-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень КНП "Центральна міська лікарня" Міської ради міста Кропивницького", вул. Салганні піски, 14. Коригування"
Завершена
19 922 175.54
UAH з ПДВ
Номер:
32484d56a9954360b106c6e184e221cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-15-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2023 00:00
Період моніторингу:
15.09.2023 15:56 - 07.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-08-04-002139-a 04.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерної пропозиції від 04.08.2023, договір генпідряду № 15-23 від 03.08.2023 на суму 19 922 175,54 грн, пояснення та документи Замовника надані 21.09.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.09.2023 16:16 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2023 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
a9abf1a8a59c40cd8a7616da5b02cc69
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2023 23:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельно-монтажних робіт по об'єкту Капітальний ремонт приміщень КНП «Центральна міська лікарня» міської ради міста Кропивницького, вул. Салганні піски, 14. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-04-002139-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП «КАБЕКСЛАЙН» (код ЄДРПОУ 38095345).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7bca966a16c249e4989e5ab665538daa
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.09.2023 09:58
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі розраховувався відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва скоригованої проєктно-кошторисної документації, розробленої за вимогами ДСТУ, ДБН та затвердженої відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 травня 2011 року № 560 (зі змінами).
Зазначена скоригована проєктно-кошторисна документація отримала позитивний експертний звіт від 26 липня 2022 року за № 1412/07-Є/23.
Для перевірки обґрунтованості очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо Вам скан-копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та скан-копію експертного звіту.
Щодо підстави здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів зазначаємо наступне.
Зазначена закупівля будівельних робіт була проведене з підстав застосування до неї вимог частини 8 пункту 13 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, (далі – Особливості), а саме "….. у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі".
Відтак протоколом уповноваженої особи від 02 серпня 2023 року № 97-23у, у зв’язку з наявними підставами, а саме: "… В процесі виконання будівельно-монтажних робіт по Об’єкту було встановлено, що проєктно-кошторисною документацією не передбачено ряд необхідних робіт, а обсяг окремих робіт вимагає уточнення. У зв’язку з цим Замовник змушений був звернутись до проєктної організації щодо коригування попереднього проєкту.
Такі роботи були виконанні за завданням Замовника та отримано скориговану проєктно – кошторисну документацію по Об’єкту, яка отримала позитивний експертний звіт.
Дані роботи є додатковими та є невід’ємною частиною скоригованого проєкту.
Виконання робіт попереднім виконавцем будівельних робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, сумісністю з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення. В зв’язку з тим, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором та первиною проєктною документацією, забезпечити якість, безперервність їх виконання та вчасно завершити всі роботи можливо лише при виконанні всього комплексу робіт одним виконавцем, що вже виконує основну частину робіт, згідно з основним договором. Загальна вартість додаткових робіт не може перевищувати 50 відсотків від ціни основного договору. Підставою для проведення закупівлі додаткових робіт є скоригований проєктною організацією кошторис. Ціна основного договору від 25 липня 2022 року № 04-22 складає 119 995 465.00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість додаткових робіт складає 19 922 175.54 грн. з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості основного (первинного) договору від 25 липня 2022 року № 04-22." була прийнято обґрунтоване рішення, щодо необхідності у закупівлі зазначених додаткових робіт у того самого виконавця робіт у відповідності до вимог законодавства України в сфері публічних закупівель. Як Вам вже відомо з вищевикладеного до даної закупівлі були застосовані вимоги частини 8 пункту 13 Особливостей.
У зв’язку з тим, що даний пункт Особливостей передбачає закупівлю, зокрема, додаткових робіт у того самого виконавця робіт, а саме: ПП «КАБЕКСЛАЙН» (код ЄДРПОУ 38095345) оцінка та пошук можливих потенційних виконавців робіт не здійснювався та і не міг бути здійснений оскільки це б порушувало вимоги Особливостей.