-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування спорудцивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ"
Завершена
5 673 737.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 170 212.11 UAH
мін. крок: 3% або 170 212.11 UAH
Номер:
4d7103fc28374f27a39c28bd9b883c8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-23-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2023 00:00
Період моніторингу:
23.10.2023 16:29 - 13.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.10.2023 № 274
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.10.2023 № 274.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-07-005968-a, 07.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-08-07-002166-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Донецький інститут води»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Донецький інститут води» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.08.2023 №131, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Донецький інститут води» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 01.09.2023 №34.03-10/16; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2023-08-07-005968-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, у наданому під час моніторингу поясненні Замовником надано посилання на сайт Краматорської міської ради, а саме: https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (із зазначенням, що необхідно перейти за посиланням «Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266)»).
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом розміщеної інформації за вказаним Замовником посиланням встановлено, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-08-07-005968-a відсутня.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-08-07-005968-a шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанова КМУ №710.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За умовами частини 6.3 розділу 6 тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Однак, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається з урахуванням положень статті 41 Закону, за винятком окремих її частин, зокрема частини другої, якою саме передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю у відповідних випадках копії ліцензії або документа дозвільного характеру.
Таким чином, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення закупівлі UA-2023-08-07-005968-a не застосовуються та вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі Замовнику під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, у пункті 17 Особливостей №1178, відсутня.
Крім того, моніторингом встановлено, що в частині 5.3 розділу 5 тендерної документації Замовника при зазначенні підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначено зокрема , що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі коли переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, тоді як виключний перелік випадків для відхилення тендерної пропозиції визначено у пунктах 44, 45 та 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178, у яких відсутня вищевказана підстава для відхилення тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, та включено до неї інформацію (умови), вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
14.11.2023 15:59 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2023 15:59
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0249/2023пр
Дата відкриття провадження:
10.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0007/2023пз
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За наслідками розгляду висновку від 14.11.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-07-005968-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – замовник) повідомляє, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, з особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, а також особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
17.11.2023 13:17
Запити/Пояснення
Номер:
3c23a01fc91b4a9a94f5a0ea6b1719fd
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2023 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-07-005968-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4e85452732d04b75937ec15b3ae4cb73
Назва:
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-08-07-005968-a
Дата опублікування:
25.10.2023 13:43
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося на підставі отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:2087-1531-3604-3048 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № КБЗ-013/23Д від 04 серпня 2023 року (додається в електронному вигляді.), затвердженого наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-147 від 07.08.2023р. (додається в електронному вигляді), проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Разом з тим, зазначені документи (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № КБЗ-013/23Д від 04 серпня 2023 року та Наказ Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-147 від 07.08.2023р. ) містять інформацію, яку замовник при проведенні відкритих торгів не зазначав у цілях безпеки та відповідно до п.10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України від 12.10.2022 №1178. У зв’язку з вищенаведеним, звертаємо вашу увагу, що в Експертному звіті та Наказі про затвердження проєктної документації, які надаються на підтвердження пояснень, буде прихована інформація, оприлюднення якої може містити загрозу безпеки Замовника та Підрядника.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до експертного звіту КБЗ-013/23Д від 04 серпня 2023 року – 6121,367 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 673 737,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати, обумовлені Главами 10,12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266)
Номер:
cb96647bfef348cdbb110af18c4e471e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2023 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-07-005968-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, виникла необхідність в отриманні пояснень
Зокрема, під час моніторингу встановлено, що за вимогами частини 1 Додатку №4 до тендерної документації Замовника критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується учасником наданням довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору, до якої обов’язково включаються всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі вказаного в відомості ресурсів.
Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надається скан-копія договору про оренду (користування) виробничої бази, машин та механізмів, обладнання, устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт, або довідка (у вигляді бухгалтерської (балансової) довідки, актуального інвентаризаційного опису, тощо), про наявність на балансі підприємства таких із вказанням кількості одиниць, балансової вартості, найменування та інвентарного номеру.
Учасником ТОВ «Донецький інститут води» ув складі тендерної пропозиції надано довідку від 11.08.2023 №92 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій наведено перелік відповідного обладнання, в тому числі у позиціях 3 -32 та 40 - 47 – перебуває у власності учасника.
Щодо власного обладнання учасником надано у складі тендерної пропозиції відповідні інвентаризаційні описи.
