-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автопідіймач пожежний з висотою підйому 42-45 метри
Завершена
65 833 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 329 165.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 329 165.00 UAH
Номер:
aa317eb27bfa4cf6998fb0deef5553ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 16:41 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2023 № 81-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2023-08-01-006187-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 01 серпня 2023 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 02.10.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання договору купівлі-продажу від 26.08.2023 № 147, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), в редакції на час проведення процедури закупівлі; внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік «2 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 01.08.2023 № 147, оприлюднена в електронній системі закупівель 01.08.2023 о 13:45; тендерна документація зі змінами, оприлюднена в електронній системі закупівель 01.08.2023 о 14:03 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» (далі – ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС»); вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС»; протокольні рішення (протоколи) від 17.08.2023 № 147/1 та від 20.08.2023 № 147/2; повідомлення про намір укласти договір; договір купівлі-продажу від 26.08.2023 № 147 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник 01.08.2023 оприлюднив дві редакції тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 01.08.2023 № 147. Перша редакція тендерної документації оприлюднена в 13:45, друга о 14:03.
Порівнянням змісту обох редакцій тендерної документації встановлено, що до Таблиці 2 Додатку № 3 до тендерної документації в редакції, що оприлюднена о 14:03, внесені зміни відносно редакції, оприлюдненої в 13:45. Зокрема, технічний параметр «Вантажопідйомність люльки, не менше» змінено з 400 до 500 кг, а технічний параметр «Горизонтальний виліт, не менше» змінено з 25 до 24 метра.
Отже, Замовником внесені зміни до тендерної документації. Разом з тим, на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник разом з новою редакцією тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносилися.
Крім того, в ході проведення моніторингу встановлено, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до цього учасника. Водночас, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначене повідомлення не містить посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені такі невідповідності.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник процедури закупівлі має надати відповідну довідку за Формою 1. Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, визначеними у довідці.
Учасник ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» від 10.08.2023 № 601 (далі – Довідка № 601), в якій зазначив про наявність електротехнічного цеху, цеху з ремонту гідросистем, автомобілів Opel Vivaro та Citroen Berlingo, а також професійного інструменту та устаткування для надання послуг з ТО та ПР транспортних засобів, комплектів професійного ручного слюсарного інструменту та професійного електро- і пневмоінструменту, що використовуються ним на правах власності. При цьому документи, що підтверджують право власності цього учасника вищенаведеним майном, відсутні в його тендерній пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Згідно з поясненнями, наданими 18.10.2023 через електронну систему закупівель, Замовник виявив вищенаведену невідповідність у тендерній пропозиції ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС». Проте, як зазначив Замовник, вимога про її усунення помилково не була оприлюднена в електронній системі закупівель у зв’язку із забороною розміщення додаткового повідомлення з подібною вимогою щодо одного і того же учасника.
Таким чином, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не надав можливості учаснику ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» виправити невідповідність, пов’язану з документальним підтвердженням своєї відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» протягом 24 годин.
Разом з тим, Замовник до своїх пояснень долучив «Бухгалтерську довідку» від 26.08.2023 № 26/08/2023, яка вказує про право власності ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» на майно, зазначене в Довідці № 601 як власне. Проте зазначена бухгалтерська довідка не містить інформації, що підтверджує право власності цього учасника на стенд діагностики пристроїв безпеки та стенд комп’ютерної діагностики, які зазначені в Довідці № 601 у складі електротехнічного цеху.
З огляду на вищенаведене, учасник ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» документально не підтвердив право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, зазначену ним у Довідці № 601, та як наслідок, свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) Замовника станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» виникли обставини, передбачені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС», визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
24.10.2023 17:24 - 07.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2023 17:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно оприлюдненої інформації в системі електронних закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (далі Управління) 01.08.2023р. прийняло рішення про проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 34140000-0 —Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-01-006187-a).
24.10.2023р. в системі електронних закупівель було оприлюднено висновок про результати проведення моніторингу закупівлі (далі- Висновок). Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. До того ж, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На виконання вимог Висновку 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Миколаївській області (далі — 2 ДПРЗ) інформує, про намір розірвання Договору №174 від 26.08.2023 року (далі — Договір) на підставі пункту 6.2.4. Договору.
На підтвердження вжиття заходів щодо розірвання надаємо: відсканований лист від 25 жовтня 2023 року №29/681, квитанцію про направлення листа на юридичну адресу та скріншот надісланого листа електронною поштою.
