• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання, що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро

Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.Мова тендерної пропозиції – українська.Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

9 833 339.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 333.39 UAH
Номер: fd815590232842d7ac81fa952dd32518
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-07-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.11.2023 17:09 - 29.11.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.11.2023 № 68 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-08-03-012597-a 03.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: ¬¬¬¬¬15 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-08-03-004404-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.08.2023); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВС Білд Сервіс» (далі – ТОВ «АВС Білд Сервіс»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.08.2023 № 1 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2023; Договір від 25.08.2023 № 8-кап-1; Додаткова угода від 28.09.2023 № 1 пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.11.2023 та 14.11.2023. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВС Білд Сервіс» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даними учасниками. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «АВС Білд Сервіс» укладено договір від 25.08.2023 № 8-кап-1 на загальну суму 7569879,90 грн.
Період усунення порушень: 15.11.2023 15:29 - 21.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2023 15:29

Запити/Пояснення