-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля
Завершена
4 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 500.00 UAH
Номер:
de219dac501040279097c685dd3a37a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2023 00:00
Період моніторингу:
30.10.2023 17:45 - 21.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 №81-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.10.2023 №81-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-08-04-009046-a, 04.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Стрижавська виправна колонія (№81)» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з внесеними змінами (протокол від 11 серпня 2023 року), вимогу про усунення порушення від 07 серпня 2023 року за номером UA-2023-08-04-009046-a.c1, рішення Замовника від 11 серпня 2023 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - колегія АМКУ) від 28 березня 2023 року №3834-р/пк-пз, тендерну пропозицію ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 вересня 2023 року №111, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26 вересня 2023 року №1/2609/8 (далі – Договір) та пояснення від 03 та 14 листопада 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search?&tax_code=08562588)Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 31 жовтня 2023 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник не надав зазначену інформацію.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Також, проведеним моніторингом установлено, що укладений за результатами тендеру з переможцем ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» Договір, не відповідає умовам проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації) та тендерної пропозиції ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП», в частині встановлення строку поставки товару першою партією – до 10 жовтня 2023 року.
Відповідно до пункту 18 Постанови №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Також, згідно з вимогами абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
На запити Управління від 31 жовтня та 09 листопада 2023 року, Замовником надані пояснення, що при укладанні Договору про закупівлю вугілля в п. 5.1. було допущено технічну помилку, а саме: замість 10 жовтня 2023 року було зазначено 10 листопада 2023 року, а також повідомлено, що поставка товару відбулась згідно з умовами пункту 5.1 розділу V. «Поставка (передача) товару» договору від 26 вересня 2023 року №1/2609/8 ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» в частині поставки товару першої партії, станом на 10 листопада 2023 року в кількості 418,71 тонн.
Так, згідно з умовами поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП», останній погоджується із вимогами Замовника процедури закупівлі та буде дотримуватись умов цієї пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а також зобов’язується укласти договір про закупівлю не раніше 5 днів та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця.
Проте, у пункті 5.1 розділу V. «Поставка (передача) товару» укладеного Договору зазначено строк поставки товару першою партією – до 10 листопада 2023 року, чим порушено вимоги пункту 18 Постанови №1178.
Таким чином, на порушення вимог пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178, Замовником укладено з переможцем тендеру ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» Договір не у відповідності до вимог тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Постанови №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
16.11.2023 17:51 - 01.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2023 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що Зобов’язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано
шляхом припинення зобов’язань за Договором №1/2609/8 від 26 вересня 2023 року підписаною Додатковою угодою №1 від 22 листопада 2023 року між Державною установою «Стрижавська виправна колонія (№81)» та ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» . Дана Додаткова угода оприлюднена в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
23.11.2023 14:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
27.11.2023 09:37
Запити/Пояснення
Номер:
814b30b16d794997b128ab628d0141a3
Назва:
Запит на надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2023 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-04-009046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому умови укладеного договору від 26 вересня 2023 року №1/2609/8 щодо поставки товару першою партією – до 10.11.2023 року (п.5.1), відрізняються від проєкту договору про закупівлю, умовами якого встановлено строк поставки товару до 10.10.2023 року (п.5.1)?
3. Яким чином учасником ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУ», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги:
- п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання інших документів та інформації, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації, а саме проєкт договору, який передбачено додатком 2 до тендерної документації?
- пп. 6.5 п. 6 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання гарантійного листа щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0377c423a5f940709da4300c3f5ac35d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.11.2023 17:12
Опис:
Державна установа "Стрижавська виправна колонія (№81)" ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Перед оголошенням процедури закупівлі, уповноваженою особою було здійснено моніторинг цін та проведено аналіз ринку, щодо цін на товар, який є предметом закупівлі (комерційні пропозиції надаються) для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі а також для обґрунтування розміру бюджетного призначення. Запити на отримання комерційної пропозиції було надіслано: ПП «Енергозахід», ТОВ «Енергоостова ЛТД», ТОВ «ПРАЙМСЕЛЛ», та отримано від них комерційні пропозиції. Провівши моніторинг очікуваної вартості товару (вугілля кам’яне ДГ 13-100), методом порівняння ринкових цін, було встановлено ціну 9800,00 грн/тонна з ПДВ. Також слід зауважити, що на дану закупівлю було виділено бюджетні призначення в розмірі 4 900 000,00 грн. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з врахуванням технічних характеристик котлів, у яких буде здійснюватися спалювання вугілля кам’яне марки ДГ (13-100). Тож для досягнення максимальної тепловіддачі та максимальної ефективності під час опалювального періоду, було вирішено використання у котлах вугілля кам’яне марки ДГ (13-100).
