• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров"яна непромислового використання

Завершена

3 743 870.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 719.35 UAH
Номер: 67dabf2f631243c5a32a8470e8b8ac97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-21-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 21.11.2023 15:08 - 13.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.11.2023 № 39-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 15.11.2023 № 003100-18/13264-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 20.11.2023 № 39-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради UA-2023-08-03-011607-a 03.08.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону з урахуванням Особливостей, дотримання рішень АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання рішень АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Відділу освіти, молоді та спорту Олевської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.08.2023 № 32, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 31.08.2023 № 13842-р/пк-пз та від 24.086.2023 № 13384-р/пк-пз, реєстр пропозицій від 14.08.2023, протокол розкриття, тендерні пропозицію учасника ДОЧІРНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК «ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» (далі ДП «ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК «ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС») та учасника-переможця фізичної особи-підприємця Омельченко Романа Олександровича (далі – ФОП Омельченко Роман Олександрович), протокол про визначення учасника ДП «ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК «ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» переможцем від 17.08.2023 № 34 (скасовано 05.09.2023 згідно рішення АМКУ), протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Омельченко Романа Олександровича від 17.08.2023 № 33 (скасовано 05.09.2023 згідно рішення АМКУ), протокол про визначення ФОП Омельченко Романа Олександровича переможцем від 05.09.2023 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2023, договір про закупівлю послуг від 19.09.2023 № 26. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.12.2023 17:18 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2023 17:18