-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Мікроавтобус 18 місць на базі Ford Transit пасс. Minibus R460 L4H3 (або еквівалент), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород»)»
Завершена
2 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Номер:
eb10fcd71bc94ebda7305f39607e416d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-01-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2023 00:00
Період моніторингу:
01.09.2023 12:04 - 23.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.09.2023 № 28-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 01.09.2023 № 28-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-04-006576-a 04.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» від 28.08.2023 № 2308/2023/N-ПРА5101143, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 11.07.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Закарпатський академічний обласний український музично-драматичний театр імені братів Юрія-Августина та Євгена Шерегіїв" Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04 серпня 2023 року, зі змінами затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.08.2023; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕМ'ЄРА АВТО» (далі –
ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО»); вимога про усунення невідповідностей до
18 серпня 2023; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» від 18.08.2023; повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2023; договір від 28.08.2023 № 2308/2023/N-ПРА5101143; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 01 та 08 вересня 2023 року.
Пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника
ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Під час аналізу інформації, наявної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» 17.08.2023 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо наступних невідповідностей: 1. Тендерна документація, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … 12) перелік документів»; 2. Тендерна документація, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Товар, запропонований учасником, повинен бути новим, таким, що не був в експлуатації, придатним до експлуатації відповідно до свого призначення і технічних вимог замовника, мати респектабельний зовнішній вигляд та не мати подряпин, вм’ятин і інших пошкоджень, про що складі тендерної пропозиції учасником надається у відповідний гарантійний лист.»; 3. Тендерна документація, Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, 2. Інша інформація: «Замовником при здійсненні публічних закупівель враховано вимоги Закону України «Про санкції», а саме – замовник не здійснює державні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державні закупівлі у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано такі санкції, його пропозиція відхиляється замовником. На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, Учасник має надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції…»
Про будь-які інші невідповідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» у вищевказаному повідомленні Замовником не зазначено.
Одночасно, моніторингом встановлено, що Замовником у Додатку 3 тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника таким вимогам, проте під час моніторингу встановлено, що інформація та документи, подані учасником ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема:
1) У випадку, якщо Постачальник не є виробником Товару, він зобов’язаний додатково надати Покупцеві договір з виробником Товару та/або сертифікат дистриб’ютора/представника/дилера та/або лист авторизації від виробника Товару та/або інший, належним чином оформлений, аналогічний документ, який підтверджує наявність зв'язку між виробником та Постачальником.
2) Лист-підтвердження від виробника базового автомобіля або офіційного дистриб’ютора (дилера) виробника на території України щодо можливості поставки базового автомобіля (шасі) у кількості, яка визначена тендерною документацією.
Учасником ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» на виконання вищезазначених вимог надано дилерський договір від 01.04.2021 №145- auto/F (файл «Дилерський договір Форд.pdf»), згідно пункту 12.1 якого - термін дії до 31.12.2021, відповідно на дату подання 11 серпня 2023 року даний договір втратив чинність.
Також, наданий учасником лист-підтвердження щодо можливості поставки товару від імені учасника не може слугувати підтвердженням, оскільки згідно наданого договору дилерські відносини завершились. Документи, щодо продовження дилерського договору в складі тендерної пропозиції відсутні.
Слід зауважити, що розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, наступне: «якщо тендерною документацією вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачається, що така інформація повинна бути чинною та достовірною на дату її подання учасником. Замовник має право здійснювати перевірку достовірності інформації наданої Учасником у складі своєї пропозиції.»
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 08.09.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» відповідно до умов/вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність встановленим вимогам.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника
ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» вимогам тендерної документації Замовник в електронній системі закупівель 13.09.2023 надав пояснення, в якому зокрема зазначив: «….На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації Учасником, ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО», дійсно надано дилерський договір від 01.04.2021 №145- auto/F, термін дії якого до 31.12.2021. Однак, вимогами вищезгаданого додатку було надання документу, який підтверджує наявність зв'язку між виробником та Постачальником, що і підтверджує договір від 01.04.2021 №145- auto/F. Також, на момент поставки товару Учасником повинні були надатися супровідні документи щодо країни походження та виробника товару, де дана інформація була б перевірена.»
