-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент.
Оголошено українською мовою. Передбачено тендерне забезпечення пропозицій та забезпечення виконання умов договору.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 752 дні назад
12 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 500.00 UAH
Номер:
bca9f78306a24bf08b670badbd56a9a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-14-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2024 00:00
Період моніторингу:
14.02.2024 17:44 - 07.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.02.2024 № 11-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2023-08-03-009558-a 03.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.09.2023 № 14296-р/пк-пз, пояснення та документи Спеціального авіаційного загону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.02.2024.
Період усунення порушень:
06.03.2024 17:41 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2024 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
ddbfc6df2e084576ae678ee536ba1af3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2024 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент», код ДК 021:2015:34510000-5: Судна, очікуваною вартістю 12 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-009558-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до даних електронної системи закупівель Prozorro Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарги ФОП Савчук Віталій Володимирович від 28.08.2023 № UA-2023-08-03-009558-a.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі 07.09.2023 прийнято рішення № 14296-р/пк-пз, відповідно до якого Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Савчука Віталія Володимировича та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АВІВІСТ» переможцем за процедурою закупівлі – «Надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-03-009558-a.
Згідно з нормами пункту 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Станом на 19.02.2024 Замовником не виконано рішення органу оскарження щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Савчука Віталія Володимировича та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АВІВІСТ» переможцем процедури закупівлі UA-2023-08-03-009558-a, у зв’язку з чим просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів), чи оскаржено Замовником до суду вказане рішення органу оскарження?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c61916375bcc4f51b52d7c7d8b689f7a
Назва:
Відповідь на запитання.
Дата опублікування:
21.02.2024 10:45
Опис:
На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 19.02.24 р. щодо моніторингу процедури закупівлі надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-009558-a) повідомляємо наступне.
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ був вже проведений моніторинг процедури закупівлі надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-009558-a) з 18.08.2023 по 09.09.2023. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СПЕЦІАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО ЗАГОНУ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.08.2023 №б/н, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 07.09.2023 № 14296-р/пк-пз, пояснення на запит Держаудитслужби, отриманий 29.08.2023 через електронну систему закупівель. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Повітряні судна (ПС) САЗ ОРС ЦЗ ДСНС України, з метою забезпечення заходів безпеки членів екіпажу та пасажирів при перебуванні ПС над водною поверхнею, а також порятунку людей, що терплять лихо на воді, штатно укомплектовані рятувальними засобами – надувними авіаційними рятувальними плотами типу ПСН виробництва РФ. Номенклатура та технічні характеристики рятувальних засобів ПС регламентовані внутрішніми нормативними документами ДСНС та авіаційної галузі.
Штатні рятувальні засоби ПС мають обмежений термін придатності (експлуатації) який закінчився. Фахівцями САЗ ОРС ЦЗ ДСНС України здійснено дослідження наявної на ринку продукції, яка за своїми технічними характеристиками є еквівалентом плотів типу ПСН. В ході дослідження обов’язковою вимогою до продукції була її відповідність стандартам НАТО та сертифікації FAA (Федеральним управлінням цивільної авіації США) та EASA (Європейською Агенцією Авіаційної Безпеки) для належного укомплектування ПС які виконують польоти чи перельоти над морем (водною поверхнею) комплектуються згідно кількості осіб на борту включаючи пасажирів груповими рятувальними плавзасобами згідно до Правил пошуково-рятувального забезпечення польотів державної авіації України, затверджених наказом Міністерства Оборони України від 29.12.2016 №736, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України від 08.02.2017 №175/30043, з метою підтримання на плаву і захисту від неблагоприємних умов навколишнього середовища груп людей у випадку вимушеної посадки на воду та укомплектування пошуково − рятувальних повітряних суден (ПРПС) індивідуальними та груповими плавзасобами для виконання авіаційних робіт з пошуку і рятування, але розмір авіаційних плотів в укладеному вигляді (заводській упаковці) не повинні перевищувати розмір аварійного виходу типу 3 та 4.
