-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501
Завершена
1 909 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 547.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 547.75 UAH
Номер:
b8abb72d39f94a9380fe99420fecaf07
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-06-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
06.12.2023 13:29 - 28.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2023 № 41-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.12.2023 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-07-31-000779-a 31.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» та визнання його переможцем установлено порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «ГОСПОДАР-2» від 31.08.2023 № 53 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 11.07.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
КО ВМЦФЗН «Спорт для всіх», (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.08.2023, протокол №12; відповіді Замовника, надані на звернення та вимоги учасників щодо змісту тендерної документації; тендерні пропозиції Приватного підприємства «ОПТТОРБУД» (далі – ПП «ОПТТОРБУД»), Фізичних осіб підприємців Вєрємєєнко Вадим Анатолійович (далі - ФОП «Вєрємєєнко Вадим Анатолійович»), Вєрємєєнко Кирило Вадимович (далі – ФОП «Вєрємєєнко Кирило Вадимович»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР-2» (далі –
ТОВ «ГОСПОДАР-2»); протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ОПТТОРБУД» від 15.08.2023 №13; протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Вєрємєєнко Вадим Анатолійович» від 16.08.2023 №14; протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Вєрємєєнко Кирило Вадимович» від 16.08.2023 №15; вимога учаснику ТОВ «ГОСПОДАР-2» про усунення невідповідностей до 18 серпня 2023; протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 18.08.2023 №16; повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2023; договір від 31.08.2023 № 53; додаткова угода від 29.11.2023 №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06, 11 та 14 грудня 2023 року.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, з урахуванням цих Особливостей.
В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 06.12.2023 було направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте відповідь (пояснення) на поставлене питання Замовником надано, на п’ятий робочий день (13.12.2023), чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника
ТОВ «ГОСПОДАР-2» та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у підпункті 2.1 пункту 2 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
Водночас, згідно підпункту 2.3 пункту 2 додатку 2 тендерної документації, на працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасникам необхідно надати видані уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці з: 1. «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» НПАОП 45.2-7.02-12»; 2. «Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71- 13)»; 3. «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15)»; 5. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)».
Учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» в складі тендерної пропозиції надано протоколи з перевірки знань з питань охорони праці (файл «Працівники2.pdf»), у яких відсутні дані щодо проходження перевірки знань з вищезазначених напрямків працівниками Масюта А.А., Батурський Д,В., Загородній В.М., Комарницькій В.І., Сажиєнко С.М, які зазначені у поданій учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.08.2023 №101 (файл «Працівники.pdf»).
Також, Замовником у підпункті 2.3 пункту 2 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога щодо надання копій медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці робітників, які матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт на об’єкті.
Проте учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» на виконання даної вимоги надано медичні довідки про проходження періодичного медичного огляду замість медичних книжок працівників за формою №1-ОМК (файл «Працівники.pdf»), що не відповідає вищевказаній вимозі тендерної документації.
З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо відповідності учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» вимогам тендерної документації, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 11 грудня 2023 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, однак надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» установленим вимогам тендерної документації Замовника.
Так, в наданих поясненнях Замовник, зокрема, зазначає наступне: «….Учасником дійсно надані медичні довідки про проходження періодичного медичного огляду (підстава Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 р№246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»). З’ясувалось, що Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.03.1998 р. №66 «Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та інструкцію щодо порядку її ведення» скасовано 31.05.2013 року. Всі довідки видані комунальним підприємством «Первомайський міський центр первинної медико- и санітарної допомоги».
Слід зауважити, що Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.03.1998 р. №66 «Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та інструкцію щодо порядку її ведення» було скасовано на підставі наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21.02.2013 №150 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.04.2013 за №662/23194, яким у той же час затверджена форма первинної облікової документації № 1-ОМК та затверджена Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації №1 - ОМК «Особиста медична книжка», який є чинним. Окрім цього, тендерною документацією була встановлена чітка вимога щодо надання медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, і не містила можливості надання інших документів.
Окрім того, Замовником у поясненнях зазначено наступне «…Щодо наявності відповідної кваліфікації працівників та перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 45.2/7.12; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.75-15;НПАОП 0.00-1.15-07) учасником надано інформацію про реєстрацію декларації Управління держпраці у Миколаївській області. Додаток 8 згідно Постанови КМУ від 03.03.2020 №207 до Порядку «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» «Декларація відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», де є наявна інформація про працівників Загородній В.М., Комарницькому В.І., Сожиєнку С.М. та протоколи з перевірки знань з питань охорони праці від 17.08.20220р. №3; від 18.08.2020 року №2; від 19.08.2020р. №3. Періодичність навчання 1 раз на 3 роки. Ці особи, безпосередньо, залучені до виконання робіт.»
