-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) будівлі комунального закладу «Вінницько-Хутірський ліцей» по вул. Незалежності,54 в с. Вінницькі Хутори
виконання будівельних робіт
Завершена
6 666 816.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 334.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 334.08 UAH
Номер:
de411cb47f31488bb49ae12e31c05a6b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2023 00:00
Період моніторингу:
06.11.2023 12:24 - 28.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2023 № 65-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.11.2023 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
6. UA-2023-08-03-011617-a 03.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.08.2023 № 235, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.08.2023, тендерну пропозицію приватного підприємства «Рослана», протокол визначення переможця від 15.08.2023 № 262, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.08.2023, договір підряду від 23.08.2023 № 23/08-23, пояснення (інформацію, документи) від 09.11.2023 та від 10.11.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
14.11.2023 12:54 - 18.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2023 12:54
Запити/Пояснення
Номер:
059c035fc15849288ba5d174440d7399
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.11.2023 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) будівлі комунального закладу «Вінницько-Хутірський ліцей» по вул. Незалежності, 54 в с. Вінницькі Хутори (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-011617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f77f1cc8399b445f9b24a10aa31c6477
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
09.11.2023 09:41
Опис:
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:4617-1981-2794-0954. Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8.
Номер:
11cf436c5605494ca739d7b5aa542159
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.11.2023 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) будівлі комунального закладу «Вінницько-Хутірський ліцей» по вул. Незалежності, 54 в с. Вінницькі Хутори (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-011617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Згідно пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати, зокрема, ДІЮЧЕ ПОСВІДЧЕННЯ, АБО ІНШИЙ ДОКУМЕНТ (НЕ МЕНШЕ ОДНОГО), про допущення до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В.
Учасником ПП «Рослана» надано у складі тендерної пропозиції посвідчення про допущення до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В наступних працівників:
- Тодоровська Є.О. (головний інженер) – посвідчення № 271-4, дата видачі ¬– 20.07.2022, дата наступної перевірки – 20.07.2023;
- Драчук В.В. (директор) – посвідчення № 271-3, дата видачі – 20.07.2022, дата наступної перевірки – 20.07.2023;
- Лавренюк С.Б. (слюсар-електрик) – посвідчення № 272-22, дата видачі – 20.07.2022, дата наступної перевірки – 20.07.2023;
- Кучер В.В. (слюсар-електрик) – посвідчення № 272-21, дата видачі – 20.07.2022, дата наступної перевірки – 20.07.2023.
При цьому, зазначені посвідчення про допущення до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В не містять іншої інформації (відміток) про проходження вищевказаними працівниками наступної перевірки знань.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Рослана», який надав посвідчення про допущення до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В, які не є діючими станом на дату подання їх у складі тендерної пропозиції (11.08.2023)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
16f5b14eeaa44f059663920baa277bc1
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
10.11.2023 14:45
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень, інформуємо наступне.
Відповідно ст. 18 Закону України «Про охорону праці» посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, ОДИН РАЗ НА ТРИ РОКИ, проходять навчання з питань охорони праці, в тому числі про допущення до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В.
Отже, надані для участі в торгах посвідчення №271-3 Драчука Вадима Вікторовича (директор) та №271-4 Тодоровської Євгенії Олександрівни (головний інженер, інженер з ОП), що видані 20.07.2022р. є діючими станом на дату подання їх у складі тендерної пропозиції (11.08.2023) – файл ПОСВІДЧЕННЯ ІТР.PDF. Прийнято до розгляду посвідчення, що додаються.
Враховуючи вищевказане, Учасником – ПП «Рослана» виконано вимогу тендерної документації щодо надання діючого посвідчення, або іншого документу (не менше одного), про допущення до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В.