• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Першочерговi заходи з капiтального ремонту та стабiлiзацii стану аварiйних дiлянок дамби Хаджибейського лиману у м. Одесi. Коригування»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

62 355 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 311 775.00 UAH
Номер: 8a5a5c235e124fc78b70dc0149486953
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-25-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 25.09.2023 16:47 - 17.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.09.2023 Одеса № 231 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 25.09.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 25.09.2023 № 231 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 9 UA-2023-07-31-008235-a 31.07.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (в редакції, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 31.07.2023 № 38Т/-1, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.08.2023, договір про закупівлю від 25.08.2023 № 24-23/П, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2023, додаткову угоду від 06.09.2023 № 1, пояснення Замовника, отримані 06.10.2023 та від 13.10.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 1 Додатка № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно із встановленою Замовником у таблиці № 1 формою. До довідки надаються, зокрема, у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається. Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 02.08.2023 № 1241-Т про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з пунктами 6, 10 та 19 якої учасник повідомляє про наявність у нього двох бульдозерів XGMA 4221L та восьми вантажних спеціалізованих самоскидів Iveco Trakker AT410T41 залучених на підставі договору надання послуг будівельної техніки з товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕСКАДОР» (код ЄДРПОУ 33658839) (далі – ТОВ «БК «ЕСКАДОР»). Також учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав договір від 24.01.2023 № 23-НПТ надання послуг техніки, укладений з ТОВ «БК «ЕСКАДОР», згідно з умовами якого послуги надаються лише одним бульдозером XGMA 4221L та чотирма вантажними спеціалізованими самоскидами Iveco Trakker AT410T41. Отже, інформація у довідці від 02.08.2023 № 1241-Т викладена не у відповідності з умовами договору від 24.01.2023 № 23-НПТ. Також відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатка № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного договору за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника згідно із встановленою Замовником у таблиці № 3 формою. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі ), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 02.08.2023 № 1244-Т про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору, згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього досвіду у виконанні одного аналогічного договору від 11.04.2017 № 27-17/П, укладеного з Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради. Також учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав вказаний у довідці аналогічний договір від 11.04.2017 № 27-17/П та відгук б/д № 02-04/1273 від замовника за цим аналогічним договором. Проте, наданий учасником відгук від замовника за вказаним аналогічним договором не містить дати його видачі, що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка № 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.08.2023), при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо виправлення інформації у довідці учасника 02.08.2023 № 1241-Т з урахуванням умов договору від 24.01.2023 № 23-НПТ та надання відгуку від замовника за аналогічним договором, який відповідатиме вимогам ТД Замовника.
Період усунення порушень: 17.10.2023 17:42 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2023 17:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління капітального будівництва Одеської міської ради інформує Південний офіс Держаудитслужби про здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених Висновком порушень у подальшому, майбутню обачність та більшу уважність під час оцінки документів тендерних пропозицій учасників закупівель. Управління капітального будівництва Одеської міської гарантовано не допускатиме порушення вимог пункту 43 Особливостей. Дякуємо за проведення моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту: 03.11.2023 14:07

Запити/Пояснення