-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція “Реконструкція приміщень адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг за адресою: Україна, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Сутиски, проспект Перемоги, 21”
Завершена
4 946 274.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 731.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 731.37 UAH
Номер:
dc3546a327ff4d54bdffdf67c0d18b47
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-05-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2023 00:00
Період моніторингу:
05.09.2023 15:14 - 27.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2023 №70-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.09.2023 №70-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-08-07-008909-a 07.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сутисківської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 07 серпня 2023 року №8), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 10 серпня 2023 року, відповідь Замовника 11 серпня 2023 року, вимога про усунення порушення від 08 серпня 2023 року за номером UA-2023-08-07-008909-a.c1, рішення Замовника від 08 серпня 2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Вінтрастінвест», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 серпня 2023 року №11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, підрядний договір від 30 серпня 2023 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 08 вересня 2023 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у додатку 1 тендерної документації Замовника встановлено вимогу, що для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що зазначений (зазначені) в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати: копію аналогічного договору (не менше 1-го), що зазначений (зазначені) в довідці (з додатками та додатковими угодами) та первинні документи, що підтверджують повне виконання договору (не менше 1-го), що зазначені в довідці.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «Вінтрастінвест» надано довідку «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 10 серпня 2023 року №15, в якій зазначені аналогічні договори, що повністю виконані: договори від 27 січня 2023 року №6 та від 12 квітня 2023 року №6-1.
Відповідно до пункту 3.1 договору від 27 січня 2023 року №6 його договірна ціна складає 2675840,00 грн, а згідно з пунктом 3.1 договору від 12 квітня 2023 року №6-1 договірна ціна - 919825,30 грн.
При цьому, на підтвердження повного виконання договорів учасником надано акти приймання-виконання будівельних робіт, в яких зазначено, що згідно з договором від 27 січня 2023 року №6 виконано роботи на суму 2395161,09 грн (акти: від 14 лютого 2023 року №1, від 27 лютого 2023 року №2, від 14 березня 2023 року №3, від 29 березня 2023 року №4) та згідно з договором від 12 квітня 2023 року №6-1 виконано роботи на суму 902141,00 грн (акт від 25 квітня 2023 року №5), чим порушено вимоги додатку 1 тендерної документації.
Також, у додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, що до довідки «Про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» необхідно додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки/ інший документ).
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «Вінтрастінвест» надано довідку «Про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 21 серпня 2023 року №14, у якій зазначено про залучення до виконання робіт згідно з цивільно правовими договорами: від 01 січня 2017 року №4 (маляра Густинович Олесю Петрівну) та від 01 січня 2017 року №5 (головного бухгалтера Чайку Лілію Володимирівну). При цьому, у складі пропозиції учасника надано цивільно правові договори від 01 січня 2017 року №4 (маляр Густинович Олеся Петрівна) та від 01 січня 2017 року №5 (головний бухгалтер Чайка Лілія Володимирівна), в яких вказано термін їх дії з 01 січня 2017 року по 01 січня 2022 року, без зазначення інформації про продовження, чим порушено вимоги додатку 1 тендерної документації.
Окрім цього, моніторингом установлено, що у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, зокрема:
- інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Реєстр), отриману з Реєстру в онлайн-режимі за посиланням (https://bit.ly/3sUToHs) в разі неможливості перевірити інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах.
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану з 24 лютого 2022 року функція з перегляду відомостей та формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн-режимі була тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації, при цьому Національне агентство з питань запобігання корупції з 04 вересня 2023 року відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення.
Таким чином, з 22 по 30 серпня 2023 року у Реєстрі осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, перевірити інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних було неможливо.
Зважаючи на зазначене, переможець торгів ТОВ «Торговий дім «Вінтрастінвест» не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної в підпункті 3 пункту 47 Постанови №1178, чим порушив вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім «Вінтрастінвест», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону, а також як переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, а уклав з ним Договір на суму 3 667 987,20 грн.