Встановлено, що зазначеним вище вимогам відповідають надувні авіаційні рятувальні плоти лінійки Т-12.
САЗ ОРС ЦЗ ДСНС України встановлено розмір очікуваної вартості за результатами моніторингу постачальників аналогічних товарів та наданих ними цінових пропозицій. Запити здійснені у телефонному режимі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (ID: UA-2023-08-03-009558-a) сформовано відповідно з вимогами до штатних рятувальних засобів та конкретних конструктивних особливостей ПС та ПРПС наявних в авіазагоні. Ці параметри визначаються внутрішніми нормативними документами ДСНС та авіаційної галузі. Зазначені документи мають обмежений доступ.
Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до бюджетного кошторису САЗ на 2023 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості на надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент наведено за посиланням https://avia.dsns.gov.ua/derzhavni-zukupivli/obruntuvannya .
Також повідомляємо: 7 вересня 2023 р., Комісія АМКУ з розгляду справ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) винесла рішення № 14296-р/пк-пз. Замовник не погодився з рішенням Комісії та оскаржив його до Київського окружного адміністративного суду (далі – Суд) у встановленому Законом порядку з дотриманням процесуальних строків. Факт оскарження відображено в електронній системі закупівель Prozorro шляхом розміщення копії позовної заяви Замовника до Комісії та копій Накладної № 1660800806597 та фіскального чеку від 27 вересня 2023 р. про прийняття Укрпоштою відправлення на адресу Суду. Згідно інформації з трекіра Укрпошти (https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html) відправлення № 1660800806597 отримано адресатом за довіреністю 04.10.23 р. Вміст відправлення за Накладною № 1660800806597, а саме позовна заява з додатками, підтверджується копією Опису вкладення. Перевірити інформацію про факт оскарження, що розміщена в електронній системі закупівель Prozorro, можна за посиланнями https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F2853b818babb4f6c936a12c74400d652%3FSignature%3DkyYQwbe6YkO9jLnwyz7Ubsyz1oc%252FMKREh9TuvJTAWs%252FAwbvUEATwObuZUdGVNKRyCCXXbCXfEZbriGZKc0xvDQ%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=cllmidkt&h=1v-4mA1qBn2DPGvzOa15WA&m=application%2Fpdf та https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fb262de1b474d4b94a378b6de9f9a1b6b%3FSignature%3DK0%252BibupSH1QWppm0zxT16fBkaS8w92rRDfbzzTbAqaDFC3Ea48ZiNAaHat2vF0aPbYbL3379UgkVQEFYTCgTAA%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=uvnvynso&h=6w137AlTGaYv1ZPBdQryxg&m=application%2Fpdf . Копія Опису вкладення додається.
Таким чином, Замовником реалізовано право на оскарження до Суду рішення Комісії, при цьому додержано вимог чинного законодавства щодо процедури та процесуальних строків на оскарження. Інформацію про факт оскарження Замовник розмістив в електронній системі закупівель Prozorro.
05.02.24р. КИЇВСЬКИМ ОКРУЖНИМ АДМІНІСТРАТИВНИМ СУДОМ було постановлено ухвалу № 320/5757/24 (судове впровадження П/320/5759/24).
Таким чином, справа знаходиться в компетенції Суду і до остаточного її розгляду статус закупівлі «Надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент», ідентифікатор закупівлі - UA-2023-08-03-009558-a електронною системою закупівель Prozorro визначено як «Призупинено».
Додаток:
- копія першої сторінки Позовної заяви про визнання протиправним та скасування рішення Комісії № 14296-р/пк-пз від 07.09.23 р.;
- копія Накладної № 1660800806597;
- копія фіскального чека ПН 215600426655;
- копія Опису вкладення у цінний лист.
