-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги з організації харчування підопічних» код ДК 021:2015 –55510000-8 – Послуги їдалень.
Завершена
3 315 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 575.00 UAH
Номер:
65f27cb2d23341a48da370f2825a12e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 17:42 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-07-31-004014-a 31.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Мирогощанський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.08.2023 №180 (зі змінами), тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1», товариства з обмеженою відповідальністю «ПОНТЕМ.УА», кооперативне підприємство «Володимирецький комбінат громадського харчування» (далі – КП «Володимирецький комбінат громадського харчування»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2023 № 186, №187, № 188, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 11.08.2023, договір про надання послуг від 18.08.2023 № 62 на суму 2 680 177,50 грн, укладений між Замовником та КП «Володимирецький комбінат громадського харчування», пояснення надане 11.12.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, встановлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
19.12.2023 13:26 - 03.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2023 13:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновку моніторингу Східного офісу держаудит служби, КЗ "Мирогощанський психоневрологічний інтернат" РОР, а саме протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою за участі керівника та оголошенні на нараді було вирішено здійснювати в подальшому чітке дотримання законодавства.
Дата публікації звіту:
22.12.2023 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
01c76584b05e4a479583527a71612532
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.12.2023 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з організації харчування підопічних» код ДК 021:2015-55510000-8 - Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-31-004014-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
609c6e7f8b374398bc1bd0ace004d26e
Назва:
Обгрунтування та лист відповідь щодо проведення закупівлі.
Дата опублікування:
11.12.2023 11:38
Опис:
Комунальний заклад «Мирогощанський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради, розглянувши запит замовнику на пояснення за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-07-31-004014-a від 06.12.2023 на отримання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування підопічних» код ДК 021:2015 –55510000-8 – Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-31-004014-a) висловлюємо свою повагу та прикріпляємо пояснення.