східного офісу Держаудитслужби, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду № 3 від 16.11.2023 до договору № 677 від 08.09.2023, в якій Розділ ІІ. «Якість будівельних робіт» викладено в новій редакції, чим зокрема врегульовано питання щодо гарантійних строків – пункт 2.2. Договору - Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Строк гарантії на якість закінчених робіт встановлюється 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.
Таким чином, додатковою угодою сторони погодили, по-перше, для Підрядника обов’язок гарантувати якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку (гарантійний строк визначений чинним законодавством – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується), по-друге, визначено строк гарантії саме на якість закінчених робіт - 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.
Крім того, зазначаємо, що вищевказане положення договору не призвело та не могло призвести до жодних негативних наслідків, оскільки, як зазначалося вище, сторони у п. 2.2. договору погодили лише гарантійний строк щодо якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва чітко визначений в законодавстві, що підтверджує відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно виключає можливість притягнення до відповідальності осіб, відповідальних за проведення вищевказаної закупівлі.
З метою недопущення у подальшому будь-яких неточностей та/або протирічь з вищевикладених питань, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі.
Відповідно до абз. 1 п. 4.41 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації – Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розробка проектної документації на даний об’єкт, у тому числі й складання інвесторської кошторисної документації, відбувалася у першому кварталі 2023 року.
У свою чергу, було проведено експертизу проекту будівництва, за результатами чого надано експертний звіт (позитивний) від 06.04.2023 реєстраційний номер EX01:4202-2381-1407-1834, який відображено у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, де була заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 16.03.2023.
При цьому, звертаємо увагу, що оскільки під час розробки проектної документації на даний об’єкт не було встановлено строків на виконання робіт на даному об’єкті, тому заявлена кошторисна вартість попередньо включала в тому числі і кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Більше того, повідомляємо, що згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 534-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» передбачено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету Харківської міської територіальної громади на реалізацію проектів (об’єктів, заходів), спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії, зокрема на капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі “Харківська загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів № 50 Харківської міської ради Харківської області” по вул. Тобольській, 46 в м. Харків, строк реалізації якого передбачено 2023-2024 роки.
Зауважуємо, що Замовником у проекті Договору до тендерної документації було зазначено джерело та підстави фінансування.
Також, відповідно до п. 3.9 Договору Замовник має право вносити зміни до плану фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт.
Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що до умов фінансування робіт можуть вноситися зміни у разі внесення змін у строки виконання робіт, при цьому зауважимо, що сторони не обмежуються правом перенесення таких строків тільки у межах поточного року.
Тобто, фактично виконання відповідних робіт може бути відтерміновано на будь-який термін, погоджений сторонами, зокрема і на термін, більше 1 року.
З огляду на вищевикладене, обґрунтовано вважаємо, що при розрахунку договірної ціни до Договору, Підрядник включив кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, саме зважаючи на строк реалізації проекту, передбачений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 № 534-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії», що свідчить про те, що при розгляді тендерних пропозицій було правомірно та без порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель визначено тендерну пропозицію вказаного учасника, як таку, що відповідає вимогам тендерної документації.
Поряд з цим, невідкладно після укладення договору за результатами проведення вищевказаної закупівлі, сторонами було укладено додаткову угоду № 1 до договору № 677 від 08.09.2023, у якій, зокрема, викладено в новій редакції договірну ціну, яка не містить додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
В цьому аспекті, зазначаємо, що вищевказане положення договору не призвело та не могло призвести до жодних негативних наслідків, що ще раз підтверджує відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Поряд з цим, виконуючи зобов’язання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-09-010904-a від 10 листопада 2023, Замовником було ініційовано розірвання договору № 677 від 08.09.2023 шляхом направлення відповідно листа на адресу Підрядника, враховуючи, що у Замовника відсутнє право на розірвання договору в односторонньому порядку, в тому числі і за вимогою органу Держаудитслужби.
Так, відповідно до п. 11.3 Договору дострокове розірвання Договору можливе тільки за згодою Сторін або за рішенням Господарського суду, крім випадку, визначеного п. 11.2. цього Договору.
При цьому, з огляду на те, що свої зобов’язання за укладеним договором Підрядник виконує належним чином та відповідно до умов договору, причини для звернення до суду у Замовника відсутні.
Таким чином, єдиним можливим варіантом виконання вищевказаного висновку є розірвання договору саме за згодою сторін, питання про що і було ініційовано Замовником.
З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття заходів щодо розірвання договору.
Одночасно з вищевказаною інформацією в електронну систему закупівель буде додано письмові підтвердження про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (лист на адресу Підрядника).
Дата публікації звіту:
17.11.2023 20:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
- other: Ні
Опис:
Порушення в моніторингу не усунуто
Дата публікації:
25.11.2023 18:39
Запити/Пояснення
Номер:
174ac9766e764f59bd7e94eaa49328bf
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2023 19:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
b65ea872d3ea4d5fb14aadd2e9a934a3
Назва:
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Дата опублікування:
08.11.2023 14:58
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-08-09-010904 - а), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-68571.html
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі- Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
За результатами проведення відкритих торгів з особливостями на вищезазначену закупівлю, 08 вересня 2023 р. було укладено договір про закупівлю № 677 з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОРБУД ДЕВЕЛОП»» переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Тобольській, 46 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
08.09.2023 р. Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради в особі заступника начальника Управління Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 11.04.2023 № 91/0/75-23 (далі – Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОРБУД ДЕВЕЛОП» в особі виконавчого директора Собка Віктора Володимировича, що діє на підставі довіреності від 13.02.2023 (далі – Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, приймаючи до уваги пункт 3.2. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ», пункт 10.2. розділу X. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», пункт 11.1. розділу ХІ. «ІНШІ УМОВИ» та підпункт 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), уклали додаткову угоду № 1 до договору № 677 від 08.09.2023р про таке:
1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 7 803 546 грн 57 коп. (сім мільйонів вісімсот три тисячі п’ятсот сорок шість грн 57 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 300 591 грн 09 коп. (один мільйон триста тисяч п’ятсот дев’яносто одна грн 09 коп.).».
2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів (об’єктів, заходів), спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та складає 7 803 546 грн 57 коп. (сім мільйонів вісімсот три тисячі п’ятсот сорок шість грн 57 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 300 591 грн 09 коп. (один мільйон триста тисяч п’ятсот дев’яносто одна грн 09 коп.).».
3. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 677 від 08.09.2023р.
4. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Відповідно до абз. 4 пункту 10 Особливостей повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 1 частини 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зокрема повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
На виконання вимог Закону Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик було оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: Додаткову угоду № 1 від 08.09.2023 р. до Договору № 677 від 08.09.2023р.
Додатковою угодою № 1 від 08.09.2023 р. до Договору № 677 від 08.09.2023р. викладено в новій редакції договірну ціну, яка не містить додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Номер:
545d198902214aa79968d9bc27bb4146
Назва:
В доповнення до інформації про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата опублікування:
23.11.2023 14:12
Опис:
В доповнення до інформації про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель надаємо лист-відповідь Підрядника.