До того ж, інформуємо, що станом на 31 жовтня 2023 року, відповіді від ТОВ “ПОЛІТЕКС ІМПЕКС” не надійшло.
Дата публікації звіту:
31.10.2023 16:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.12.2023 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
f046b81496304e66ba2d8977ec624fea
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.10.2023 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автопідіймач пожежний з висотою підйому 42-45 метри (ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3928b4322d6845bfa6de7af10fc6f0c8
Назва:
Відповідь про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.10.2023 17:35
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській від 02.10.2023 року про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі «Автопідіймач пожежний з висотою підйому 42-45 метри (ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби)», очікуваною вартістю 65 833 000,00 грн, UA-2023-08-01-006187-a, 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Миколаївській області повідомляє про наступне.
1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням рекомендацій примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та здійснювалося за результатом проведення моніторингу ринкових цін на такий Автопідіймач пожежний з висотою підйому 42-45 метри шляхом направлення запитів та пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритих джерелах інформації (Інтернет), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро».
Під час підготовки до процедури закупівлі 18.05.2023 та 19.05.2023 було направлено 7 листів- запитів цінової пропозиції до виробників/постачальників пожежної техніки: ТОВ «ЕЛІВ-СЕРВІС», ТОВ «ПК ПОЖМАШИНА», ТОВ «ПОЛІТЕКС ІМПЕКС», ТОВ «ВАЛІДУС СПЕЦАВТО», ТОВ «ТІТАЛ», ТОВ «СПЕЦПОЖТЕХНІКА ТА ПТО», ТОВ «УКР ТРАК».
У відповідь надійшло 2 відповіді від ТОВ «ПОЛІТЕКС ІМПЕКС» та ТОВ «ПК ПОЖМАШИНА».
Враховуючи вищезазначене та з урахуванням кошторисних призначень для проведення відкритих торгів (з особливостями) було прийнято рішення оголосити процедуру закупівлі за очікуваною вартістю - 65 833 000,00 грн.
Запити, які було надіслано для проведення моніторингу ринкових цін та відповіді надаємо в сканованому вигляді.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено відповідно до технічних вимог до автопідіймачів 42-47м, розміщених на сайті ДСНС України (https://dsns.gov.ua/upload/1/7/6/0/8/9/6/vimogi-do-avtopidiimaciv-42-47-m-2023-ostatocna1.doc), які розроблені технічними фахівцями ДСНС України.
Номер:
627257fbab1f47c480ea07d7760afcca
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.10.2023 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автопідіймач пожежний з висотою підйому 42-45 метри (ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. В Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в Таблиці 2 відсутнє значення параметру «максимальна висота рятування, не менше…». Пропоную пояснити причини відсутності значення зазначеного технічного параметра в тендерній документації?
2. Відповідно до Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, визначеними у довідці.
Учасник ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» від 10.08.2023 № 601, згідно з якою електротехнічний цех, цех з ремонту гідросистем, автомобілі Opel Vivaro та Citroen Berlingo, а також професійний інструмент та устаткування для надання послуг з ТО та ПР транспортних засобів, комплекти професійного ручного слюсарного інструменту та професійного електро- і пневмоінструменту використовуються цим учасником на правах власності. При цьому документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння цього учасника вищенаведеним майном, відсутні в його тендерній пропозиції.
З огляду на зазначене пропоную пояснити, яким чином ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» через виконання вимог тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, зазначену ним у вищенаведеній довідці як власні?
3. Згідно з вимогами Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог.
Відповідно до пункту 5 «Вимоги надійності» Додатку № 3 до тендерної документації надійність автопідіймача пожежного характеризується, серед іншого, такими показниками безвідмовності та довговічності: напрацювання до відмови спецагрегатів та їх приводів, не менше — 100 годин, та ресурс спеціальних агрегатів до першого капітального ремонту, не менше — 1500 годин.
Пропоную зазначити, в якому документі (зазначити назву, сторінку файлу) учасник ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» зазначив про відповідність автопідіймача пожежного, що пропонується ним до постачання, вищенаведеним параметрам надійності?
4. Згідно з вимогами Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасник у разі постачання імпортного обладнання (відповідно до специфікації – шасі, насос, дихальні апарати, стволи, рукава, радіостанції та інше) повинен надати підтвердження (гарантійний лист із наданням копії договору, сертифіката дилера тощо) від виробника обладнання про наявність представника виробника на території України (дистриб'ютора, дилера,) та забезпечення як гарантійного, так і після гарантійного обслуговування обладнання імпортного походження.
