-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги охорони, а саме охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень
Послуги охорони, а саме охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень Тип закупівлі обрано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року
Завершена
2 934 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 345.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 345.00 UAH
Номер:
c5a7321f9f964ae9b8f249fdd0da0ba2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 17:45 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-08-02-005193-a 02.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель національного університету «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.08.2023 № б/н, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «СОБ», приватного підприємства «ОЛІМП-ЮГ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ОХОРОННИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ЗЕВС» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ОХОРОННИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ЗЕВС»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2023 б/н, від 21.08.2023 № б/н, від 22.08.2023 № б/н, від 28.08.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 28.08.2023, договір про закупівлю послуг охорони від 04.09.2023 № 189 на суму 2 792 500,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЦЕНТР ОХОРОННИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ЗЕВС», пояснення надане 08.12.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.12.2023 13:21 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2023 13:21
Запити/Пояснення
Номер:
34d96974f8034b4ab4c55594bbca6070
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.12.2023 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги охорони, а саме охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-02-005193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c8cce8143d134d46b6194fd344155c1b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.12.2023 16:21
Опис:
На підставі здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги охорони, а саме охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (код ДК 021:2015 79710000-4 — Охоронні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-005193-a), на вимогу Східного офісу Держаудитслужби, Національний університет «Одеська юридична академія» надає наступні пояснення.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю «Послуги охорони, а саме охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (код ДК 021:2015 79710000-4 — Охоронні послуги), відповідає розрахунку видатків до кошторису на 2023 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі визначено Замовником відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика) № 275 від 18.02.2022 року, пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено згідно з вимогами Методики, а саме відповідно до методу порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Згідно із застосованим методом було направлено запити цінових пропозицій до трьох учасників ринку, при цьому запити містили інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відображені у технічній специфікації до предмета закупівлі, та отримано відповідні комерційні пропозиції.
З метою приведення всіх цін, наведених у комерційних пропозиціях, до єдиних умов, аналізувалися загальні суми пропозицій, які розглядалися як вартість послуги охорони за одиницю. Обсяг послуг (V) прирівнювався 1. Таким чином очікувана вартість закупівлі визначена наступним чином:
Цод = (Ц1 + Ц2 + Ц3) / К = (3 021 000,00 + 2 792 500,00 + 2 990 000,00) / 3 = 2 934 500,00.
ОВ = Цод х V = 2 934 500,00 х 1 послуги = 2 934 500,00 гривень (два мільйона дев’ятсот тридцять чотири тисячі п’ятсот гривень, нуль копійок) з ПДВ.
За результатами застосування методу порівняння ринкових цін, очікувана вартість Послуги для проведення процедури закупівлі становить 2 934 500,00 гривень (два мільйона дев’ятсот тридцять чотири тисячі п’ятсот гривень, нуль копійок) з ПДВ.
Сторінка веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://www.onua.edu.ua/ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/8007-posluhy-okhorony-a-same-okhorona-prymishchen-ta-zakhody-iz-zakhystu-tsykh-prymishchen.