-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Реконструкція каналізаційної насосної станції №3 по вул. Погребняка 12Б, в с. Чубинське Бориспільського району Київської області" Коригування 2
Завершена
17 466 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Номер:
f0c54dd7b28447f88a60c11db4460ceb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-08-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2023 00:00
Період моніторингу:
08.09.2023 17:19 - 30.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2023 № 243
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-08-01-006834-a 01.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КПД ГРУПП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.08.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.08.2023, тендерну пропозицію ТОВ «КПД ГРУПП», протокол уповноваженої особи від 11.08.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2023, договір від 23.08.2023 № 983, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.09.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ТОВ «КПД ГРУПП» з ціною 12 497 897,94 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень:
04.10.2023 13:23 - 10.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2023 13:23
Запити/Пояснення
Номер:
87411b2cf04d4f2386f02613a72a99cb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2023 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c24002a2617c47148e6baae4c44cf4a2
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 11.09.2023
Дата опублікування:
14.09.2023 10:14
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – «Реконструкція каналізаційної насосної станції №3 по вул. Погребняка 12Б, в с. Чубинське Бориспільського району Київської області» Коригування 2 (№ оголошення - UA-2023-08-01-006834-а), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі кошторисної документації затвердженої наказом від 23 серпня 2023 року № 54, з урахуванням Правил визначення вартості будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за Робочим проектом – «Реконструкція каналізаційної насосної станції №3 по вул. Погребняка 12Б, в с. Чубинське Бориспільського району Київської області» Коригування 2 від 01 червня 2023 року № 230428-01/А.
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Для об’єкта будівництва – «Реконструкція каналізаційної насосної станції №3 по вул. Погребняка 12Б, в с. Чубинське Бориспільського району Київської області» Коригування 2 розроблена та затверджена в установленому порядку проектна документація. Проектна документація, яка пройшла експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://schaslyve-rada.gov.ua/news/1691132886/