-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Металообробні верстати для ВП ПАЕС
Завершена
44 238 012.74
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 221 190.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 221 190.06 UAH
Номер:
41faffea9b86450b975fe9b3a8af3b4a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-01-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2023 00:00
Період моніторингу:
01.11.2023 14:36 - 23.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2023 № 64-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 01.11.2023 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-08-02-003598-a від 02.08.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції Extra Service Trading Kft., своєчасності укладання договору про закупівлю, та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 9 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.08.2023, тендерну документацію зі змінами, затвердженими рішеннями уповноваженої особи від 08.08.2023, 11.08.2023, 15.08.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2023 за №06/96, пропозицію Extra Service Trading Kft., повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2023, договір закупівлі від 12.09.2023 за №53-129-01-23-02846, пояснення (із долученими документами) Замовника від 03.11.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.11.2023 14:47 - 15.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.11.2023 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
520933801e02477c8c896e6a7cd3d77b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.11.2023 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Металообробні верстати для ВП ПАЕС», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-02-003598-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9abf32435ecb40a79f1f2778e636125a
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 01.11.2023 (процедура закупівлі UA-2023-08-02-003598-a)
Дата опублікування:
03.11.2023 15:11
Опис:
Для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- аналізу відповідей на запит комерційних пропозицій, які надійшли від виробника Unigrind GmbH & Co. KG та потенційних постачальників ТОВ «АЛЬТЕР-ТРЕЙДІНГ ЛТД» від 26.07.2023 № 312-908-56, ТОВ «КИЇВТЕХІМПОРТ» від 26.07.2023 № 430 та ТОВ «ПРАКТИК СОЛЮШН» від 25.07.2023 №258/23 з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу, ОВЗ встановлено на рівні найнижчої актуальної комерційної пропозиції офіційного представника заводу виробника Unigrind GmbH & Co. KG (Німеччина) на території України - ТОВ «КИЇВТЕХІМПОРТ» від 26.07.2023 № 430 – 44 238 012,74 грн без ПДВ (1 093 490,00 Євро без ПДВ по курсу НБУ станом на 27.07.2023 (40,4558 Грн за 1 Євро). Зазначені комерційні пропозиції та відповідь виробника додаються.
Переносний високооборотний шліфувальний верстат Unigrind SHS 600-4 з пневматичним приводом або еквівалент призначений для обробки ущільнюючих поверхонь засувок, зворотних клапанів, клинів засувок при ремонті устаткування технологічних систем енергоблоків АЕС.
Верстат мобільний шліфувальний Unigrind VENTA 150, 300 з пневматичним приводом або еквівалент призначений для обробки ущільнюючих поверхонь: клапанів з плоским сідлом, вентилів, запобіжних клапанів, зворотних клапанів при ремонті устаткування технологічних систем енергоблоків АЕС.
Портативний верстат Unigrind FD 600 з внутрішнім затискачем, пневматичним приводом або еквівалент призначений для обробки фланців, контурів, підготовки крайок під зварювання підчас проведення ремонтних робіт на обладнанні АЕС.
Верстат Unigrind MD-2 або еквівалент призначений для обробки отворів і поверхонь ущільнювачів в арматурі, циліндрах, насосах, фланцях, корпусів турбін, корпусів насосів підчас проведення ремонтних робіт на обладнанні АЕС.
Портативний притирально-шліфувальний верстат KVS-369/150K з пневматичним приводом або еквівалент призначений для шліфування конічних ущільнюючих поверхонь: запірних та регулюючих клапанів при ремонті устаткування технологічних систем енергоблоків АЕС.
Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015 42630000-1 Металообробні верстати (Металообробні верстати для ВП ПАЕС), визначені в документах:
- «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Переносний високооборотний шліфувальний верстат Unigrid SHS 600-4 з пневматичним приводом та додатковою комплектацією ТСдоПЗ(т).23.0901.0333-2023 (ред.4) (Додаток 4 до ТД);
- «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Верстат мобільний шліфувальний Unigrid VENTA 150, 300 з пневматичним приводом та додатковою комплектацією або еквівалент ТСдоПЗ(т).23.0901.0249-2023 (ред.5) (Додаток 5 до ТД);
- «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Портативний верстат Unigrid FD 600 з внутрішнім затискачем, пневматичним приводом та додатковою комплектацією або еквівалент ТСдоПЗ(т).23.0901.0548-2023 (ред.5) (Додаток 6 до ТД);
- «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Портативний притирально-шлифувальний верстат KVS-369/150К з пневматичним приводом та додатковою комплектацією або еквівалент ТСдоПЗ(т).23.0901.0042-2023 (ред.5) (Додаток 7 до ТД);
- «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Верстат Unigrid МD-2 або еквівалент ТСдоПЗ(т).23.0901.0332-2023 (ред.5) (Додаток 8 до ТД).
Вимоги до розробки та складання вищезазначених технічних специфікацій до предмета закупівлі були встановлені на підставі наступних нормативних документів які є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Позначення Найменування
СОУ НАЕК 005:2023 Управління поставками (закупівлями) продукції. Технічні специфікації до предмета закупівлі. Порядок розроблення, оформлення та поводження. Вимоги до змісту
СОУ НАЕК 024:2012 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції, що закуповується експлуатуючою організацією. Загальні положення
СОУ НАЕК 042:2022 Управління поставками (закупівлями) продукції. Організація закупівель продукції, робіт та послуг
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://surl.li/muojt 02.08.2023 ДК 021:2015 42630000-1 Металообробні верстати (Металообробні верстати для ВП ПАЕС).
Додатки:
1. Лист ТОВ «АЛЬТЕР-ТРЕЙДІНГ ЛТД» від 26.07.2023 № 312-908-56 на 1 арк.
2. Лист ТОВ «КИЇВТЕХІМПОРТ» від 26.07.2023 № 430 на 1 арк.
3. Лист ТОВ «ПРАКТИК СОЛЮШН» від 25.07.2023 №258/23 на 2 арк.
4. Відповідь Unigrind GmbH & Co. KG – на 1 арк.