-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із влаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківськ, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, за (ДК 021:2015–45454000-4 реконструкція) Єдиного закупівельного словника.
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Мова тендерної пропозиції – українська. Забезпечення тендерної пропозиції – вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 4 до ТД
Завершена
13 410 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 134 104.10 UAH
мін. крок: 1% або 134 104.10 UAH
Номер:
2d1b6210f5f7458aa0f762fa441810c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2023 00:00
Період моніторингу:
28.08.2023 10:45 - 19.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.08.2023 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-08-08-009954-a 08.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 11.07.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами) (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" (далі – ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"), протокол уповноваженої особи від 21.08.2023 б\н, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2023 року, договір підряду від 04.09.2023 №185/23 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 13.09.2023 та 14.09.2023 року.
Період усунення порушень:
15.09.2023 12:41 - 21.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2023 12:41
Запити/Пояснення
Номер:
683598501f484b03a8615a5054b5513f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.09.2023 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із влаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківськ, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, за (ДК 021:2015–45454000-4 реконструкція) Єдиного закупівельного словника.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-08-009954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
96b3072a519a44adbed9091982663c31
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.09.2023 15:01
Опис:
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення органу державного фінансового контролю про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє.
Розмір бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість, визначено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої у відповідності до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Згідно ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», дана проєктно-кошторисна документація отримала позитивний Експертний звіт державної будівельної експертизи № 09-0121/01-23 від 02.08.2023 року, реєстраційний номер на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва: EX01:9579-4198-5345-6514.
Проєктно-кошторисну документацію РП «Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із улаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківську. (Коректура)», реєстраційний номер на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва: PD01:4582-3314-3656-6247, затверджено наказом № 04 від 07.08.2023 року «Про затвердження проєктно-кошторисної документації».
Виходячи зі змісту пункту 6 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560, експертиза є завершальним етапом розроблення проєктів будівництва.
Посилання на сторінку власного веб-сайту Замовника http://www.komynalka.com.ua/
До відповіді додаються сканкопії наступних документів:
1. Зведений та локальний кошторисні розрахунки.
2. Експертний звіт державної будівельної експертизи № 09-0121/01-23 від 02.08.2023 року.
3. Наказ № 04 від 07.08.2023 року «Про затвердження проєктно-кошторисної документації.
Номер:
231130c7587c4e5fbfc0cac36e7900d7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із влаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківськ, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, за (ДК 021:2015–45454000-4 реконструкція) Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-08-009954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовник у пункті 2 частини другої Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" те, що Учасником всупереч вимог замовника не надано у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
acd4e394a2904919b5a1f5193a79203a
Назва:
Відповідь за запит
Дата опублікування:
14.09.2023 10:46
Опис:
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення органу державного фінансового контролю про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє.
Замовник пунктом 2 частини другої Додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат. Або договір(и) на оренду будівельних машин та механізмів з розрахунком собівартості маш.-год на період виконання робіт та терміном дії договору на весь період виконання робіт. У ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР» будівельні машини і механізми є орендовані, тому учасником надано копії договорів на надання послуг з ТОВ «ЗОФОР» №02-01\23 від 09.01.23 року (термін дії договору до 31.12.23 р) та з КП «Муніципальна дорожня компанія» № 01.03.23 від 01.03.23 року (термін дії договору до 31.12.23 р) з додатками до договорів, де вказано собівартість маш.годин та види орендованої техніки, тобто вимога Замовника виконана»
Тому вважаємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР» Замовник врахував всі вимоги Тендерної документації та діяв в межа Закону.»