Враховуючи вищенаведене, пропоную зазначити, в яких саме документах (зазначити назву файлу(-ів)) учасник ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» на вищенаведену вимогу тендерної документації надав копії договорів про забезпечення як гарантійного, так і після гарантійного обслуговування шасі SCANIA 6x2 та іншого обладнання імпортного походження, що пропонується ним до постачання у складі предмета закупівлі?
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень Замовник може долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6a5eba9f7aec4596acaf02586e59bf7b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
18.10.2023 19:26
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській від 02.10.2023 року про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі «Автопідіймач пожежний з висотою підйому 42-45 метри (ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби)», очікуваною вартістю 65 833 000,00 грн, UA-2023-08-01-006187-a, 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Миколаївській області надає відповідь щодо запиту про надання пояснень (інформації, документів) від 13.10.2023 14:20 на запитання:
1. В Тендерній документації, В додатку №3 до тендерної документації, в таблиці 2, першим пунктом позначено параметр «Максимальна висота рятування, не менше м 42». В «Технічній специфікації» вих. №610 від 10.08.2023р від ТОВ «Політек Імпекс» в таблиці №2 «Загальні технічні параметри» в четвертому рядку зазначено «Максимальна висота рятування м 43», що є фактичним значенням автопідіймача та відповідає запиту тендерної документації.
Параметр «Висота рятування» присутній в тендерній документації в технічних вимогах, та в «Технічній специфікації» від Учасника.
2. Документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння учасника майном у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» від 10.08.2023 № 601, відсутні в тендерній пропозиції. Уповноваженою особою під час перевірки великого об’єму тендерної документації та при подані вимоги щодо усунення порушення до 19.08.2023 помилково не було опубліковано вимогу щодо подання документів по підтвердженню наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до абз. 3 п. 43 Особливостей, розміщення додаткового повідомлення з вимогою щодо одного і того же учасника не можливо. В свою чергу, після виявлення невистачаючої інформації 26.08.2023 було направлено лист учаснику-переможцю закупівлі щодо направлення інформації та підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідь та підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника-переможця надаємо в сканованому вигляді.
Окрім цього, підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» наявність виданих на підставі проведених аудитів, досліджень, та експертиз дозвільних та регламентуючих документів, таких як:
- Сертифікат ISO 9001:2015 підтверджений TUV NORD CERT GmbH (Essen Germany).
- Сертифікат ISO 14001:2015 підтверджений TUV NORD CERT GmbH (Essen Germany)
- Декларація відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додаток 8 до Порядку (в редакції Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021р, №77))видана 12 вересня 2022 року на підставі Плану заходів зі здійснення Державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань праці на 2022 рік
- Дозвіл на виконання монтажу, демонтажу, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (№2362.21.32 від 26 листопада 2021 року, дійсний до 26 листопада 2026 року виданий Головним Управлінням Держпраці на підставі експертизи №40282391-02-02-10639.21 від 12.11.2021р).
3. В «Технічній специфікації» вих. №610 від 10.08.2023р від ТОВ «Політек Імпекс» в таблиці №2 «Загальні технічні параметри» в п’ятнадцятому та шістнадцятому рядку відповідно зазначені:
– «Гарантія з дати постачання років 1»;
- «Термін служби років 10».
Вказані параметри надані виробником техніки, вони є достатніми і відповідають нормативам і формату надання інформації щодо надійності техніки.
4. Компанія ТОВ «Політек Імпекс» є дилером компанії Josef Lentner GmbH. Автопідіймач пожежний Bronto Skylift F45XR на шасі SCANIA 6x2 розглядається, та замовляється як одне ціле без поділу гарантійної відповідальності для кожного окремого компоненту. Відповідно до тендерної документації, учасник у разі постачання імпортного обладнання повинен надати підтвердження (гарантійний лист із наданням копії договору, СЕРТИФІКАТ ДИЛЕРА тощо) від виробника обладнання про наявність представника виробника на території України (дистриб'ютора, дилера,) та забезпечення як гарантійного, так і після гарантійного обслуговування обладнання імпортного походження.
Сертифікат дилера, з переліком підтверджених повноважень від Josef Lentner GmbH для компанії «Політек Імпекс» наданий в тендерній документації “27_Dealer certificate Ua”.