-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ліфтових шахт будівлі літ. В із заміною та встановленням ліфтів в КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради за адресою: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Завершена
5 570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 850.00 UAH
Номер:
3edfb61e20224b3db78a31a4839786c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-01-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2023 00:00
Період моніторингу:
01.11.2023 14:51 - 23.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2023 № 64-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 01.11.2023 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-08-09-006672-a від 09.08.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ДАТ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про
проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.08.2023 №110, протокол розгляду тендерної пропозиції від 24.08.2023 №117, тендерну пропозицію Державне акціонерне товариство «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД» (далі – ДАТ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2023 року, договір підряду від 06.09.2023 за №208, пояснення Замовника від 06.11.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.11.2023 15:55 - 17.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2023 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
ab5f2aa8baa04fefbdfd26571491a42a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.11.2023 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ліфтових шахт будівлі літ. В із заміною та встановленням ліфтів в КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради за адресою: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-09-006672-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bc87226a159d45ab958ae4ce69bff2e1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.11.2023 16:17
Опис:
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 01.11.2023 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ліфтових шахт будівлі літ. В із заміною та встановленням ліфтів в КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради за адресою: Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-09-006672-a), надає пояснення: Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи (посилання на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-12-008274-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ФОП Король Олег Михайлович, який розробив проектно-кошторисну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (позитивний експертний звіт №43408 від 26 липня 2023 року). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних стандартів. Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, ґрунтуючись на висновку позитивного експертного звіту (документи додаються).