• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

31610000-5-Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів (стартер МАЗ-103, автогенератор, модулятор, клапан електромагнітний, щітка склоочисника, ліхтар габаритів боковий в зборі з лампою помаранчевий)

Завершена

504 779.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 050.00 UAH
Номер: 70645f65b9554f7294cac521ba913813
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 19.04.2024 16:10 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З від 19.04.2024 № 28-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівель UA-2023-08-07-001196-a, яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс". 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у пункті 1 до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції, дотримання принципів закупівель, укладання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення в подальшому, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, дотримання принципів закупівель, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 07.08.2023 року № 74, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 17.08.2023 №84, тендерна пропозиція учасника ФОП «Чайка Олександр Філімонович», пояснення від 25.04.2024 надані на запит від 22.04.2024, укладений договір. Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до п.2.18 додатку 2 до ТД у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі від Учасника про погодження надання Замовникові зразків предмету закупівлі до моменту визначення його переможцем (доставка до Замовника та повернення зразків учаснику здійснюється силами та за рахунок Учасника). Подання інформації та документів учасниками здійснюється відповідно до частини 8 ст.12 Закону №922 в електронному вигляді через електронну систему закупівель, під час проведення процедури закупівлі, вимоги Замовника щодо оформлення документів в паперовому вигляді заборонено. Вищезазначена норма визначена з метою дотримання п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922, зокрема принципів відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними діями Замовником недотримано принципи, визначені у п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. Крім того, відповідно до преамбули Закону №922 метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Відповідно до Стратегії національної безпеки України, затвердженої Указом Президента України від 14.09.2020 № 392/2020 – шляхом підвищення прозорості та впровадженням сучасного фінансового менеджменту Україна забезпечить посилення фінансової стійкості, ефективне використання бюджетних коштів, міжнародної допомоги, а також коштів з інших джерел, не заборонених законодавством, які залучатимуться для гарантування національної безпеки України. З огляду на зазначене, Замовником порушено ч.8 ст.12, п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922 в частині встановлення вимог тендерної документації, які передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
Період усунення порушень: 13.05.2024 17:59 - 28.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2024 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» (замовник) ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-08-07-001196-a) (надалі - Закупівля), який розміщений в електронній системі закупівель 13.05.2024р. о 17:59, погоджується з висновком державного аудитора, що за результатами проведеного аналізу питання розгляду тендерної пропозиції, дотримання принципів закупівель, а також укладення договору, замовником, порушень не допущено. Щодо п.2.18. додатку 2 тендерної документації: у складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку в довільній формі від учасника про погодження надання замовникові зразків предмету закупівлі до моменту визначення його переможцем (доставка до замовника та повернення зразків учаснику здійснюється силами та за рахунок учасника) (надалі-Довідка): відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – перелік та форма згідно з додатком 2 до цієї тендерної документації; - інформацією та документами про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, а саме технічну специфікацію, що зазначені у додатку 4; - інформацією та документами визначеними у частині 2 додатку 2 до тендерної документації; − інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з додатком 2 до цієї тендерної документації; − іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Таким чином, надання вказаної Довідки у складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель не передбачає надання документу у паперовому вигляді та взаємодію між замовником та учасником поза межами електронної системи та без її використання, а також не порушує принципів здійснення публічних закупівель у частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Взагалі, вимога замовника щодо надання учасниками вказаної Довідки не має жодного впливу на об’єктивне та неупереджене визначення переможця, оскільки розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відсутність вказаної Довідки у тендерній пропозиції є невідповідністю в документах, що може бути усунуто згідно з п. 43 Особливостей, але якщо замовником за результатом розгляду тендерної пропозиції, встановлено наявну підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника, замовник не розміщує повідомлення про усунення таких невідповідностей та відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. З огляду на викладене та з урахуванням того, що у даній закупівлі тендерні пропозиції надали три учасника, умови тендерної документації, у період оскаржень, не оскаржено жодним із учасників, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, замовник, відповідно до висновку про результати моніторингу Закупівлі, здійснив заходи згідно з висновком державного аудитора, шляхом недопущення в подальшому в умовах тендерної документації вимоги щодо надання довідки в довільній формі від учасника про погодження надання замовникові зразків предмету закупівлі до моменту визначення його переможцем.
Дата публікації звіту: 17.05.2024 12:50

Запити/Пояснення