• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) у Меліоративному ліцеї Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області

Завершена

8 191 556.93 UAH з ПДВ
Номер: f332662ab3b749d0a9deea7bd3752733
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.12.2023 15:25 - 28.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 05.12.2023 № 223 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.12.2023 № 223 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2023-08-08-001061-a 08.08.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2023-08-07-005639-c, пояснення Замовника, надані 15.12.2023 на запит Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель 13.12.2023.
Період усунення порушень: 27.12.2023 19:07 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2023 19:07

Запити/Пояснення