Однак, надане пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки дилерський договір від 01.04.2021 №145- auto/F станом на час проведення закупівлі товару «Мікроавтобус 18 місць на базі Ford Transit пасс. Minibus R460 L4H3 (або еквівалент), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород»)», втратив чинність (пункт 12.1 договору), та не може слугувати підтвердженням наявність зв'язку між виробником та Постачальником.
Виходячи з вищеописаного, наданий учасником лист-підтвердження щодо можливості поставки товару від імені учасника не може слугувати підтвердженням, оскільки згідно наданого дилерського договору від 01.04.2021 №145- auto/F дилерські відносини завершились.
Таким чином, наявною є невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в частині підтвердженням наявність зв'язку між виробником та Постачальником.
Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО», що вимагалися на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у Додатку 3 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» не відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовника, визначених в Додатку 3 тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Окрім цього, за результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» встановлено наступне.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Разом з тим, умовами частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника установлено наступне: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а частиною 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником 18.08.2023, проте ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО», як переможцем процедури закупівлі, не надано документи, які підтверджують відсутність підстав для відхилення переможця процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації (частина 5 розділ 3), відповідно, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО», підлягає відхиленню на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) виникли обставини, передбачені абзацом другим підпункту 2 та абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція цього учасника/переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Проте, на порушення абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО», а визнав його переможцем та уклав з ним договір на закупівлю товару: «Мікроавтобус 18 місць на базі Ford Transit пасс. Minibus R460 L4H3 (або еквівалент), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород»)» № 2308/2023/N-ПРА5101143 від 28.08.2023 на суму 2 150 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
19.09.2023 14:04 - 04.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2023 14:04
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-02-0102/2023
Дата відкриття провадження:
20.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
3/308/8822/23
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведення моніторингу закупівлі «Мікроавтобус 18 місць на базі Ford Transit пасс. Minibus R460 L4H3 (або еквівалент), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород»)» (ідентифікатор UA-2023-08-04-006576-a) Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» від 28.08.2023 № 2308/2023/N-ПРА5101143 (надалі – Договір). Повідомляємо, що фінансування закупівлі здійснювалося в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород». Договір зареєстрований в Управлінні Державної казначейської служби.
Відповідно до викладеного висновку за результатами моніторингу UA-M-2023-09-01-000015, Замовником були вчинені заходи щодо усунення виявленого порушень вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей шляхом надсилання постачальнику листа про необхідність розірвання договору (додається) уповноваженій особі були проведені роз’яснювальні роботи та направлено її на економічні навчання, зокрема на курс «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності», який розміщено на сайті: Prometheus за посиланням https://apps.prometheus.org.ua/learning/course/course-v1:Prometheus+PPMEE101+2023_T1/home.
Дата публікації звіту:
26.09.2023 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
1ae907a74fcb47cbac40ae46330b4cee
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.09.2023 15:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Мікроавтобус 18 місць на базі Ford Transit пасс. Minibus R460 L4H3 (або еквівалент), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород»)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-006576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому Уповноваженою особою Комунального закладу "Закарпатський академічний обласний український музично-драматичний театр імені братів Юрія-Августина та Євгена Шерегіїв" Закарпатської обласної ради не відхилено переможця ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО», як такого, що не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації (пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7019180814e9476cb64e7d33b8b6ef88
Назва:
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Дата опублікування:
05.09.2023 13:59
Опис:
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області в ході моніторингу закупівлі: «Мікроавтобус 18 місць на базі Ford Transit пасс. Minibus R460 L4H3 (або еквівалент), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород»)» (UA-2023-08-04-006576-a, моніторинг UA-M-2023-09-01-000015)
Дана закупівлі здійснюється в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород». Очікувана вартість предмету закупівлі: «Мікроавтобус 18 місць на базі Ford Transit пасс. Minibus R460 L4H3 (або еквівалент), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород»)» (Оголошення UA-2023-08-04-006576-a) розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Зокрема було проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro»). Також 24.07.2023 року замовником було надано запити щодо наявності даного предмету закупівлі, технічних особливостей та його вартості. (документи додаються).
