• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція магістральних теплових мереж на ділянці від пункту розподілу №2 по вул. Миру, 13а до церкви Різдва Пресвятої Богородиці по вул. Миру, 12а в місті Обухів, Київської області (ДК 021-2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

22 730 676.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 653.38 UAH
Номер: a8892f7e900b4ecbbabbd633371738a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-01-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.09.2023 15:20 - 23.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.08.2023 № 240 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-08-03-011613-a 03.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СІЛАРК» встановлено недотримання пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922- VIII та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від б/д № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.08.2023, тендерну пропозицію ТОВ «СІЛАРК» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця від 15.08.2023 №15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.08.2023, договір від 22.08.2023 № 119, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 07.09.2023 від 21.09.2023. Моніторингом встановлено, що на участь в торгах подано тендерні пропозиції двох учасників: ТОВ «СІЛАРК» з остаточною ціною 18 050 612,97 грн з ПДВ та ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» з остаточною ціною 20 587 736,62 грн з ПДВ. Переможцем торгів визначено ТОВ «СІЛАРК» з остаточною ціною 18 050 612,97 грн з ПДВ. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до ТД, на підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник установив вимогу, щодо надання довідки за формою 1. В довідці має бути зазначена вся техніка/обладнання відповідно до підсумкової відомості ресурсів. У розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником ТОВ «СІЛАРК» у складі тендерної пропозиції зазначено будівельні машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт, передбачених дефектним актом та локальними кошторисами, де, зокрема під пунктом 12 зазначено використання бульдозерів, потужністю 59 кВт в обсязі 30,670698 машиногодин. Крім того, відповідно до пункту 1 локального кошторису №02-01-027 та пункту 45 локального кошторису №07-01-01 передбачено розроблення грунту бульдозерами потужністю 59 кВт. Однак, у довідці від 10.08.2023 №10/08-23/1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі - Довідка від 10.08.2023 №10/08-23/1), наданій учасником у складі тендерної пропозиції бульдозер відсутній, чим не дотримано вимогу пункту 1 Додатку 2 до ТД та не підтверджено відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Крім того, згідно з пунктом 1 Додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції Учасник має надати – декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зазначену спеціальну техніку. Відповідно до пунктів 9 та 10 Довідки від 10.08.2023 №10/08-23/1 зазначено спеціальний вантажний автокран більше 20 т, що використовується учасником на підставі договору оренди від 07.08.2023 №070823 та автопідйомник, що використовується учасником на підставі договору надання послуг від 09.08.2023 №09/08-23. Згідно з пунктом 7 Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників відносяться до машин та механізмів підвищеної небезпеки. Однак, Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на спеціальний вантажний автокран більше 20 та автопідйомник у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІЛАРК» не надано, чим не дотримано вимогу пунктом 1 Додатку 2 до ТД та не підтверджено відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СІЛАРК» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII. Крім того, відповідно до Додатку 3 до ТД цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна бути розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві (Настанова з визначення вартості будівництвата). виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5.33 Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. На виконання даної вимоги ТОВ «СІЛАРК» надано договірну ціну до якої не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначеними на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, а отже, не дотримано умови Додатку 3 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СІЛАРК» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, а уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 27.09.2023 17:48 - 12.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2023 17:48

Оскарження висновку в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА ПРО ВИЗНАННЯ ПРОТИПРАВНИМ ТА СКАСУВАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Дата публікації: 11.10.2023 16:22

Запити/Пояснення