• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт другого поверху консультативно-діагностичного центру комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» по вул.Грушевського,7г м.Коростень Житомирської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.

Торги відмінено

4 505 923.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 059.23 UAH
Номер: 5b433e20460c49a6ad385540c94a3b8d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-22-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.08.2023 17:17 - 13.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.08.2023 № 51-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.08.2023 № 51-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 14. UA-2023-07-31-001619-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам та абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» за відсутності підстав визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в статті 5 Закону та пункту 3 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, та/або розірвання договору про закупівлю (у разі його укладання), а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня» Коростенської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.07.2023 № 422, тендерні пропозиції учасників: ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», ТОВ «ОПАЛ» та ТОВ «БУДСИСТЕМ 2021», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.08.2023 № 438, від 14.08.2023 № 442 та від 18.08.2023 № 451, повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2023, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 24.08.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Підсумкова відомість ресурсів Додатку № 10) містить посилання на конкретну торгову марку, тип, виробника («Armstrong», «Алюфом» Normaizol C», «Ceresit», «Fugenfuller», «Thomsit RS», «Classen CASA INTENSITY», «Thermaflex», «ВЕНТС», «Kroner KRP» та «Mirado/Diva») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Також в підпункті 11.2.2 пункту 11.2 розділу XI проекту договору до тендерної документації Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуга. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає вимогам абзацу 1 пункту 28 Особливостей, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що було розглянуто тендерні пропозиції трьох учасників: ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», ТОВ «ОПАЛ» та ТОВ «БУДСИСТЕМ 2021». Разом з тим, Замовником, відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 10.08.2023 № 438, відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, зокрема, кількісні характеристики окремих матеріальних ресурсів в підсумковій відомості ресурсів учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» не відповідали кількісним характеристикам окремих матеріальних ресурсів в підсумковій відомості ресурсів Замовника, а саме: в тендерній пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» матеріальні ресурси, зокрема, гіпс в’яжучий Г-3 включено в кількості 0,21358 т замість кількості 0,213576 т та, очіс льняний включено в кількості 0,001084 т, замість кількості 0,0010841 т. Слід відмітити, що на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», Замовником від 24.08.2023 надано пояснення, що тендерну пропозицію було відхилено тому що, окремі будівельні матеріали, вироби і комплекти підсумкової відомості ресурсів учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» не відповідають підсумковій відомості ресурсів Замовника. Крім того, відповідно до наданого пояснення від 24.08.2023 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», з наступною аргументацією, а саме: «Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція учасника ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. була відхилена. Не погоджуючись з вказаним рішенням, учасник 15.08.2023 року подав вимогу № UA-2023-07-31-001619-a.c2 в якій вказав, що причиною вищевказаних відмінностей є заокруглення програмою АВК-5. Дане твердження не може бути дійсним, оскільки кількість інших матеріалів у відомості ресурсів учасника з такою ж самою кількістю цифр після коми не була округлена програмою. Таке заокруглення по суті є зміною обсягів. Саме для того щоб, потенційні учасники змогли підготувати тендерну пропозицію і вірно розрахувати ціну в додатку №10 до тендерної документації розміщено відомість ресурсів у Word форматі. Тендерною документацією не передбачено можливість (право) учасників заокруглювати кількість матеріальних ресурсів вказаних у відомості ресурсів. Навпаки в додатку 4 до тендерної документації вказано, що якщо пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види послуг або зміну обсягів та складу послуг згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.». Проте, моніторингом встановлено, що в тендерній пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» вищевказане заокруглення кількості матеріальних ресурсів гіпсу в’яжучого Г-3 в кількості 0,21358 т або 213,58 кг замість кількості 0,213576 т або 213,576 кг та очісу льнянного в кількості 0,001084 т або 1,084 кг замість кількості 0,0010841 т або 1,0841 кг не призводить до зміни обсягів та складу послуг, перелік яких визначено у Додатку № 9 тендерної документації, при цьому зазначені закруглення також не призводять до зміни до зміни ціни пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», оскільки відповідно до пунктів 166 та 188 відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (файл «01. РОЗРАХУНОК ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ») вартість зазначених матеріальних ресурсів у складі ціни пропозиції вказаного учасника, як із заокругленням їх кількості так і без нього не змінюються та становлять: гіпсу в’яжучого Г-3 - 203,50 грн. без ПДВ, та очісу льняного - 27,11 грн, без ПДВ. Таким чином, враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» за відсутності підстав визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «БУДСИСТЕМ 2021», яка за результатами аукціону була дорожчою на 844 161,23 грн за пропозицію відхиленого учасника, що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в статті 5 Закону та пункту 3 Особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 29.08.2023 16:33 - 13.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.08.2023 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити копію документу (рішення про відміну відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту: 31.08.2023 09:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни тендеру
Дата публікації: 25.09.2023 09:36

Запити/Пояснення