2. Чому умови укладеного договору від 26 вересня 2023 року №1/2609/8 щодо поставки товару першою партією – до 10.11.2023 року (п.5.1), відрізняються від проєкту договору про закупівлю, умовами якого встановлено строк поставки товару до 10.10.2023 року (п.5.1)?
При укладанні Договору про закупівлю товару ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100) в п. 5.1. було допущено технічну помилку, а саме: замість 10.10.2023р. було зазначено 10.11.2023р.
3. Яким чином учасником ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги:
- п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання інших документів та інформації, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації, а саме проєкт договору, який передбачено додатком 2 до тендерної документації?
Щодо не надання учасником ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» проєкту договору, повідомляю:
П. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не містить вимоги по надання учасниками проєкту договору. В абз. 5 пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації заначено: - інших документів та інформації, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації.
В додатку 2 до тендерної документації міститься проєкт договору, а також є примітка:
«Примітки до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
- в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, місця договору, дати договору, цін в договорі та Специфікації;
- учасник не повинен відступати від даної форми;
- умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей,
зміні та/або коригуванню не підлягають.»
Але дана примітка не містить прямої вимоги щодо обов’язку подання учасниками в тендерних пропозиціях проекту договору, тому учасники не зобов’язані були подавати в тендерних пропозиціях проект договору та його відсутність не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників.
- пп. 6.5 п. 6 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання гарантійного листа щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником?
Учасником ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» виконано вимогу пп. 6.5 п. 6 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання гарантійного листа щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. В тендерній пропозиції учасника міститься зазначений гарантійний лист, назва документу «Гарантійний лист про забезпечення договору».
На підставі вищенаведеного, повідомляю, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, під час закупівлі вугілля.
Номер:
ab72fd87ed5642b18f5a9f85d1d3b9cc
Назва:
Запит на надання пояснень
Дата опублікування:
09.11.2023 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-04-009046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Чи виконано умови пункту 5.1 розділу V. «Поставка (передача) товару» договору від 26 вересня 2023 року №1/2609/8 ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» в частині поставки товару першої партії (надайте документальне підтвердження)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
62f2a7b8d5e845349e8d838ef0c7ac7c
Назва:
Пояснення щодо виконання умов пункту 5.1 розділу V. «Поставка (передача) товару» договору від 26 вересня 2023 року №1/2609/8 ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» в частині поставки товару першої партії.
Дата опублікування:
14.11.2023 15:32
Опис:
Державна установа "Стрижавська виправна колонія (№81)" надає пояснення щодо поставлених запитань у межах проведення моніторингу закупівлі вугілля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-04-009046-a).
Чи виконано умови пункту 5.1 розділу V. «Поставка (передача) товару» договору від 26 вересня 2023 року №1/2609/8 ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» в частині поставки товару першої партії (надайте документальне підтвердження)?
Повідомляємо, що поставка товару відбулась згідно з умовами пункту 5.1 розділу V. «Поставка (передача) товару» договору від 26 вересня 2023 року №1/2609/8 ТОВ «ОЛ-ЕНД-ГРУП» в частині поставки товару першої партії, станом на 10.11.2023року Постачальником поставлено товар в кількості 418,71 тонн. Додаємо скан-копії підписаних накладних, що підтверджують поставку товару.
На підставі вищенаведеного, повідомляю, що Постачальник перевиконав зобов’язання з поставки товару з дотриманням усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.