• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул.Приміська,15 (коригування)»

Торги відмінено

3 428 550.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 142.75 UAH
Номер: 3a9cb83b73e14abaa05ef6a861d25256
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-07-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 07.08.2023 18:07 - 29.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.08.2023 №62-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.08.2023 №62-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-08-01-009768-a 01.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 серпня 2023 року №1) та пояснення від 11 серпня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 серпня 2023 року №1), складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178, а саме: у підпункті 10 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178, яким визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178. Крім того, у пункті 4.1 розділу 4 тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 0.07.2023 року 00.00 год. При цьому, в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 12 серпня 2023 року 00:00 годин, що суперечить інформації вказаній у тендерній документації. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 11 серпня 2023 року (протокол уповноваженої особи від 11 серпня 2023 року №3) відкриті торги відмінено.
Період усунення порушень: 21.08.2023 16:45 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2023 16:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом прийнятим протокольним рішенням уповноваженої особи №3 від 11.08.2023, про відміну відкритих торгів по предмету закупівлі: «Реконструкція системи теплопостачання КЗ "ЗДО (ясла-садочок) "Казка" Стрижавської селищної ради", Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15 (коригування)" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника – 45454000-4 (Реконструкція) (далі – Закупівля).
Дата публікації звіту: 23.08.2023 08:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації: 23.08.2023 10:19

Запити/Пояснення