-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
за CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів фасаду (вікон) житлового будинку 76-Б на вул.Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023)
Завершена
3 506 120.40
UAH з ПДВ
Номер:
e252a21856c149998e28323e69aba664
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:55 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2023-07-31-008804-a 31.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір підряду від 27.07.2023 № 4/33-248, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 30.08.2023.
Період усунення порушень:
11.09.2023 10:48 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2023 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
72a3e745d3854009bda65e37a2d25aa5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2023 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів фасаду (вікон) житлового будинку 76-Б на вул. Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-008804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: дочірнє підприємство «Екран-вікносвіт» ТзОВ «Екран» (код ЄДРПОУ 32561990), з яким укладений договір підряду від 27.07.2023 № 4/33-248 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
266a33d698ff4801a6eae76cfe0cd7aa
Назва:
На Ваш запит
Дата опублікування:
30.08.2023 20:19
Опис:
На Ваш Запит: «Про надання пояснень» від 25-08-2023 до закупівлі робіт за за CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів фасаду (вікон) житлового будинку 76-Б на вул. Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-31-008804-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2023-08-18-000013від 18.08.2023, надаємо роз’яснення:
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Вартість вказаних робіт розраховується відповідно діючих вимог, стандартів та нормативів.
З врахуванням вартості використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання робіт та інші витрати, згідно з чиним законодавством.
Визначення ціни пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації необхідно здійснювати згідно з наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») та з урахуванням розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету м. Львова, встановленого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради, чинним на момент проведення торгів. З 1 січня 2019 року кошторисна заробітна плата, згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.01.2019р. №7 становить 14 800,00 грн.).
Експертний звіт №2413/23 від 26.07.2023
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-2023-07-31-00880&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі UA-2023-07-31-008804-a
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: у додатку до відповіді.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів: у додатку до відповіді.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Дочірнє підприємство «ЕКРАН – ВІКНОСВІТ» ТзОВ «ЕКРАН» (код ЄДРПОУ 32561990), з яким укладений договір підряду від 27.07.2023 № 4/33-248 без використання електронної системи закупівель: згідно запиту комерційної пропозиції та протоколу уповноваженої особи, зазначені документи в додатку до відповіді.