-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров"яна непромислового використання
Завершена
3 743 870.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 719.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 719.35 UAH
Номер:
67dabf2f631243c5a32a8470e8b8ac97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-21-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2023 00:00
Період моніторингу:
21.11.2023 15:08 - 13.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 № 39-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 15.11.2023 № 003100-18/13264-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 20.11.2023
№ 39-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради UA-2023-08-03-011607-a 03.08.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону з урахуванням Особливостей, дотримання рішень АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання рішень АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.08.2023 № 32, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 31.08.2023 № 13842-р/пк-пз та від 24.086.2023 № 13384-р/пк-пз, реєстр пропозицій від 14.08.2023, протокол розкриття, тендерні пропозицію учасника ДОЧІРНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК «ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» (далі ДП «ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК «ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС») та учасника-переможця фізичної особи-підприємця Омельченко Романа Олександровича (далі – ФОП Омельченко Роман Олександрович), протокол про визначення учасника ДП «ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК «ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» переможцем від 17.08.2023 № 34 (скасовано 05.09.2023 згідно рішення АМКУ), протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Омельченко Романа Олександровича від 17.08.2023 № 33 (скасовано 05.09.2023 згідно рішення АМКУ), протокол про визначення ФОП Омельченко Романа Олександровича переможцем від 05.09.2023 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2023, договір про закупівлю послуг від 19.09.2023 № 26.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.12.2023 17:18 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2023 17:18