Стосовно не відхилення Уповноваженою особою Комунального закладу "Закарпатський академічний обласний український музично-драматичний театр імені братів Юрія-Августина та Євгена Шерегіїв" Закарпатської обласної ради пропозиції переможця ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО», як такого, що не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації (пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» повідомляємо наступне.
Учасником ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» у складі його Тендерної пропозиції надано ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 10.08.2023 р. Тому, у зв’язку з нагальною потребою у закупівлі мікроавтобусу, (запланованими концертами за межами території України), на підставі пункту 47 Особливостей, зокрема: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів замовником», додатково проаналізувавши державні реєстри, було прийнято рішення, вважати цю інформацію наданою.
Однак, у випадку якщо Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області буде надано висновок який підтверджує наявність порушень, замовником буде розірвано договір про закупівлю та відхилено тендерну пропозицію переможця на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей.
Номер:
748870e43c0b492890015a2ffa20d30a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.09.2023 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Мікроавтобус 18 місць на базі Ford Transit пасс. Minibus R460 L4H3 (або еквівалент), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (в рамках Проекту № 2SOFT/2.1/34 «Розвиток транскордонної культури: відреставровані театри міст Сату – Маре та Ужгород»)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-006576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Комунальним закладом "Закарпатський академічний обласний український музично-драматичний театр імені братів Юрія-Августина та Євгена Шерегіїв" Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) у Додатку 3 «Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації визначено, що рік випуску мікроавтобусу повинен бути не раніше 2022 року.
Також, додатком 3 тендерної документації передбачено перелік документів, які мають бути надані в складі тендерної пропозиції, зокрема: 1) у випадку, якщо Постачальник не є виробником Товару, він зобов’язаний додатково надати Покупцеві договір з виробником Товару та/або сертифікат дистриб’ютора/представника/дилера та/або лист авторизації від виробника Товару та/або інший, належним чином оформлений, аналогічний документ, який підтверджує наявність зв'язку між виробником та Постачальником; 2) Лист-підтвердження від виробника базового автомобіля або офіційного дистриб’ютора (дилера) виробника на території України щодо можливості поставки базового автомобіля (шасі) у кількості, яка визначена тендерною документацією.
На виконання даних вимог учасником ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» надано дилерський договір від 01.04.2021 №145- auto/F, згідно пункту 12.1 якого - термін дії до 31.12.2021. Також, наданий учасником лист-підтвердження щодо можливості поставки товару від імені учасника не може слугувати підтвердженням, оскільки згідно наданого договору дилерські відносини завершились. Документи, щодо продовження дилерського договору в складі тендерної пропозиції відсутні.
Окрім цього, підпунктом 1.2.2 пункту 2 додатка 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлена вимога, щодо надання копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді.
Проте, учасником ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» завантажено файл «Фін.звіт за І півріччя 2023.pdf», у якому містяться баланс на 30 червня 2022 року та звіт за I півріччя 2022 року, що не відповідає вищеописаній вимозі Замовника.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО» відповідно до умов/вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ed4a4abc34c84aacae60979f5709a348
Назва:
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Дата опублікування:
13.09.2023 13:00
Опис:
1. На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації Учасником, ТОВ «ПРЕМ'ЄРА АВТО», дійсно надано дилерський договір від 01.04.2021 №145- auto/F, термін дії якого до 31.12.2021. Однак, вимогами вищезгаданого додатку було надання документу, який підтверджує наявність зв'язку між виробником та Постачальником, що і підтверджує договір від 01.04.2021 №145- auto/F. Також, на момент поставки товару Учасником повинні були надатися супровідні документи щодо країни походження та виробника товару, де дана інформація була б перевірена.
2. Учасникам у складі його Тендерної пропозиції надано файл: «Фін.звіт за 2022 рік.pdf», де містяться відомості про фінансові результати за останній звітний період 2022 року (баланс на 31.12. 2022 р.) з квитанцією про отримання та файл: «Фін.звіт за І півріччя 2023.pdf» де містяться відомості про фінансові результати на 30 червня 2022 р., тому Учасником дотримано вимоги Тендерної документації.