-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція підвального приміщення подвійного призначення (облаштування найпростішого укриття) Боярського академічного ліцею «Лідер» за адресою: м. Боярка, вул. П. Сагайдачного, 62; 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015
Завершена
4 797 812.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 989.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 989.06 UAH
Номер:
da222859b0884501810815939091e295
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-01-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.08.2023 00:00
Період моніторингу:
01.09.2023 15:16 - 23.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.08.2023 № 240
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-04-007786-a 04.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2023 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.08.2023 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ПП «АНАБУД», протокол уповноваженої особи від 14.08.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2023, договір від 22.08.2023 №02-06/38, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.09.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція ПП «АНАБУД» з ціною 4 794 816,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
27.09.2023 17:42 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2023 17:42
Запити/Пояснення
Номер:
08f47b46afad4d328296835f72a4f594
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2023 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція підвального приміщення подвійного призначення (облаштування найпростішого укриття) Боярського академічного ліцею «Лідер» за адресою: м. Боярка, вул. П. Сагайдачного, 62», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-007786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
753fc0f5e0274ff08e692c2c2e82cefe
Назва:
Про надання Пояснення
Дата опублікування:
07.09.2023 09:39
Опис:
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацювало Наказ про початок моніторингу процедур закупівель від 31.08.2023 № 240 щодо закупівлі публікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-007786-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 2023-09-05 14:51, в межах своєї компетенції повідомляємо наступне:
на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Реконструкція підвального приміщення подвійного призначення (облаштування найпростішого укриття) Боярського академічного ліцею «Лідер» за адресою: м. Боярка, вул. П. Сагайдачного, 62», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-007786-a) повідомляємо, що обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі наступних документів:
- Проектно-кошторисна документація по об’єкту: «Реконструкція підвального приміщення подвійного призначення (облаштування найпростішого укриття) Боярського академічного ліцею «Лідер» за адресою: м. Боярка, вул. П. Сагайдачного, 62; 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015» розроблена ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНА МАЙСТЕРНЯ" ( код ЄДРПОУ 36549029 ) та передбачає кошти в сумі 5127.766 тис. грн станом на 01 червня 2023, у тому числі: будівельні роботи 3668.025 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 301.707 тис. грн. інші витрати -1158.034 тис. грн, відповідно до експертного звіту за № 02182-23 від 13 червня 2023 р. Кошторисна документація затверджена Рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради від 20 червня 2023 р. за №3/10. Після проведення відкритих торгів ( з особливостями) загальна вартість робіт склала 4 794 816 грн з ПДВ.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщене за посиланням
(https://sites.google.com/view/ukb-gr/главная-страница)