-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2.(коригування);45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015
Завершена
7 824 362.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 121.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 121.81 UAH
Номер:
dd1f8da8fcf447b6933350f364d2c8d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-08-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2023 00:00
Період моніторингу:
08.09.2023 17:17 - 30.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2023 № 243
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-08-04-008247-a 04.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції
ПП «АНАБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2023 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.08.2023 року, протокол розкриття
від 14.08.2023, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2023 № 5,
від 21.08.2023 № 7 та від 24.08.2023 № 9, тендерну пропозицію ПП «АНАБУД», повідомлення про намір укласти договір від 24.08.2023, договір від 30.08.2023 № 02-06/40, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 13.09.2023.
Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозиції трьох учасників: ТОВ «ТЕП - КАПІТАЛ» з остаточною ціною 7 071 530,00 грн., ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» з остаточною ціною 7 108 800,00 грн. та
ПП «АНАБУД» з остаточною ціною 7 814 773,00 грн.
Тендерні пропозиції ТОВ «ТЕП - КАПІТАЛ» та ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» відхилено, перевіркою підстав для відхилення зазначених
в протоколі від 18.08.2023 № 5 та від 21.08.2023 № 7, порушень не встановлено.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ПП «АНАБУД» з ціною 7 814 773,00 грн.
Період усунення порушень:
04.10.2023 13:22 - 10.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2023 13:22
Запити/Пояснення
Номер:
49893b1d21894701a2f416847952ab1d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2023 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2.(коригування)», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-008247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fca98876f286413fa6a218202f50d05d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.09.2023 10:27
Опис:
Про надання пояснення
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацювало Наказ про початок моніторингу процедур закупівель від 08.09.2023 № 243 щодо закупівлі публікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-008247-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 2023-09-11 17:34, в межах своєї компетенції повідомляємо наступне:
на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2.(коригування);45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-008247-a) повідомляємо, що обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі наступних документів:
- Проектно-кошторисна документація по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2.(коригування);45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015» розроблена ФОП БУРДЕНЮК ІГОР БОГДАНОВИЧ ( код ЄДРПОУ 3204322998 ) та передбачає кошти в сумі 10104,674 тис. грн станом на 20 червня 2023, у тому числі: будівельні роботи 7984,896 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 226,145тис. грн. інші витрати -1893,633 тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано 1925,506 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи-1742,073 тис. грн., устаткування,меблі,інвентар-0,0 тис. грн., інші витрати-183,433 тис. грн. відповідно до експертного звіту за № 230614-19/В від 20 червня 2023 р. Кошторисна документація затверджена Рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради від 20 червня 2023 р. за №3/8. Після проведення відкритих торгів ( з особливостями) загальна вартість робіт склала 7 814 773 грн з ПДВ.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщене за посиланням
(https://sites.google.com/view/ukb-gr/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BE%D0%B1%D1%81%D1%8F%D0%B3%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96)
Додатки до листа
- Експертний звіт – 3 арк.
- Рішення виконавчого комітету Боярської міської ради від 20 червня 2023 р.
№ 3/8-1 арк.