Період усунення порушень:
21.09.2023 16:27 - 06.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2023 16:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ухвала Вінницького окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі № 120/15454/23 від 30 жовтня 2023 року.
Дата публікації:
03.11.2023 11:30
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Сутисківська селищна рада було розглянуто Висновок за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - Управління) (ID моніторингу UA-M-2023-09-05-00002). За результатами розгляду, повідомляємо наступне.
1. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) Замовник процедури закупівлі вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до вищезазначеного висновку.
Позивач не погоджується з положеннями висновку моніторингу з наступних причин.
1. Щодо порушення про які зазначає Відповідач в частині підтвердження повного виконання договорів учасником:
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На виконання зазначеної норми Закону Замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу 3 тендерної документації) було передбачено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів наведено в Додатку № 1 до тендерної документації.
В свою чергу пункт “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” додатку № 1 до тендерної документації передбачав надання наступного документального підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію:
“1. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (за формою, що наведена в табл. 3 до цього додатку)
В довідці зазначити інформацію про наявність не менше 1-го договору за аналогічним предметом закупівлі.
Аналогічним договором за предметом закупівлі в розумінні цієї тендерної документації є повністю виконаний договір на виконанян робіт з капітального ремонту та/або реконструкцію та/або будівництва об’єктів і споруд виробничого чи невиробничого призначення.
2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що зазначий (зазначені в довідці):
- копія аналогічного договору (не менше 1-го), що зазнечиний (зазначені) в довідці (з додатками та додатковим угодами);
- первинні документи, що підтверджують повне виконання договору (не менше 1-го), що зазначені в довідці;
- лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір (договори) (лист-відгук повинен містити: дату та вихідний номер; предмет та реквізити аналогічного договору; інформація про виконання аналогічного договору (виконаний повністю або частково; наявні або відсутні претензії щодо строків та якості виконання договору); підпис уповноваженої особи).”
На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції було надано:
1) Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (довідка від 10.08.2023 р. № 15). В довідці зазначено інформацію про наявність не менше 1-го договору за аналогічним предметом закупівлі.
2) Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що зазначений (зазначені в довідці):
– копія аналогічного договору (не менше 1-го), що зазначений (зазначені) в довідці (з додатками та додатковим угодами) (договір № 6 від 27 січня 2023 року на виконання робіт з капітального ремонту Об’єкту “Капітальний ремонт споруд цивільного захисту – укриття комунального закладу “Вінницький гуманітарний ліцей № 1 ім. М.І. Пирогова” по вул. Маліновського, 7 в м. Вінниці” (завершення робіт) та № 6-1 від 12 квітня 2023 року на виконання робіт з капітального ремонту Об’єкту “Капітальний ремонт споруд цивільного захисту – укриття комунального закладу “Вінницький гуманітарний ліцей № 1 ім. М.І. Пирогова” по вул. Маліновського, 7 в м. Вінниці” (коригування));
– первинні документи, що підтверджують повне виконання договору (не менше 1-го), що зазначені в довідці;
– лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір (договори) (лист від 10.08.2023 року № 1). Зазначений лист-відгук містить: дату та вихідний номер; предмет та реквізити аналогічного договору; інформація про виконання аналогічного договору (виконаний повністю; відсутні претензії щодо строків та якості виконання договору); підпис уповноваженої особи).
Відповідно до положень пункту 3.1. Договору субпідряду № 6 від 27 січня 2023 року передбачено, що договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невідємною частиною договору.
В складі тендерної пропозиції було надано Кошторис (додаток до договору № 6 від 27 січня 2023 року) на виконання робіт з капітального ремонту Об’єкту “Капітальний ремонт споруд цивільного захисту – укриття комунального закладу “Вінницький гуманітарний ліцей № 1 ім. М.І. Пирогова” по вул. Маліновського, 7 в м. Вінниці” (завершення робіт). Відповідно до зазначеного Кошторису договірна ціна робіт становить 2 186 123,13 грн.
