-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» під розміщення ЦСВ (Центральне стерилізаційне відділення), за адресою: 58023, м. Чернівці, вул. Фастівська, 2.
Завершена
5 642 585.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 212.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 212.93 UAH
Номер:
171835455ca54d6cb5bb86f744006e0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-24-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2023 00:00
Період моніторингу:
25.10.2023 18:20 - 15.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
24.10.2023 № 207
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2023 № 207
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2023-08-01-004675-a 01.08.2023 ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" (далі Замовник) UA-P-2023-08-01-001372-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою протокол 31 липня 2023 № 216, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 10.08.2023, договір від 21.08.2023 №274, запити для надання пояснень від 10.11.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 15.11.2023.
Період усунення порушень:
17.11.2023 12:06 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2023 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
93eae0bb2aa24f27b91a9fb664ea1b4b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
10.11.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Роботи з капітального ремонту частини приміщень ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» під розміщення ЦСВ (Центральне стерилізаційне відділення), за адресою: 58023, м. Чернівці, вул. Фастівська, 2, 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-01-004675-a), яку проведено ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника, до Довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасники повинні надати підтверджуючі документи, а саме: видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання – для власного обладнання.
Також, у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника, для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надаються: сканкопії трудових книжок до довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надайте посилання на файли в тендерній пропозиції ТОВ "СМЕРЕЧИНА" в яких міститься зазначена інформація.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7d2105f7655a43e69abca40b9829b9de
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
15.11.2023 12:53
Опис:
Пояснення на питання надані у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт частини приміщень ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» під розміщення ЦСВ (Центральне стерилізаційне відділення), за адресою: 58023, м. Чернівці, вул. Фастівська, 2.»
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт частини приміщень ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» під розміщення ЦСВ (Центральне стерилізаційне відділення), за адресою: 58023, м. Чернівці, вул. Фастівська, 2.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-01-004675-a) надаємо пояснення (інформацію та документи) із наступних питань:
1. Щодо надання видаткових накладних/актів щодо придбання обладнання відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. В пункті 1 Додатку 1 тендерної документації зазначається: «До довідки учасники повинні надати підтверджуючі документи (бухгалтерські (балансові) довідки, актуальні інвентаризаційні описи, тощо/видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання – для власного обладнання та договори і інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням у разі оренди (користування).». Тобто Учасник мав право підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій документом із даного переліку або ж іншим документом який міг б підтвердити наявність даного критерію в Учасника. ТОВ «Смеречина» завантажено в систему закупівель документ «18. Бухгалтерська довідка», що не є порушенням критерію. Переможець підтвердив наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до умов Тендерної документації.
2. Щодо надання сканкопій трудових книжок відповідно до пункту 2 Додатку 1 тендерної документації. В пункті 2 Дододатку 2 зазначаєтся: «Для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надаються сканкопії трудових книжок, наказів про прийняття на роботу трудових та/або цивільно-правових договорів (тощо) залучених до робіт спеціалістів, вказаних в довідці.». Тобто Учасник мав на власний розсуд обрати документ із переліку для підтвердження даного критерію. Надання саме трудових книжок не було обов’язковим. ТОВ «Смеречина» завантажено в систему закупівель документ «21. Документи на працівників», що є підтвердженням інформації зазначеної в документі «2. Довідка про наявність працівникі» та не є порушенням критерію.