-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням будівлі Центру науково - технічної творчості молоді Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Холодногірська, 35
Завершена
11 364 086.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 821.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 821.00 UAH
Номер:
55714773feaa41888922c92ae31cfff3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-18-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
18.03.2024 12:33 - 09.04.2024 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2024 № 12-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15, 16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.03.2024 №12-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-08-012149-a 08.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом приведення умов договору у відповідність з вимогами законодавства (виключити з договірної ціни кошти на покриття ризиків) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.08.2023 (протокол №80), зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.08.2023, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Кольченко Анастасії Юріївни, товариства з обмеженою відповідальністю «СУМИСТРІМБУД» (далі – ТОВ «СУМИСТРІМБУД»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.08.2023 №96, від 28.08.2023 №99, від 11.09.2023 №114, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2023, договір від 08.09.2023 №111-1, додаткові угоди від 23.11.2023 №1, від 26.12.2023 №2, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.03.2024 та від 26.03.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до додатку 3 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, розраховані в програмному комплексі АВК або іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, що діють на даний момент у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» зі змінами та яка повинна бути розрахована відповідно до цього додатку до тендерної документації.
Також, у пункті 2.8 проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації) Замовник установив, що договірна ціна – динамічна.
Учасник ТОВ «СУМИСТРІМБУД» у складі тендерної пропозиції надав файл «Кошторис 1-36.pdf».
Відповідно до інформації, що міститься в даному файлі, у загальну вартість динамічної договірної ціни були включені кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у сумі 181 962,00 грн, що не відповідає пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова), а отже вимогам додатку 3 до тендерної документації та пункту 2.8 проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації), оскільки, згідно з підпунктом б пункту 5.31 Настанови за динамічної договірної ціни кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт – не враховуються.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 21.03.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСТРІМБУД» з огляду на те, що учасником у ціні пропозиції враховані кошти на покриття ризиків за динамічної договірної ціни, що суперечить пункту 5.31 Настанови.
На зазначений запит Управління Замовник 26.03.2024 надав пояснення наступного змісту: «Згідно додатку 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що вартість робіт розраховується відповідно до Настанови.
Відповідно до пункту 5.1. розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати нa будівництво об`єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів».
Слід відмітити, що пунктом 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.31 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни - не враховується.
Абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СУМИСТРІМБУД» та уклав з ним договір від 08.09.2023 №111-1 на умовах що суперечать вимогам тендерної документації та нормативно-правовим актам в галузі будівництва.
Період усунення порушень:
27.03.2024 14:22 - 11.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2024 14:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням будівлі Центру науково - технічної творчості молоді Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Холодногірська, 35», ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-08-012149-a, повідомляємо про усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору у відповідність з вимогами законодавства (виключення з договірної ціни коштів на покриття ризиків).
Так, на підставі Висновку про результати моніторингу закупівлі від 27.03.2024 року між Управлінням освіти і науки Сумської міської ради та ТОВ «СУМИСТРІМБУД» укладено додаткову угоду №3 від 02.04.2024 до договора підряду від 08.09.2023 №111-1 в частині зменшення вартості робіт, яка визначається договірною ціною, на суму покриття збитків.
Додаток:
- додаткова угода №3 від 02.04.2024 до договора підряду від 08.09.2023 №111-1 – на 3 аркушах;
- договірна ціна на будівництво «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням будівлі Центру науково - технічної творчості молоді Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Холодногірська, 35», що здійснюється в 2023-2024 роках – на 2 аркушах.
Дата публікації звіту:
02.04.2024 16:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
03.04.2024 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
82e312a4de3b453c848a72897a07658d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.03.2024 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт покрівлі з утепленням будівлі Центру науково - технічної творчості молоді Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Холодногірська, 35 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-012149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
07d6ee1fff1943abbe82cb09c470d16e
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2024 10:16
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт покрівлі з утепленням будівлі Центру науково - технічної творчості молоді Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Холодногірська, 35 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-012149-a) повідомляємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду: https://osvita.smr.gov.ua/
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва №1, затвердженого наказом управління освіти і науки Сумської міської ради від 02.08.2023 року №191, з урахуванням розробленої проєктно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва згідно розробленої проєктно-кошторисної документації. Вартість робіт визначено з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатки:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №1 – на 2 сторінках;
- наказ управління освіти і науки Сумської міської ради від 02.08.2023 року №191– на 2 сторінках;
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на ремонтні роботи – на 9 сторінках;
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на блискавкозахист – на 5 сторінках;
-локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на пусконаладжувальні роботи на блискавкозахист – на 1 сторінці;
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 на електротехнічні рішення – на 4 сторінках;
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 на електротехнічні рішення – на 1 сторінці.
Номер:
6a883590e6224c3483bef51a429be93b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.03.2024 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт покрівлі з утепленням будівлі Центру науково - технічної творчості молоді Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Холодногірська, 35 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-012149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСТРІМБУД» з огляду на те, що учасником у ціні пропозиції враховані кошти на покриття ризиків за динамічної договірної ціни, що суперечить пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», згідно з яким кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, за динамічної договірної ціни не враховуються.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f34d97c278154f38a000d775e2eb1ddf
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2024 10:44
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт покрівлі з утепленням будівлі Центру науково - технічної творчості молоді Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Холодногірська, 35 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-012149-a) повідомляємо, що згідно Додатку 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що вартість робіт розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіона від 01.11.2021 №281 (зі змінами) (далі - Настанова).
Відповідно до пункту 5.1. розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати нa будівництво об`єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів.
Пунктом 4.40 Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.