Номер:
5b7945a123b140ebbb40c2f2d7d7aafe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:49 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-08-03-009558-a 03.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СПЕЦІАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО ЗАГОНУ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.08.2023 №б/н, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 07.09.2023 № 14296-р/пк-пз, пояснення на запит Держаудитслужби, отриманий 29.08.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.09.2023 14:58 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
991dc8684af441cba495d88b516c6f52
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2023 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі надувні авіаційні
рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-009558-a) та
відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади
здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті
8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6
Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала
потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну
документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на
підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або
офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому
розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до
вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016
року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу
України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі,
надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна
відповідальність.
Номер:
2781afdf872d448f8cbbfb111dc76d29
Назва:
Відповідь на запитання.
Дата опублікування:
29.08.2023 21:13
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.08.2023 р. щодо моніторингу процедури закупівлі надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-009558-a) повідомляємо наступне.
Повітряні судна (ПС) САЗ ОРС ЦЗ ДСНС України, з метою забезпечення заходів безпеки членів екіпажу та пасажирів при перебуванні ПС над водною поверхнею, а також порятунку людей, що терплять лихо на воді, штатно укомплектовані рятувальними засобами – надувними авіаційними рятувальними плотами типу ПСН виробництва РФ. Номенклатура та технічні характеристики рятувальних засобів ПС регламентовані внутрішніми нормативними документами ДСНС та авіаційної галузі.
Штатні рятувальні засоби ПС мають обмежений термін придатності (експлуатації) який закінчився. Фахівцями САЗ ОРС ЦЗ ДСНС України здійснено дослідження наявної на ринку продукції, яка за своїми технічними характеристиками є еквівалентом плотів типу ПСН. В ході дослідження обов’язковою вимогою до продукції була її відповідність стандартам НАТО та сертифікації FAA (Федеральним управлінням цивільної авіації США) та EASA (Європейською Агенцією Авіаційної Безпеки) для належного укомплектування ПС які виконують польоти чи перельоти над морем (водною поверхнею) комплектуються згідно кількості осіб на борту включаючи пасажирів груповими рятувальними плавзасобами згідно до Правил пошуково-рятувального забезпечення польотів державної авіації України, затверджених наказом Міністерства Оборони України від 29.12.2016 №736, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України від 08.02.2017 №175/30043, з метою підтримання на плаву і захисту від неблагоприємних умов навколишнього середовища груп людей у випадку вимушеної посадки на воду та укомплектування пошуково − рятувальних повітряних суден (ПРПС) індивідуальними та груповими плавзасобами для виконання авіаційних робіт з пошуку і рятування, але розмір авіаційних плотів в укладеному вигляді (заводській упаковці) не повинні перевищувати розмір аварійного виходу типу 3 та 4.
Встановлено, що зазначеним вище вимогам відповідають надувні авіаційні рятувальні плоти лінійки Т-12.
САЗ ОРС ЦЗ ДСНС України встановлено розмір очікуваної вартості за результатами моніторингу постачальників аналогічних товарів та наданих ними цінових пропозицій. Запити здійснені у телефонному режимі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (ID: UA-2023-08-03-009558-a) сформовано відповідно з вимогами до штатних рятувальних засобів та конкретних конструктивних особливостей ПС та ПРПС наявних в авіазагоні. Ці параметри визначаються внутрішніми нормативними документами ДСНС та авіаційної галузі. Зазначені документи мають обмежений доступ.
Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до бюджетного кошторису САЗ на 2023 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості на надувні авіаційні рятувальні плоти типу Т12 або еквівалент наведено за посиланням https://avia.dsns.gov.ua/derzhavni-zukupivli/obruntuvannya
Номер:
8b7ce8e591634f90b7b4aa69664e942f
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
11.09.2023 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.09.2023 № 270
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2023-08-03-009558-a.b1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-08-03-009558-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 18 серпня 2023 року № 249 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено з 29 серпня 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