-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Обуховицького ліцею за адресою: вул. Шляхова, 1 в с. Обуховичі, Вишгородського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії РФ проти України код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
14 314 384.79
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 571.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 571.92 UAH
Номер:
d1433adfa3254fb8a149f6aac7fd118b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-04-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2023 00:00
Період моніторингу:
04.09.2023 19:26 - 26.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2023-08-04-009179-a 04.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу третього та четвертого пункту 49 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (в редакції від 11.07.2023) (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Іванківської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.08.2023 б/н із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПМК-8» (далі – ТОВ «СПМК-8») та товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ОНЕКС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ОНЕКС»), повідомлення про вимогу усунення невідповідностей ТОВ «СПМК-8» до 23.08.2023, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 11.09.2023.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації Замовник зазначив вимогу щодо надання інформації/документу, а саме: заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до форми Тендерної пропозиції, визначеної згідно з Додатком № 3 тендерної документації, у 8 пункті зазначено, що: «Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів».
Однак, відповідно до абзацу другого та третього пункту 49 Особливостей визначено: «-з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
- замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі».
Крім того, відповідно до вимог пункту 2 розділу V тендерної документації до ціни пропозиції мають бути окремо надані підтверджуючі розрахунки договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Однак, відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) визначено такими, що втратили чинність: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Отже, тендерна документація складена з недотриманням вимог абзацу третього та четвертого пункту 49 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
22.09.2023 12:55 - 07.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2023 12:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Обуховицького ліцею за адресою: вул. Шляхова, 1 в с. Обуховичі, Вишгородського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії РФ проти України код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-009179-a) в електронній системі було оприлюднено висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-04-009179-a, яким встановлено порушення вимог абзацу третього та четвертого пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (в редакції від 11.07.2023) (далі – Особливості) та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовник розглянув висновок та зобов’язується в подальшому дотримуватися положень абзацу третього та четвертого пункту 49 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Ми усвідомлюємо важливість дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та плануємо здійснити наступні заходи для недопущення у встановлених порушень у майбутньому.
У подальшій роботі ми будемо ретельно переглядати складену тендерну документацію на відсутність встановлених порушень, вживати максимальних заходів для неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Важливо відзначити, що встановлені порушення Замовника не мали наслідком порушення процедури проведення публічної закупівлі та визначення переможця. За результатами аналізу Держаудитслужбою питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Замовник та учасник, який був визнаний переможцем процедури закупівлі, дотрималися строків укладення договору про закупівлю, відповідно до вимог абзацу третього та четвертого пункту 49 Особливостей.
Дякуємо за вашу уважність та виявлення порушення. Ми завжди готові до вдосконалення своєї діяльності у галузі публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
26.09.2023 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
e68af9be8beb40b6a4d28e85c3935bb0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.09.2023 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту покрівлі Обуховицького ліцею за адресою: вул. Шляхова, 1 в с. Обуховичі, Вишгородського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії РФ проти України код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-04-009179-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
813fbf7cbec34556971886340c0f62d3
Назва:
Пояснення (інформація) на запит про надання пояснень органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт із капітального ремонту покрівлі Обуховицького ліцею за адресою: вул. Шляхова, 1 в с. Обуховичі, Вишгородського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії РФ проти України код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ( UA-2023-08-04-009179-a)
Дата опублікування:
11.09.2023 15:50
Опис:
Пояснення (інформація) на запит про надання пояснень органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт із капітального ремонту покрівлі Обуховицького ліцею за адресою: вул. Шляхова, 1 в с. Обуховичі, Вишгородського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії РФ проти України код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ( UA-2023-08-04-009179-a)
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Обуховицького ліцею за адресою: вул. Шляхова, 1 в с. Обуховичі, Вишгородського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії РФ проти України код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» відповідає кошторисним призначенням та плану асигнувань на 2023 рік відділу освіти Іванківської селищної ради. Передбачені видатки на капітальний ремонт інших об’єктів КЕКВ 3132 за КПКВК 0611021«Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» ( довідка про зміни до кошторису на 2023 рік від 27.06.2023 року № 122, підстава рішення сесії Іванківської селищної ради № VIII -48/4814 від 27.06.2023 р.).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покрівлі Обуховицького ліцею за адресою: вул. Шляхова, 1 в с. Обуховичі, Вишгородського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії РФ проти України». Експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 08.06.2023 № 077/1-4299-23/УЕГ/А.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
очікувана вартість визначена проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі Обуховицького ліцею за адресою: вул. Шляхова, 1 в с. Обуховичі, Вишгородського району Київської області, яка була пошкоджена внаслідок військової агресії РФ проти України». Експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 08.06.2023 № 077/1-4299-23/УЕГ/А. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: http://osvita-ivankiv.gov.ua/ Відділ освіти Іванківської селищної ради.