Водночас, під час моніторингу встановлено, що Замовником при наданні роз’яснень в електронній системі закупівель на звернення учасників щодо змісту тендерної документації зазначено наступне: «..у разі неможливості надання такого документа на співробітників, керівник може надати такий протокол та надати письмове пояснення чому у співробітників немає цих документів! А взагалі ТД передбачено протокол від уповноваженої організації та у разі чого ваша тендерна пропозиція може бути відхилена», а також зазначено, що: «для учасника документи передбачені в додатку 2 ТД абзаці 2 пункті 2.1. В довідці щодо відповідної кваліфікації зазначаються працівники які буду виконувати роботи, у разі коли директор/керівник також буде виконувати певні роботи має внести себе у дану довідку та надати відповідні документи.»
Проте, у складі пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» не наданий протокол з перевірки знань з питань охорони праці щодо всіх працівників, зазначених у довідці та всі напрямки, по яких потрібно пройти перевірку знань. Разом з тим, Замовником у тендерній документації не передбачена можливість надання декларації чи дозволу замість протоколу/витягу з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці.
Враховуючи вищеописане, учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» документально не підтверджено (в повному обсязі) кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації (додаток 2 тендерної документації) та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника.
Окрім цього, під час моніторингу було встановлено, що всупереч вимог Замовника, визначених у відповідних додатках тендерної документації на підтвердження якісних характеристик товару та дотримання вимог Санітарних правил, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» були відсутні наступні документи:
- сертифікат відповідності та протокол випробувань на профіль ПВХ, конструкцій, виробів з алюмінієвих сплавів, сертифікат відповідності на виріб ПВХ, сертифікат відповідності на армування, сертифікати відповідності на алюмінієвий профіль, стійки та накладки, протокол горючості профілю (Група горючості не менше Г2 чи Г1) для виробів з ПВХУ (підпункт 6 частини 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2), сертифікати відповідності та протоколи випробувань на віконні вітражі, алюмінієвий відлив, сандвіч панелі; протоколи випробувань на віконні та дверні блоки (алюмінієвих сплавів) (додаток 1 );
- висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі віконних виробів, а саме на профіль ПВХ та на фурнітуру для виробів ПВХ, які вимагалися Замовником у підпункті 7 частини 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 тендерної документації.
З приводу зазначеного Замовником на запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області надано, зокрема, наступне пояснення: «…Учасником надані Сертифікати відповідності на підтвердження якісних технічних характеристик, які видані на підставі випробувань ліцензованих суб’єктів господарювання. Які у свою чергу зареєстровані у відповідному реєстрі.»
Однак, Замовником в тендерній документації були встановлені чіткі вимоги та перелік документів, які надає учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик та не було встановлено можливості щодо не подання частини документів.
Слід зауважити, що пунктом 31 частини першої статті Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а підпунктом 32 цієї статті визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до пункту 18 частини першої статті першої Закону № 922-VIII переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» не відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовника та іншим установленим вимогам визначених в Додатках 1, 2 тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ГОСПОДАР-2» встановлено, що Замовником на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ГОСПОДАР-2», а визнано його переможцем та укладено договір на закупівлю послуг: «Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501» від 31.08.2023 № 53, на загальну суму 1 908 952,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
20.12.2023 15:50 - 04.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2023 15:50
Оскарження висновку в суді
Опис:
№400/126/24 в 09.01.2024 року
Дата публікації:
10.01.2024 15:38
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту:
26.12.2023 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
863b23b169ff454fb2140817ce872332
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.12.2023 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-000779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
93c5a878be8f46a4961f1486bae53d19
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
13.12.2023 09:17
Опис:
Доброго дня! Прошу вибачення за надання відповіді не в строк, так як по всій Україні не було інтернету Київстар 2 доби!
Надаємо запити цінових пропозицій, які надсилалися підрядникам ! З трьох підрядників на запит відповів один ФОП Вєрємєенко В.А. та зазначив суму 1909550,00 грн після чого було надано запит до начальника Відділу культури та спорту Вознесенської міської ради.
