• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний (аварійний) ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 213 "Золотий колосок" Запорізької міської ради, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дослідна станція, 3-А (код ДК 021-2015-45260000-7- Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Номер: 6b7e4c843a994d3a8622a3a5008c51f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-12-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 12.09.2023 17:56 - 04.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.09.2023 № 77-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 12.09.2023 № 77-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2. UA-2023-08-01-004868-a, яку проводить Департамент освіти і науки Запорізької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання складання ТД встановлено порушення вимог Закону, а саме: ч.8 ст.12, п.3, п.5 ч.1 ст.5 та ч.3 ст.22 Закону №922 в частині включення до ТД вимог, що передбачають взаємодію замовника та учасника поза межами електронної системи закупівель. Аналізом питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозиції, виявлення невідповідності та розміщення повідомлення про усунення невідповідності, правомірності укладання договору про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення договірних відносин з ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕКТОР" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178), дотримання порядку розгляду тендерних пропозиції, виявлення невідповідності та розміщення повідомлення про усунення невідповідності, правомірності укладання договору про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відміни торгів у передбаченому законодавством випадку. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 01.08.2023 №50); тендерну пропозицію учасника ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕКТОР"; протокол розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 24.0.2023 №4526/213. Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до змісту таблиці 3 Додатку 2 до ТД Замовником встановлено вимоги щодо обов’язкового огляду Учасником об’єкту Замовника з наданням на підтвердження у складі тендерної пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (у довільній формі), підписаного уповноваженими особами Учасника та Замовника. Вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю, забезпечується замовником відповідно до ч.3 ст.5 Закону №922, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених ст.22 Закону №922, виключно шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Відповідно до положень ч.8 ст.12 Закону №922 передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі виключно в електронному вигляді, з метою дотримання п.3, п.5 ч.1 ст.5 та ч.3 ст.22 Закону №922, а саме принципу відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що підтверджується рішенням Третього апеляційного адміністративного суду від 29.03.2022 по справі 280/4200/21, яке набрало чинності. Зазначеними діями Замовником порушено положення ч.8 ст.12 Закону №922, а саме: порушено порядок взаємодії замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. Таким чином, Замовником складено ТД з порушенням вимог ч.8 ст.12 Закону №922.
Період усунення порушень: 13.09.2023 12:12 - 28.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2023 12:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник на виконання висновку проведеного моніторингу припинив дію договірних відносин
Дата публікації звіту: 20.09.2023 16:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовник на виконання висновку проведеного моніторингу припинив дію договірних відносин
Дата публікації: 27.09.2023 15:56