-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система рентгенівська діагностична С-подібна мобільна (ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, номенклатура - 33111800-9 - Рентгенодіагностичні системи, НК 024:2023 - 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна цифрова)
Завершена
8 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 85 000.00 UAH
Номер:
f60fe5739fb046e88c20076d4e20aa75
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-23-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2023 00:00
Період моніторингу:
23.10.2023 16:30 - 13.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.10.2023 № 274
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.10.2023 № 274.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-08-010949-a, 08.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру встановлено порушення вимог пункту 49 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме привести умови укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору у відповідність до умов тендерної документації (Додаток №4) шляхом укладання додаткової угоди до договору, а також вжити заходи, щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 49 Особливостей №1178 при укладенні договору про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-08-08-003784-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.08.2023 №259; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ» (далі – ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 17.08.2023 №261, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 24.08.2023 №618; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Так, відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Водночас, аналізом відповідності умов укладеного за результатами досліджуваної процедури закупівлі договору умовам тендерної документації встановлено, що укладений Замовником з ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» договір від 24.08.2023 №618 (далі – Договір №618) відрізняється за змістом від проєкту договору, що наведений у Додатку №4 до тендерної документації Замовника, а саме містить умови щодо права експлуатації товару покупцем (Замовник) тільки за наявності ліцензії з використання джерел іонізуючого випромінювання або, якщо він знаходиться на етапі отримання дійсної ліцензії – копії, яку в обов’язковому порядку повинен надати постачальнику, в іншому випадку покупець не має права експлуатувати товар (п.6.12 Договору №618), а також умови, за якої постачальник зобов’язується ввести товар в експлуатацію після надання листа про прийняття документів на внесення змін покупцем до ліцензії на роботу з джерелами іонізуючого випромінювання (п.6.13 Договору №618), які відсутні у проєкті договору (Додаток №4 до тендерної документації).
Таким чином, при укладенні договору про закупівлю за досліджуваною процедурою закупівлі допущено порушення вимог пункту 49 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
13.11.2023 18:02 - 28.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2023 18:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуті шляхом підписання додоаткової угоди №1 до договору №618. Пункти 6.12. та 6.13 виключені з договору.
Дата публікації звіту:
17.11.2023 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
d0cbb9833f8948c7be83b21e4ede924b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2023 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-08-010949-a, яка проведена Комунальним підприємством «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6a84f004310843c783802b6ce4b4c9c7
Назва:
Dslgjdslm yf pdthytyyz
Дата опублікування:
27.10.2023 15:58
Опис:
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» та комерційних пропозицій (скани додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (Додаток: рапорт від завідуючого відділенням загальної та малоінвазивної хірургії, наказ про створення та протокол засідання робочої групи), враховуючи рівень спеціалізованої допомоги пацієнтам лікарні, необхідність проведення нейрохірургічних втручань, рівень їх складності, з урахуванням вимог чинного законодавства України.