-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Завершена
78 014 805.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 390 074.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 390 074.03 UAH
Номер:
e4b6aa4ab7d94d4cac03b0c289e7b1eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
04.12.2023 15:03 - 26.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 №53-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 04.12.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-08-03-011054-a 03.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.08.2023 (протокол № 18), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.08.2023, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», «Автомагістраль-Південь», «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД», вимоги про усунення невідповідностей до 22.08.2023, до 26.08.2023, до 06.09.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.08.2023 № 29, від 24.08.2023 № 34, від 28.08.2023 № 37, від 04.09.2023 № 48, від 07.09.2023 № 53, повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2023, договір від 21.09.2023 № ПР-ЗБ-0923-1, додаткові угоди від 29.09.2023 № 1, від 10.11.2023 № 2, від 29.11.2023 № 3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.12.2023 та від 11.12.2023.
Період усунення порушень:
15.12.2023 12:06 - 21.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2023 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
6d425221eec64456b76d798dcd6afafd
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.12.2023 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-011054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
3. Крім того, просимо надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг за договором додатковими угодами №2 та №3.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
410456eab1564c66a6bfd211d41cc2df
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 11:32
Опис:
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисного розрахунку складеного відповідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 р. №753 та затвердженої відомості обсягів робіт (відповідно до затвердженого дефектного акту (додається) на Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761).
За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 78 014 805,60 грн з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі наведені в додатку № 2 до тендерної документації (додається) та визначені на основі відповідного Дефектного акту. Якість послуг повинна відповідати законодавчо встановленим нормам та здійснюватися відповідно, але не виключно, до діючих норм і правил у дорожньому будівництві:
- НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»;
- П Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України»;
- ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
- ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт;
- ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»;
- ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови;
- ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості
предмета закупівлі - https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli
3. Додаткову угоду №2 до договору ПР-ЗБ-0923-1 від 21.09.2023 (далі – Договір) укладено у зв’язку зі зверненням Підрядника (лист 1 додається) та на підставі п. 1.4 Договору. Об’єктивною обставиною для укладення додаткової угоди є несприятливі погодні умови, що підтверджується Довідками Запорізького обласного центру з гідрометеорології (додаються). Даною додатковою угодою сторони узгодили Графік виконання робіт в новій редакції з продовженням строків виконання певних видів робіт в межах загального строку виконання робіт згідно п. 5.2. Договору.
Додаткову угоду №3 до Договору укладено у зв’язку зі зверненням Підрядника (лист 2 додається) та на підставі п. 1.4 Договору. Об’єктивною обставиною для укладення додаткової угоди є несприятливі погодні умови, що підтверджується Довідкою Запорізького обласного центру з гідрометеорології (додається). Даною додатковою угодою сторони узгодили Графік виконання робіт в новій редакції з продовженням строків виконання певних видів робіт в межах загального строку виконання робіт згідно п. 5.2. Договору.
Додатки:
1. Договір.
2. Дефектний акт.
3. Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).
4. Листи від підрядника з додатками.
Номер:
af73950db57641699a8dac7de8bbf120
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.12.2023 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-011054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати інформацію яким чином вами перевірено відсутність підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023, з огляду на те, що в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками торгів/переможцем торгів антикорупційної програми чи наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8a391823f84e4154a085c4d06369b3c8
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2023 11:13
Опис:
Надання пояснень
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваше запитання:
Запит на пояснення, що надійшов від Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.), не містить інформації про конкретного учасника процедури, щодо якого Замовник має надати інформацію, а тому Замовником надається узагальнена відповідь та пояснення, що стосуються усіх учасників процедури.
Повідомляємо про те, що Тендерна документація до закупівлі UA-2023-08-03-011054-a складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
Відповідно до абзаців 16 та 17 пункту 47 Особливостей:
УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ В ЦЬОМУ ПУНКТІ (КРІМ ПІДПУНКТІВ 1 І 7, АБЗАЦУ ЧОТИРНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ), ШЛЯХОМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ ВІД УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ БУДЬ-ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЦЬОМУ ПУНКТІ (КРІМ АБЗАЦУ ЧОТИРНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ), КРІМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО АБЗАЦУ ШІСТНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ.
Отже, у Замовника відсутні законні підстави вимагати будь-які документи від УЧАСНИКІВ на підтвердження відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей:
ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ЧОТИРИ ДНІ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ У ПІДПУНКТАХ 3, 5, 6 І 12 ТА В АБЗАЦІ ЧОТИРНАДЦЯТОМУ ЦЬОГО ПУНКТУ.
Отже, ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі не повинен шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель або іншим способом надавати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 10 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі і на дату проведення закупівлі) Замовник здійснив перевірку відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей у Учасників (в тому числі переможця закупівлі) шляхом перевірки САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ такими учасниками.
Замовником встановлено, що під час подання тендерних пропозицій, кожен учасник закупівлі самостійно задекларував відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей, зокрема і підпункті 10 пункту 47.
Будь-яка особа, в тому числі і представники Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.) можуть перевірити вищевказану інформацію про учасників через систему Prozorro у відповідних полях.
До пояснення додаються скріншоти з системи Prozorro з відображенням місцезнаходження відповідних полів у закупівлі та їх структури.
Номер:
c048e701167d45c68a9cdfd5d7bc1cf8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.12.2023 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-011054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати інформацію яким чином вами перевірено відсутність підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023, з огляду на те, що в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками торгів/переможцем торгів антикорупційної програми чи наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9d5ad3ca4c0648248831e40953ff8d1a
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2023 11:18
Опис:
Надання пояснень
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваше запитання:
Запит на пояснення, що надійшов від Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.), не містить інформації про конкретного учасника процедури, щодо якого Замовник має надати інформацію, а тому Замовником надається узагальнена відповідь та пояснення, що стосуються усіх учасників процедури.
Повідомляємо про те, що Тендерна документація до закупівлі UA-2023-08-03-011054-a складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
Відповідно до абзаців 16 та 17 пункту 47 Особливостей:
УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ В ЦЬОМУ ПУНКТІ (КРІМ ПІДПУНКТІВ 1 І 7, АБЗАЦУ ЧОТИРНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ), ШЛЯХОМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ ВІД УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ БУДЬ-ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЦЬОМУ ПУНКТІ (КРІМ АБЗАЦУ ЧОТИРНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ), КРІМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО АБЗАЦУ ШІСТНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ.
Отже, у Замовника відсутні законні підстави вимагати будь-які документи від УЧАСНИКІВ на підтвердження відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей:
ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ЧОТИРИ ДНІ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ У ПІДПУНКТАХ 3, 5, 6 І 12 ТА В АБЗАЦІ ЧОТИРНАДЦЯТОМУ ЦЬОГО ПУНКТУ.
Отже, ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі не повинен шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель або іншим способом надавати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 10 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі і на дату проведення закупівлі) Замовник здійснив перевірку відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей у Учасників (в тому числі переможця закупівлі) шляхом перевірки САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ такими учасниками.
Замовником встановлено, що під час подання тендерних пропозицій, кожен учасник закупівлі самостійно задекларував відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей, зокрема і підпункті 10 пункту 47.
Будь-яка особа, в тому числі і представники Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.) можуть перевірити вищевказану інформацію про учасників через систему Prozorro у відповідних полях.
До пояснення додаються скріншоти з системи Prozorro з відображенням місцезнаходження відповідних полів у закупівлі та їх структури.