Так як Відділ культури та спорту Вознесенської міської ради та Фінансовий відділ Вознесенської міської ради є головними розпорядниками бюджетних коштів вони викладають обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
https://www.facebook.com/Miskavladavoznesenska- Вознесенська міська рада
https://www.facebook.com/groups/1056397198302786- відділ культури та спорту Вознесенської міської ради
Номер:
8e73a24951034d9e8eb7dd9ed29b5806
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.12.2023 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-000779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» встановленим у тендерній документації умовам та вимогам, якщо:
- умовами пункту 7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що документи, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою засвідчені підписом перекладача, проте учасником документи (акти КБ2, КБ3 ), що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору надано на російській мові, без перекладу;
- пунктом 2 додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасниками копій медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці робітників, проте учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» надано медичні довідки про проходження періодичного медичного огляду, що не відповідає вказаній вимозі тендерної документації;
- також, пунктом 2 додатку 2 тендерної документації передбачено, що на працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно надати видані уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71- 13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.15-07), проте у наданих
ТОВ «ГОСПОДАР-2» протоколах відсутні дані щодо працівників Масюта А.А., Батурський Д,в., Загородній В.М., Комарницькій В.І., Сажиєнко С.М.;
- підпунктом 6 частини 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 тендерної документації, встановлено вимогу, відповідно до якої учасник на підтвердження якісних характеристик товару повинен надати у складі пропозиції: сертифікати відповідності та протокол випробувань на профіль ПВХ, конструкцій, виробів з алюмінієвих сплавів, сертифікат відповідності на виріб ПВХ, сертифікат відповідності на армування, сертифікати відповідності на алюмініевий профіль, стійки та накладки, протокол горючості профілю (Група горючості не менше Г2 чи Г1) для виробів з ПВХ, проте вищезазначені сертифікати, протоколи у складі пропозиції
ТОВ «ГОСПОДАР-2» відсутні;
- підпунктом 7 частини 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 тендерної документації, передбачено надання учасником висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі віконних виробів, а саме на профіль ПВХ та на фурнітуру для виробів ПВХ, проте такі висновки у складі пропозиції
ТОВ «ГОСПОДАР-2» відсутні.
Окрім цього, у додатку 1 тендерної документації встановлені вимоги щодо надання на віконні вітражі, алюмінієвий відлив, сандвіч панелі сертифікатів відповідності та протоколів випробувань, також на віконні та дверні блоки (алюмінієвих сплавів) надати протоколи випробувань, проте у складі пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» зазначені документи відсутні.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» відповідно до умов/вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
83289a755d1c4dc18080f09a4509864c
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
13.12.2023 12:15
Опис:
1. У трьох учасників процедури закупівлі було відсутньо майже 80% тендерної документації;
2. Виявлений факт зв'язку учасника з іншими учасниками процедури закупівлі
3. Замовник вимагав аналогічні договори, ТОВ «ГОСПОДАР-2» надав такі (2016 року). Аналогічний договір наданий українською мовою та опублікований у системі Прозоро. Договір виконано у повному обсязі та прийнятий Казначейською службою України.
4. Учасником дійсно надані медичні довідки про проходження періодичного медичного огляду (підстава Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 р№246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»). З’ясувалось, що Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.03.1998 р. №66 «Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та інструкцію щодо порядку її ведення» скасовано 31.05.2013 року. Всі довідки видані комунальним підприємством «Первомайський міський центр первинної медико- и санітарної допомоги».
5. Щодо наявності відповідної кваліфікації працівників та перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 45.2/7.12; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.75-15;
НПАОП 0.00-1.15-07) учасником надано інформацію про реєстрацію декларації Управління держпраці у Миколаївській області. Додаток 8 згідно Постанови КМУ від 03.03.2020 №207 до Порядку «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» «Декларація відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», де є наявна інформація про працівників Загородній В.М., Комарницькому В.І., Сожиєнку С.М. та протоколи з перевірки знань з питань охорони праці від 17.08.20220р. №3; від 18.08.2020 року №2; від 19.08.2020р. №3. Періодичність навчання 1 раз на 3 роки. Ці особи, безпосередньо, залучені до виконання робіт.
6. Учасником надані Сертифікати відповідності на підтвердження якісних технічних характеристик, які видані на підставі випробувань ліцензованих суб’єктів господарювання. Які у свою чергу зареєстровані у відповідному реєстрі.
Номер:
612078a2f5b140aa8e638ccddc3ee2a8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.12.2023 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-000779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Просимо надати інформацію, щодо стану виконання договору від 31.08.2023 № 53, а також інформацію щодо оплати виконаних робіт з долученням підтвердних документів.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.