На підтвердження виконання зазначеного аналогічного договору надано первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаного договору, а саме - 2 395 161,09 грн (акти: від 14.02.2023 №1, від 27.02.2023 №2, від 14.03.2023 №3, від 29.03.2023 №4).
Крім цього, листом-відгуком від 10.08.2023 року № 1 підтверджено повне виконання зазначеного аналогічного договору.
Також, відповідно до положень пункту 3.1. Договору субпідряду № 6-1 від 12 квітня 2023 року передбачено, що договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невідємною частиною договору.
В складі тендерної пропозиції було надано Кошторис (додаток до договору № 6-1 від 12 квітня 2023 року) на виконання робіт з капітального ремонту Об’єкту “Капітальний ремонт споруд цивільного захисту – укриття комунального закладу “Вінницький гуманітарний ліцей № 1 ім. М.І. Пирогова” по вул. Маліновського, 7 в м. Вінниці” (коригування)). Відповідно до зазначеного Кошторису договірна ціна робіт становить 744 631,59 грн.
На підтвердження виконання зазначеного аналогічного договору надано первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаного договору, а саме - 902141,00 грн (акт від25.04.2023 №5 ).
Крім цього, листом-відгуком від 10.08.2023 року № 1 підтверджено повне виконання зазначеного аналогічного договору.
Таким чином, надані учасником-переможцем документи та інформація підтверджували відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
2. Щодо порушення про які зазначає Відповідач в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На виконання зазначеної норми Закону Замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу 3 тендерної документації) було передбачено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів наведено в Додатку № 1 до тендерної документації.
В свою чергу пункт “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” додатку № 1 до тендерної документації передбачав надання наступного документального підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію:
“1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою, що наведена в табл. 2 до цього додатку).
Довідка має містити відомості щодо:
- інженера-проектувальника (у складі тендерної пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що виконав кошторисну документацію включену до складу пропозиції учасника, дія сертифіката має бути чинна до закінчення строку виконання робіт);
- особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається копія протоколу перевірки знань з охорони праці, посвідчення та/або копія документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів з охорони праці.
2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
*учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.”
На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції було надано:
1) Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка № 14 від 10.08.2023 р.). Зазначена Довідка містить відомості щодо:
– інженера-проектувальника (у складі тендерної пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що виконав кошторисну документацію включену до складу пропозиції учасника, дія сертифіката має бути чинна до закінчення строку виконання робіт);
– особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається копія протоколу перевірки знань з охорони праці, посвідчення та/або копія документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів з охорони праці.
2) Документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Так, зокрема, в складі тендерної пропозиції надано:
– Цивільно-правовий договір від 01.012017 № 4, що укладений з Густинович Олесею Петрівною;
– Цивільно-правовий договір від 01.01.2017 № 5, що укладений з Чайкою Лілею Володимирівною.
Згідно з положеннями статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Положення статті 631 Цивільного кодексу України передбачають, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Відповідно до положень пункту 6.1. Цивільно-правових договорів від 01.012017 № 4 та № 5 передбачено, що термін дії договорів з 01.01.2017 по 01.01.2022 р.
Водночас положення пункту 6.2. Цивільно-правових договорів від 01.012017 № 4 та № 5 передбачає, що термін дії договору може бути продовжений до 31.12.2023 року.
Зазначені обставини були встановлені, в тому числі, в рамках виконання положень пункту 39 Особливостей.
