-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання, що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро
Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.Мова тендерної пропозиції – українська.Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
9 833 339.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 333.39 UAH
мін. крок: 1% або 98 333.39 UAH
Номер:
fd815590232842d7ac81fa952dd32518
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-07-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2023 00:00
Період моніторингу:
07.11.2023 17:09 - 29.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2023 № 68
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-08-03-012597-a 03.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: ¬¬¬¬¬15 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-08-03-004404-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.08.2023); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВС Білд Сервіс» (далі – ТОВ «АВС Білд Сервіс»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.08.2023 № 1 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2023; Договір від 25.08.2023 № 8-кап-1; Додаткова угода від 28.09.2023 № 1 пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.11.2023 та 14.11.2023.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВС Білд Сервіс» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даними учасниками.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «АВС Білд Сервіс» укладено договір від 25.08.2023 № 8-кап-1 на загальну суму 7569879,90 грн.
Період усунення порушень:
15.11.2023 15:29 - 21.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2023 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
9b7b848298014b128fafe42cd21e1d15
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.11.2023 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання, що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-03-012597-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fd1cd0579a5241149d5254f8e1f02522
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.11.2023 13:55
Опис:
Комунальне підприємство "Жилсервіс-14" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання, що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-03-012597-a ) надає наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (експертного звіту) та становить 9 833 339,00 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення встановлений відповідно до Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020-2024, затвердженої рішенням міської ради від 25.01.2023 №6/33, рішення міської ради від 21.06.2023 №3/38 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №3/31 «Про Програму економічного і соціального розвитку Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік», рішення міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік», рішення міської ради від 21.06.2023 №2/38 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектної документації.
Номер:
682b0759f34341be90554d1243d59108
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.11.2023 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання, що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-03-012597-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
Водночас, відповідно до п. 10.1 розділу 10 укладеного Договору підряду з ТОВ «АВС Білд Сервіс» № 8-кап-1 від 25.08.2023 термін гарантії належної якості виконаних робіт Підрядником за цим договором складає 36 календарних місяців з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт, за винятком випадків, якщо погіршення якості виконаних робіт мало місце через винні дії третіх осіб. Гарантія якості виконаних Підрядником робіт розповсюджується на все, що складає результат роботи за цим договором.
Поясніть чому гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), який визначений у Договорі підряду з ТОВ «АВС Білд Сервіс» № 8-кап-1 від 25.08.2023, не відповідає вимогам чинного законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9357aa0b2c644fe4b24bdb267cc741ac
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
14.11.2023 11:48
Опис:
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання, що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2023-08-03-012597-a) надає наступні пояснення.
1. Щодо терміну гарантії на виконані роботи належної якості Підрядником згідно з пунктом 10.1 розділу 10 Договору підряду № 8-кап-1 від 25.08.2023 р.
Договір № 8-кап-1 від 25.08.2023 р. (далі –Договір) укладено між Замовником та ТОВ «АВС Білд Сервіс» (далі – Підрядник), на умовах якого Підрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання робіт з: Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання, що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро, (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані Підрядником роботи на умовах цього Договору.
Згідно зі статтею 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
За своєю правовою природою договір є правочином. Водночас, договір є й основною підставою виникнення цивільних прав та обов'язків (стаття 11 ЦК України).
Відповідно до статті 202 ЦК України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Пункт 10.1. Договору, містить умову відносно того, що термін гарантії належної якості виконаних робіт Підрядником за цим договором складає 36 календарних місяців з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт.
Частиною 1 статті 884 ЦК України зазначено, що: Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Нормами статті 875 ЦК України визначено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
До договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
В силу частини 2 статті 860 ЦК України до обчислення гарантійного строку за договором підряду застосовуються положення статті 676 цього Кодексу, якщо інше не встановлено договором або законом.
Стаття 676 ЦК України визначає, що гарантійний строк починається з моменту передання товару покупцеві (прийняття робіт), якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу (підряду).
Відповідно до частини 2 даної статті гарантійний строк встановлюється договором.
Аналіз вищенаведених вимог закону, а передусім ст. 884 ЦК України свідчить про те, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку -десять років, однак договором може бути передбачено інше - менший період гарантійного строку, а частина 2 статті 676 ЦК України передбачає, що гарантійний строк встановлюється в договорі, у даному випадку 36 місяців.
У відповідності до статті 180 Господарського кодексу України (далі – ГК України), зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою сторін, спрямованою на встановлення зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Частиною 7 статті 179 ГК України передбачено, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом, як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Крім того, згідно з ДСТУ 7310:2013 Установки ліфтові. Ліфти класів I, II, III, IV, V та VI. Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт, який встановлює вимоги до організовування, виконання і приймання робіт з монтування ліфтів та їх устаткування розділом 7 ГАРАНТІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ МОНТУВАННЯ зазначено: Організації, що виконують роботи з монтування ліфтового устатковання, повинні гарантувати безпечну роботу ліфтів у частині, що відноситься до монтування, упродовж 6 місяців, а в житлових будинках – упродовж 18 місяців із дня підписання акту технічної готовності ліфта, за умови дотримання власником правил експлуатування.
Порядок безпечної експлуатації ліфтів визначають Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 01.09.2008 № 190 (далі - Правила). Правилами визначено види технічного огляду ліфтів та їх утримання, одним із яких є періодичний (черговий) технічний огляд ліфта (не рідше одного разу на 24 місяці). Ці Правила поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють виготовлення, монтаж, експлуатацію, ремонт, реконструкцію та модернізацію ліфтів, підйомників та їх складових частин.
Система планово-попереджувальних ремонтів ліфтів має різновиди, і полягає в тому, що вузли ліфта ремонтуються через певний час, через фізичний знос та інші фактори, що впливають на експлуатацію ліфтів. Наприклад, каркас кабіни, обмежувач швидкості та інші вимагають ремонту через 3-4 роки, є у ліфті вузли та апарати, у яких термін ремонту настає через 1,5-2 роки.
Враховуючи зазначене, Замовником було прийнято рішення про врахування діючого законодавства та чинних норм при капітальному ремонті та заміні ліфтового обладнання, шляхом зазначення у Проекті договору про закупівлю, викладеним в Додатку 3 до Тендерної документації терміну гарантії належної якості виконаних робіт Підрядником - 36 календарних місяців, що є більшим за нормативно допустимий термін, та є оптимальним строком до виконання планово-попереджувальних ремонтів.