• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2.(коригування);45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015

Завершена

7 824 362.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 121.81 UAH
Номер: dd1f8da8fcf447b6933350f364d2c8d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-08-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.09.2023 17:17 - 30.09.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2023 № 243 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-08-04-008247-a 04.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ПП «АНАБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2023 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.08.2023 року, протокол розкриття від 14.08.2023, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2023 № 5, від 21.08.2023 № 7 та від 24.08.2023 № 9, тендерну пропозицію ПП «АНАБУД», повідомлення про намір укласти договір від 24.08.2023, договір від 30.08.2023 № 02-06/40, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 13.09.2023. Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозиції трьох учасників: ТОВ «ТЕП - КАПІТАЛ» з остаточною ціною 7 071 530,00 грн., ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» з остаточною ціною 7 108 800,00 грн. та ПП «АНАБУД» з остаточною ціною 7 814 773,00 грн. Тендерні пропозиції ТОВ «ТЕП - КАПІТАЛ» та ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» відхилено, перевіркою підстав для відхилення зазначених в протоколі від 18.08.2023 № 5 та від 21.08.2023 № 7, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ПП «АНАБУД» з ціною 7 814 773,00 грн.
Період усунення порушень: 04.10.2023 13:22 - 10.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2023 13:22

Запити/Пояснення