Таким чином, надані учасником-переможцем документи та інформація підтверджували відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
3. Щодо порушення про які зазначає Відповідач в частині підтвердження відсутності підстав для відмови згідно з пп. 3 п. 47 Особливостей.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
На виконання зазначеної норми Закону Замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу 3 тендерної документації) було передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На веб-сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua міститься відкритий публічний електронний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
За результатами перевірки у відкритому публічному реєстрі було встановлено, що керівника учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією:
Також, відповідно до положень частини 10 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту:
28.09.2023 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
daf0d0c6347148eea45cc029fed866cc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2023 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції приміщень адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг за адресою: Україна, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Сутиски, проспект Перемоги, 21 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-07-008909-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні поясненнь (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «Торговий дім «Вінтрастінвест», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- копії аналогічного договору про підтвердження наявність досвіду виконання аналогічних договорів субпідрядником, оскільки в складі пропозиції учасника надано довідку від субпідрядника ТОВ «Ван ТАЧ» (довідка від 16.08.2023), в якій зазначено аналогічний договір з ТОВ «Текстейт» від 13.06.2022 №13/06/00/22 на роботи з монтажу лоткової та кабельної продукції (пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- документа на кожного працівника, зазначеного в довідці про наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки/ інший документ), а саме: Густинович Олесю Петрівну (маляр) та Чайку Лілію Володимирівну (головний бухгалтер), оскільки в складі пропозиції учасника надано цивільні договори від 01.01.2017 №4, 5, в яких вказано термін їх дії з 01.01.2017 по 01.01.2022, однак не зазначено інформацію про їх продовження (додаток 1 тендерної документації);
- первинних документів, що підтверджують повне виконання договору (не менше 1-го), що зазначені в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки в складі пропозиції учасника надано аналогічні договори, а саме договір від 27.01.2023 №6 та договір від 12.04.2023 №6-1, вартістю 2675840,00 грн та 919825,30 грн відповідно. При цьому надано акти приймання виконання будівельних робіт згідно з договорами на суму 2395161,09 грн (акти: від 14.02.2023 №1, від 27.02.2023 №2, від 14.03.2023 №3, від 29.03.2023 №4) та 902141,00 грн (акт від25.04.2023 №5 ) відповідно (додаток 1 тендерної документації).
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Торговий дім «Вінтрастінвест», у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a6005050af934063a1333c3cb296bb1f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.09.2023 15:47
Опис:
Відповідь на запит на пояснення:
1.
– Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням вищевказаного порядку та з урахуванням результатів експертизи (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (EX01:6136-9218-2737-8704 реєстраційний номер № 05-0375 від 02.06.2023 р. Виданий ТОВ “Інженерно-будівельне бюро”).
Також, в електронній системі закупівель 07 серпня 2023 о 15 год 39 хв було оприлюднено файл “Додаток до технічного завдання.zip”, який містить проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо.
Додатково, до цієї відповіді надаємо вказані вище документи.
2.
– Відповідно до положень пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Положення пункту 18 частини 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачають, що тендерна документація, серед іншого повинна містити, вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
На виконання зазначеної норми Закону Замовником в тендерній документації (абзац 1 та 2 пункту 7 розділу 3 тендерної документації) було передбачено наступну вимогу:
“У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у пункті 47 Особливостей.
Також Учасник подає наступні відомості:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей/виписки з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції .
- копію (копії) всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до Додатку 3 (у разі якщо передбачено законодавством)
- документальне підтвердження від субпідрядника про відсутність підстав передбачених в пункті 47 Особливостей у формі довідки довільної форми.”
Зазначена вимога в абзаці 1 та 2 пункту 7 розділу 3 тендерної документації стосувалася саме випадків залучення учасником субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції було надано довідку від 10.08.2023 вих № 17, в якій зазначено:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей/виписки з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції.
Також, в складі тендерної пропозиції учасника-переможця було надано:
– Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці субпідрядника;
– Виписка з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію;
– Гарантійний лист від 14.08.2023 № 6Т від 14 серпня 2023 року про відсутність обмежень згідно п. 47 Особливостей у субпідрядника, який буде залучений до виконання робіт в обсязі не менше ніж 50 відсотків від загальної вартості договору про закупівлю.
