• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 180,5 км

Завершена

62 722 596.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 627 225.96 UAH
Номер: fe61ff02fbd24a31bed1dcb9ab9d9a41
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-20-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 20.11.2023 17:14 - 12.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.11.2023 № 47-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 20.11.2023 № 47-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-08-02-007920-a від 02.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та повноти відображення інформації в оголошенні, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.08.2023 №72 в редакції рішення від 15.08.2023 №87 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію ТОВ «Ковельське ШБУ №63» (далі – Учасник-переможець), запитання до процедури від 11.08.2023, від 13.08.2023, від 16.08.2023 та роз’яснення Замовника від 15.08.2023 дві відповіді та від 17.08.2023; вимоги про усунення порушення ТОВ «Спец комплект постач» від 07.09.2023 номер UA-2023-08-02-007920-a.c1 та від 23.10.2023 номер UA-2023-08-02-007920-a.b3, рішення Замовника від 18.09.2023 та від 26.10.2023; скарга по процедурі ТОВ «Вельт капітал» від 19.09.2023 номер скарги: UA-2023-08-02-007920-a.c2; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.10.2023 №15992 -р/пк-пз; вимога про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.09.2023 № 134, від 18.10.2023 №156, повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2023, договір на закупівлю послуг від 30.10.2023 № 01.4/11/23 на суму 57 000 000,00 грн (далі – Договір), два пояснення Замовника від 27.11.2023, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Мотіторинг здійснено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, встановлено, що відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Згідно до норм пункту 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. При цьому, відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. В електронній системі закупівель 19.08.2023 оприлюднена/розміщена тендера пропозиція учасника-переможця закупівлі ТОВ «Ковельське ШБУ №63», в складі якої завантажено документ «Довідка про субпідряд від 17.08.2023 вих.№1279» (файл «Субпідряд.pdf»), згідно з якою ТОВ «Ковельське ШБУ №63» не планує залучати субпідрядні організації учасників-співвиконавців до надання послуг: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 180,5 км. Проте, розділ 5 «Надання послуг» Договору містить пункт 5.5, який передбачає алгоритм дій щодо залучення переможцем закупівлі субпідрядника. Таким чином, Замовником заключено Договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 18 Особливостей, та укладено договір про закупівлю послуг від 30.10.2023 № 01.4/11/23 з переможцем ТОВ «Ковельське ШБУ №63», який відрізняється від змісту його тендерної пропозиції. Відповідно до норм підпункту 2 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 Особливостей. Таким чином, укладений Замовником Договір про закупівлю послуг від 30.10.2023 № 01.4/11/23 є нікчемним.
Період усунення порушень: 30.11.2023 14:36 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2023 14:36

Оскарження висновку в суді

Опис: Ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі №140/36278/23 від 27.12.2023 року
Дата публікації: 29.12.2023 11:54

Запити/Пояснення