Водночас, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Донецький інститут води» опубліковано повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції учасника, зокрема, із зазначенням про необхідність надання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, включаючи всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі вказаного в відомості ресурсів.
На усунення вищевказаних невідповідностей учасником ТОВ «Донецький інститут води» завантажено нову довідку від 21.08.2023 №129 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі – Довідка №129), у якій як власне вказане обладання за позиціями 3 - 32 та 40 – 50.
Також, учасником завантажено інвентаризаційну відомість обладнання, машин та механізмів станом на 30.06.2023 та інвентаризаційну відомість малоцінних та швидкозношуваних предметів станом на 30.06.2023 щодо власного обладнання.
Проте, аналізом вищевказаних документів встановлено відсутність в наданих учасником інвентариційних відомостях окремого обладнання, що вказане у Довідці №129, зокрема: роторний перфоратор (11 штук), фарборозпилювачі ручні (4 штуки), міксер, пістолет гарячого повітря, паяльник для пластикових труб (2 штуки), бензопила Дружба -4М.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «Донецький інститут води», який не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію у спосіб, визначений тендерною документацією (шляхом надання бухгалтерської (балансової) довідки, актуального інвентаризаційного опису, тощо про наявність на балансі учасника усього обладнання, вказаного у Довідці №129 як власне ?
2. Яким чином підтверджується актуальність наданих учасником ТОВ «Донецький інститут води» інвентаризаційних відомостей обладнання, машин та механізмів та малоцінних та швидкозношуваних предметів, сформованих станом на 30.06.2023, при поданні учасником тендерної пропозиції 16.08.2023.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bacbb52dc4444fb1acec3d711a3fb54a
Назва:
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-08-07-005968-a
Дата опублікування:
10.11.2023 10:58
Опис:
1. Відповідно до примітки до додатку 4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» до довідки обов’язково включаються всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі вказаного в відомості ресурсів. Крім того Технічнім завданням передбачено, що «при визначенні вартості тендерної пропозиції кількість будівельних машин і механізмів та будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат, визначається учасником відповідно до реальної потреби під час виконання робіт на об’єкті».
На підставі вищенаведеного, враховуючи, що відповідно до додатку до договірної ціни «Підсумкова відомість ресурсів» не всі вказані у Довідці № 129 від 21.08.2023р. машини, механізми та обладнання будуть використані Учасником при виконання робіт за предметом закупівлі, Замовником було встановлено, що необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі машини, механізми та обладнання містяться в інвентаризаційному описі та не наявні у довідці, тому саме довідку і виправив Учасник, на виконання вимоги про усунення невідповідностей. Беручи до уваги виправлені документи, засвідчені підписом Учасника, та надані у новій довідці пояснення, Замовник не відхилив пропозицію учасника.
2. Розділом 3 Тендерної документації («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») передбачено, що відповідальність за недостовірну інформацію, надану у складі тендерної пропозиції, несе Учасник. З вищенаведеного слідує, що, зазначивши у довідці і інвентаризаційних відомостях інформацію, учасник шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису підтвердив достовірність і актуальність наданої ним інформації.
Також зауважимо, що випадки обов’язкового проведення інвентаризації визначені п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 р. за № 1365/26142. З аналізу зазначеної норми вбачається, обов’язкове проведення інвентаризації безпосередньо перед участю в процедурі закупівлі не вимагається.
Тому надані учасником інвентаризаційні відомості від 30.06.2023 року вважалися актуальними на дату подання тендерної документації, як останні наявні у учасника інвентаризаційні відомості. І у замовника були відсутні підстави вимагати будь-якого додаткового підтвердження актуальності наданих учасником ТОВ «Донецький інститут води» інвентаризаційних відомостей.
Також необхідно зазначити, що у період, який не охоплений наданою інвентаризаційною відомістю обладнання, машин та механізмів і інвентаризаційною відомістю малоцінних та швидкозношуваних предметів, Учасник міг придбати необхідне обладнання, інструмент тощо, про що повідомив у довідці №129, зазначивши про наступне: «Також повідомляємо, що в разі необхідності маємо фінансову спроможність залучити додатково будь-яку матеріально-технічну базу для якісного та своєчасного виконання робіт».
Всі документи, на які містяться посилання у даних поясненнях, опубліковані на електронному майданчику у складі пропозиції учасника.