Таким чином, учасником-переможцем було виконано вимоги тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі” (з урахуванням Особливостей) в частині наданні інформації та документів від субпідрядника.
Крім цього, в тендерній документації (абзац 3 та 4 пункту 7 розділу 3 тендерної документації) було встановлено вимогу:
“У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити. У складі пропозиції Учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників, на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками. Окрім того, в складі пропозиції має міститися лист від субпідрядника адресована Замовнику з інформацією про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг; наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, а також про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (на підтвердження зазначеної інформації надати копію аналогічного договору).
* у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.”
Зазначена вимога в абзаці 3 пункту 7 розділу 3 тендерної документації стосувалася саме випадків залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків. Отже необхідність надання копії аналогічного договору стосувалася саме субпідрядників, які будуть залучатися в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином вимоги тендерної документації не передбачали обов’язку надання копії аналогічного договору для субпідрядника, що залучатиметься на виконання договору в обсязі НЕ менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
- Відповідно до положень пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На виконання зазначеної норми Закону Замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу 3 тендерної документації) було передбачено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів наведено в Додатку № 1 до тендерної документації.
В свою чергу пункт “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” додатку № 1 до тендерної документації передбачав надання наступного документального підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію:
“1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою, що наведена в табл. 2 до цього додатку).
Довідка має містити відомості щодо:
- інженера-проектувальника (у складі тендерної пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що виконав кошторисну документацію включену до складу пропозиції учасника, дія сертифіката має бути чинна до закінчення строку виконання робіт);
- особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається копія протоколу перевірки знань з охорони праці, посвідчення та/або копія документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів з охорони праці.
2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
*учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.”
На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції було надано:
1) Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка № 14 від 10.08.2023 р.). Зазначена Довідка містить відомості щодо:
– інженера-проектувальника (у складі тендерної пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, що виконав кошторисну документацію включену до складу пропозиції учасника, дія сертифіката має бути чинна до закінчення строку виконання робіт);
– особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП), на підтвердження чого надається копія протоколу перевірки знань з охорони праці, посвідчення та/або копія документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів з охорони праці.
2) Документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Так, зокрема, в складі тендерної пропозиції надано:
– Цивільно-правовий договір від 01.012017 № 4, що укладений з Густинович Олесею Петрівною;
– Цивільно-правовий договір від 01.01.2017 № 5, що укладений з Чайкою Лілею Володимирівною.
Згідно з положеннями статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Положення статті 631 Цивільного кодексу України передбачають, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Відповідно до положень пункту 6.1. Цивільно-правових договорів від 01.012017 № 4 та № 5 передбачено, що термін дії договорів з 01.01.2017 по 01.01.2022 р.
Водночас положення пункту 6.2. Цивільно-правових договорів від 01.012017 № 4 та № 5 передбачає, що термін дії договору може бути продовжений до 31.12.2023 року.
Зазначені обставини були встановлені, в тому числі, в рамках виконання положень пункту 39 Особливостей.
- Відповідно до положень пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На виконання зазначеної норми Закону Замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу 3 тендерної документації) було передбачено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів наведено в Додатку № 1 до тендерної документації.
В свою чергу пункт “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” додатку № 1 до тендерної документації передбачав надання наступного документального підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію:
“1. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (за формою, що наведена в табл. 3 до цього додатку)
В довідці зазначити інформацію про наявність не менше 1-го договору за аналогічним предметом закупівлі.
Аналогічним договором за предметом закупівлі в розумінні цієї тендерної документації є повністю виконаний договір на виконанян робіт з капітального ремонту та/або реконструкцію та/або будівництва об’єктів і споруд виробничого чи невиробничого призначення.
