-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи електропостачання очисних каналізаційних споруд з влаштуванням сонячної електростанції за адресою вул. Заводська,5 м.Долина Калуського району, Івано-Франківської області
Завершена
5 458 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 290.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 290.25 UAH
Номер:
1edf7c94a76b4c009ecd682dfc393a06
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-28-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2023 00:00
Період моніторингу:
28.08.2023 10:45 - 19.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.08.2023 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-07-008353-a 07.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТЕМ СОЛАР", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства "Водоканал" Долинської міської ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.08.2023 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "СТЕМ СОЛАР", вимогу про усунення невідповідностей до 19 серпня 2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.08.2023 №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2023 року, договір про закупівлю від 30.08.2023 №101 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 13.09.2023 року.
Період усунення порушень:
13.09.2023 15:28 - 19.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2023 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
84efccbed20141a4b21f645725bb4d58
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.09.2023 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи електропостачання очисних каналізаційних споруд з влаштуванням сонячної електростанції за адресою вул. Заводська,5 м.Долина Калуського району, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-07-008353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1.Чому в Договорі від 30.08.2023 №101 встановлено невідповідність гарантійних строків, а саме: пунктом 2.3. розділу 2 Договору передбачено, що «Підрядник гарантує якість закінчених робіт та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, не менше 5 років від дня прийняття Замовником об’єкта».
Тоді як, пунктом 8.1. розділу 8 Договору передбачено, що «Підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – не менше 10 років з моменту здачі його в експлуатацію».
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
aa32f98a8022452f85dc44b5bc5986ed
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.09.2023 08:28
Опис:
На Ваші запитання згідно тендерної закупівлі Комунальне підприємство "Водоканал" Долинської міської ради надає Вам пояснення ( інформацію, документи)