-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул.Приміська,15 (коригування)»
Торги відмінено
3 428 550.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 142.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 142.75 UAH
Номер:
3a9cb83b73e14abaa05ef6a861d25256
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 18:07 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2023 №62-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.08.2023 №62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-08-01-009768-a 01.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 серпня 2023 року №1) та пояснення від 11 серпня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 серпня 2023 року №1), складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178, а саме: у підпункті 10 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178, яким визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178.
Крім того, у пункті 4.1 розділу 4 тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 0.07.2023 року 00.00 год.
При цьому, в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 12 серпня 2023 року 00:00 годин, що суперечить інформації вказаній у тендерній документації.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 11 серпня 2023 року (протокол уповноваженої особи від 11 серпня 2023 року №3) відкриті торги відмінено.
Період усунення порушень:
21.08.2023 16:45 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2023 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено шляхом прийнятим протокольним рішенням уповноваженої особи №3 від 11.08.2023, про відміну відкритих торгів по предмету закупівлі: «Реконструкція системи теплопостачання КЗ "ЗДО (ясла-садочок) "Казка" Стрижавської селищної ради", Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15 (коригування)" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника – 45454000-4 (Реконструкція) (далі – Закупівля).
Дата публікації звіту:
23.08.2023 08:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації:
23.08.2023 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
c945522f676a4f1b8e2bc5bc5b2a60f1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2023 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт Стрижавка, вул. Приміська, буд. 15 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-01-009768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій у тендерній документації не відповідає кінцевому строку подання тендерних пропозицій вказаному в оголошенні про проведення відкритих торгів?
3. Чому тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 серпня 2023 року №1), складено з недотриманням абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2397e20faa964192b9bb1302f9bad823
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.08.2023 16:01
Опис:
Відділ освіти, сім’ї молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради - Замовник, на поставлені, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка», Вінницька область, Вінницький район, смт Стрижавка, вул. Приміська, буд. 15 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-01-009768-a) питання, повідомляє:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено за проєктною документацією по об’єкту «Реконструкція системи теплопостачання КЗ «ЗДО (ясла-садочок) «Казка» Стрижавської селищної ради», Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 15 (коригування)», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 27 червня 2023 року №04-07-0216, у відповідності до вимог ДБН та Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року N 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві".
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://vinrvo.gov.ua/index.php/government-procurement/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
2. Чому зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій у тендерній документації не відповідає кінцевому строку подання тендерних пропозицій вказаному в оголошенні про проведення відкритих торгів?
У рамках проведення моніторингу щодо закупівлі № UA-2023-08-01-009768-a було виявлено, що при внесення інформації про закупівлю уповноваженою особою допущено технічну (механічну) помилку, а саме: кінцевий термін подання тендерних пропозицій не співав з кінцевим строком подання тендерних пропозицій автоматично визначеним системою (відповідно до п.38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178)., так як у Розділ 4. «Подання та розкриття тендерних пропозицій», вказаний Кінцевий строк подання тендерної пропозиції /Дата та час – 0.07.2023 року 00.00 год. на то місць мало бути 07.08.2023 року.
3. Чому тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 серпня 2023 року №1), складено з недотриманням абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
В Тендерній документації в п.3.7 помилково зазначено, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замість абзацу 15 пункту 47 що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Для усунення вказаної помилки до Тендерної документації будуть внесені, наступні зміни:
"Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів."
Разом з тим повідомляємо, що беручи до уваги закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, з метою дотримання законодавства України, та уникнення звуження можливостей учасників аукціону, Замовником прийнято рішення дану закупівлю відмінити.