2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що зазначий (зазначені в довідці):
- копія аналогічного договору (не менше 1-го), що зазнечиний (зазначені) в довідці (з додатками та додатковим угодами);
- первинні документи, що підтверджують повне виконання договору (не менше 1-го), що зазначені в довідці;
- лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір (договори) (лист-відгук повинен містити: дату та вихідний номер; предмет та реквізити аналогічного договору; інформація про виконання аналогічного договору (виконаний повністю або частково; наявні або відсутні претензії щодо строків та якості виконання договору); підпис уповноваженої особи).”
На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції було надано:
1) Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (довідка від 10.08.2023 р. № 15). В довідці зазначено інформацію про наявність не менше 1-го договору за аналогічним предметом закупівлі.
2) Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що зазначений (зазначені в довідці):
– копія аналогічного договору (не менше 1-го), що зазначений (зазначені) в довідці (з додатками та додатковим угодами) (договір № 6 від 27 січня 2023 року на виконання робіт з капітального ремонту Об’єкту “Капітальний ремонт споруд цивільного захисту – укриття комунального закладу “Вінницький гуманітарний ліцей № 1 ім. М.І. Пирогова” по вул. Маліновського, 7 в м. Вінниці” (завершення робіт) та № 6-1 від 12 квітня 2023 року на виконання робіт з капітального ремонту Об’єкту “Капітальний ремонт споруд цивільного захисту – укриття комунального закладу “Вінницький гуманітарний ліцей № 1 ім. М.І. Пирогова” по вул. Маліновського, 7 в м. Вінниці” (коригування));
– первинні документи, що підтверджують повне виконання договору (не менше 1-го), що зазначені в довідці;
– лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір (договори) (лист від 10.08.2023 року № 1). Зазначений лист-відгук містить: дату та вихідний номер; предмет та реквізити аналогічного договору; інформація про виконання аналогічного договору (виконаний повністю; відсутні претензії щодо строків та якості виконання договору); підпис уповноваженої особи).
Відповідно до положень пункту 3.1. Договору субпідряду № 6 від 27 січня 2023 року передбачено, що договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невідємною частиною договору.
В складі тендерної пропозиції було надано Кошторис (додаток № ) до договору № 6 від 27 січня 2023 року на виконання робіт з капітального ремонту Об’єкту “Капітальний ремонт споруд цивільного захисту – укриття комунального закладу “Вінницький гуманітарний ліцей № 1 ім. М.І. Пирогова” по вул. Маліновського, 7 в м. Вінниці” (завершення робіт). Відповідно до зазначеного Кошторису договірна ціна робіт становить 2 186 123,13 грн.
На підтвердження виконання зазначеного аналогічного договору надано первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаного договору, а саме - 2 395 161,09 грн (акти: від 14.02.2023 №1, від 27.02.2023 №2, від 14.03.2023 №3, від 29.03.2023 №4).
Листом-відгуком від 10.08.2023 року № 1 підтверджено повне виконання зазначеного аналогічного договору.
Також, відповідно до положень пункту 3.1. Договору субпідряду № 6-1 від 12 квітня 2023 року передбачено, що договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невідємною частиною договору.
В складі тендерної пропозиції було надано Кошторис (додаток № ) до договору № 6-1 від 12 квітня 2023 року на виконання робіт з капітального ремонту Об’єкту “Капітальний ремонт споруд цивільного захисту – укриття комунального закладу “Вінницький гуманітарний ліцей № 1 ім. М.І. Пирогова” по вул. Маліновського, 7 в м. Вінниці” (коригування)). Відповідно до зазначеного Кошторису договірна ціна робіт становить 744 631,59 грн.
На підтвердження виконання зазначеного аналогічного договору надано первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаного договору, а саме - 902141,00 грн (акт від25.04.2023 №5 ).
Листом-відгуком від 10.08.2023 року № 1 підтверджено повне виконання зазначеного аналогічного договору.
3.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
На виконання зазначеної норми Закону Замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу 3 тендерної документації) було передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На веб-сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua міститься відкритий публічний електронний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
За результатами перевірки у відкритому публічному реєстрі було встановлено, що керівника учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією: