• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук вчителя, ноутбук учня)

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: a886d7d136724f2bb8942e16b6cd2cd9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-16-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 16.10.2023 17:30 - 06.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.10.2023 №77-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 16.10.2023 №77-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-08-02-006709-a, 02.08.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 серпня 2023 року №236), запитання до процедури закупівлі від 09 та 10 серпня 2023 року, відповідь на запит від 11 та 12 серпня 2023 року, тендерну пропозицію ФОП «Онофрійчук Володимир Володимирович», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17 серпня 2023 року №264, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04 вересня 2023 року №792 (далі – Договір) та пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 26 та 31 жовтня 2023 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до вимог пункту 9 додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовник встановив вимогу, зокрема щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копії декларації щодо відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісності та низьковольтного електричного обладнання на запропонований товар (дійсної на дату розкриття пропозицій). Відповідно до наданого Замовником на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 23 жовтня 2023 року, пояснення зазначено, що у складі пропозиції ФОП «Онофрійчук Володимир Володимирович» надав сканкопію декларації про відповідність від 17 березня 2022 року, де вказано, що об’єкт декларації відповідає вимогам «Технічного регламенту радіообладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року № 355. Згідно з пунктом 4 зазначеного регламенту на радіообладнання, на яке поширюється дія цього Технічного регламенту, не поширюється дія: «Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1067, за винятком випадків, викладених в абзаці 2 пункту 6 цього Технічного регламенту та «Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1077, за винятком випадків, викладених в абзаці 3 пункту 6 цього Технічного регламенту. Зважаючи на зазначене, проведеним моніторингом установлено, що учасником процедури закупівлі ФОП «Онофрійчук Володимир Володимирович» не надано копії декларації щодо відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісності та низьковольтного електричного обладнання на запропонований товар, чим не дотримано вимог пункту 9 додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «Онофрійчук Володимир Володимирович» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір від 04 вересня 2023 року №792 на суму 1 992 000,00 грн. Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua/new/transactions) та наданими поясненнями, на запит Управління, фінансові зобов’язання за Договором виконано в повному обсязі, а саме Замовником 25 вересня 2023 року, на підставі накладної від 12 вересня 2023 року №20, здійснено розрахунки із ФОП «Онофрійчук Володимир Володимирович», чим порушено пункт 5.1 розділу 5 «Поставка товарів» договору від 04 вересня 2023 року №792 щодо поставки товару у строки встановлені Договором. Відповідно до пункту 7.2 розділу 7 «Відповідальність сторін» Договору у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти постачальник сплачує замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі 30% від вартості непоставленого товару або неякісного товару за кожен день прострочення. Штрафні санкції сплачуються постачальником додатково в обов’язковому порядку.
Період усунення порушень: 06.11.2023 17:55 - 21.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2023 17:55

Запити/Пояснення