-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Свалявського закладу дошкільної освіти №6 Свалявської міської ради в м.Свалява по вул. Київській, 6. Коригування
Завершена
5 306 966.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 534.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 534.83 UAH
Номер:
59ccb7bfbea744ba9f667ecf557bb6b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 15:35 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2023 №45-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 17.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
17.10.2023 №45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-04-010210-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 11.07.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді, спорту та культури Свалявської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2023; тендерну пропозицію приватного підприємства «Спецбудсервіс-М»; тендерну пропозицію ФОП «Вальо Олександр Васильович»; протокол відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Спецбудсервіс-М» від 22.08.2023; вимога про усунення невідповідностей від 24.08.2023; повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2023; договір про закупівлю від 07.09.2023 № 135; пояснення Замовника від 24.10.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
За наслідками проведеного моніторингу установлено, що відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
При цьому, відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога що учасник на підтвердження наявності матеріально-технічної бази яка не є його власністю, а залучена на підставі договору надання послуг, повинен надати, зокрема копії документів, які підтверджують право володіння (власності) орендодавця переданим майном (для транспортних засобів - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або інший документ, що посвідчує право володіння; для обладнання, устаткування, тощо, які не є транспортними засобами - договір купівлі-продажу або накладні з обліку товарно-матеріальних цінностей або інший документ який підтверджує набуття права володіння (власності).
На виконання зазначених вимог учасник ФОП Вальо Олександр Васильович у складі своєї пропозиції надав паспорт екскаватора ЕК - 12-20 (файл «Договір співпраці Вальо Свалява Міськбуд з підтвердженням.pdf» викладений російською мовою, який не має автентичного перекладу українською мовою, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Також, на виконання вимог про усунення невідповідностей учасник ФОП «Вальо Олександр Васильович» у складі своєї пропозиції надав файл «Підтвердження техніки 24 години.pdf», який має паспорт екскаватора ЕК - 12-20, викладений російською мовою, який не має автентичного перекладу українською мовою, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Замовником 24.10.2023 на запит Держаудитслужби в електронній системі закупівель підтверджено, що документ, який підтверджує право володіння (власності) будівельною технікою Екскаватор ЕК 12-20 викладений російською мовою.
Проте, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив пропозицію ФОП Вальо Олександр Васильович, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю послуг за державні кошти договір про закупівлю від 07.09.2023 № 135 з ціною 4 954 937,00 гривень.
Згідно наданої Замовником на запит Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом на даний час роботи не розпочаті та не оплачені, в зв’язку з тим, що Замовником не отримано дозвіл на початок будівельних робіт через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва.
Період усунення порушень:
31.10.2023 14:53 - 15.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2023 14:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію, що Замовником усунуто порушення шляхом укладення Додаткової угоди про розірвання Договору в спосіб, передбачений чинним законодавством України.
Додаток: Додаткова угода №1 від 01.11.2023 р.
Дата публікації звіту:
03.11.2023 11:11
Запити/Пояснення
Номер:
f3b7663409fa4983988868165df9647d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2023 18:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточний ремонт вул. Шевченка в с. Великі Бірки Тернопільського району Тернопільської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-001583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
93c9fa1931c946eba5c3be8f115ac423
Назва:
Питання "Про надання пояснень" опубліковане в системі електронних закупівель 2023-10-17 18:38:49 є технічною помилкою
Дата опублікування:
17.10.2023 18:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2023 00:00
Опис:
-
Номер:
bb44d3c8fb3142cc8e5c642e484c129e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.10.2023 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт даху Свалявського закладу дошкільної освіти №6 Свалявської міської ради в м.Свалява по вул. Київській, 6. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-010210-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
4. Чому Замовником не відхилено пропозицію учасника ФОП "ВАЛЬО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації при відсутності автентичного перекладу українською мовою окремих документів тендерної прозиції, а саме документ, який підтверджує право володіння (власності) будівельною технікою Екскаватор ЕК 12-20 поданий ним завантаженим файлом під назвою «Договір співпраці Вальо Свалява Міськбуд з підтвердженням.pdf», який наданий учасником російською мовою.
5. Чому Замовником не відхилено пропозицію учасника ФОП "ВАЛЬО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме не надав належним чином копії документів та копії технічних паспортів, подані ним завантаженим файлом під назвою «Договір співпраці Вальо Свалява Міськбуд з підтвердженням.pdf»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.