- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Поточний ремонт вул. Шевченка в с. Великі Бірки Тернопільського району Тернопільської області
Закупівля здійснюється на підставі Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                8 111 064.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 40 555.32 UAH
        мін. крок: 0.5% або 40 555.32 UAH
                    Номер:
                    e1f4322ac9cd419c99e2d83c9ac7b05a
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2023-10-17-000036
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    17.10.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    17.10.2023 15:35 - 07.11.2023 23:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ 
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2023		№45-з
			
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ: 
1.	 Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.	Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4.	Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка  від 17.10.2023.
Начальник управління						Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
17.10.2023 №45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-04-001583-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору про закупівлю, внесення змін та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 20.05.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю, внесення змін та його оприлюднення; надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великобірківської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД»; повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2023; договір про закупівлю від 23.08.2023 № 5; додаткова угода № 1 від 01.10.2023; пояснення Замовника від 20.10.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    31.10.2023 10:29 - 04.11.2023 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    31.10.2023 10:29
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    4271c7f6648041f2940a3295095d8f82
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    17.10.2023 19:03
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    21.10.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточний ремонт вул. Шевченка в с. Великі Бірки Тернопільського району Тернопільської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-001583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    f3a7a1e3856745e692d14712d9a8f072
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    20.10.2023 11:42
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Добрий день.
Уповноважена особа з питань здійснення закупівель у Великобірківській селищній раді розглянула Ваш інформаційний запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі поточний ремонт вул. Шевченка в с. Великі Бірки Тернопільського району Тернопільської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-001583-a)  та надає наступну інформацію:
1. Інформація та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості - додається;
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://v-birky-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-velikobirkivskoi-selischnoi-radi-12-22-13-27-09-2023/;
3. інформація про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі - на даний час договір продовжений додатковою угодою (додається), яка опублікована у встановленому законодавством порядку, роботи тривають, оплат по договору не здійснювалося.
                
                        