- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Нагірненського ЗДО ясла-садок «Казка» Ренійської міської ради по вул. Мира, 76 в с. Нагірне, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                4 658 670.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 23 293.35 UAH
        мін. крок: 0.5% або 23 293.35 UAH
                    Номер:
                    e79ee7dd3a5945fc90711d40169260c4
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2023-09-25-000063
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    25.09.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    25.09.2023 16:48 - 17.10.2023 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
НАКАЗ
25.09.2023                                              Одеса                                                  № 231
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. 
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 25.09.2023.
Начальник                                                                         Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби 
від 25.09.2023 № 231
Витяг з переліку	
№ з/п	Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі	Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
	унікальний номер	дата оприлюднення		
4	UA-2023-07-28-009036-a	28.07.2023	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель	
Начальник відділу	
контролю у сфері закупівель                     Світлана САМОКІШ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 - Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28  Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нагірненського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Ренійської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.07.2023 № 08, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Пересувна механізована колона-4-Т» (далі – ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.08.2023 № 09, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.08.2023 в електронній системі закупівель, договір підряду від 21.08.2023 № 15 (далі - Договір).
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. 
Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у пункті 5.1 розділу 5 додатка 2 до ТД невірно зазначено спосіб підтвердження відсутності підстав для переможця (юридичної особи), встановлені підпунктами 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, в частині такої вимоги, як надання підтвердження стосовно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, що суперечить нормам підпунктів 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, якими передбачено таке підтвердження стосовно керівника учасника процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до пункту 1 розділу 1 додатка 2 до ТД учасник повинен надати інформацію про наявність техніки, машин, механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для забезпечення виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою; якщо техніка є власністю, надаються скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника.
Відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД документи тендерної пропозиції учасника мають бути чіткими та розбірливими для читання.
Учасник ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, від 03.08.2023 № 60 та скановані копії зворотних боків свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, а саме: Mercedes-Benz та Камаз.
Відповідно до додатка 5, в якому міститься зразок бланка свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2020 № 844, у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу є лицьовий бік та зворотній, де на лицьовому боці міститься зокрема така інформація: прізвище або організація, власність.
Проте учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів Mercedes-Benz та Камаз не у повному обсязі, а саме: відсутні скановані копії лицьових боків, інформація на яких підтверджує власника даних траспортних засобів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатка 2 до ТД, а також сканована копія зворотного боку свідоцтва про реєстрацію Камаза є нечіткою та нерозбірливою для читання, чим не дотримано вимоги частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 2 розділу 1 додатка 2 до ТД на підтвердження виконання аналогічного договору учасником надаються договори щодо робіт з реконструкції або капітального ремонту будівель, не менше трьох договорів. Аналогічний договір надається з усіма актами КБ-2в, КБ-3, підтверджуючими його повне виконання.
Учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надано копії трьох аналогічних договорів.
Проте учасник ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надав копії аналогічних договорів не у повному обсязі, а саме: у договорі підряду від 02.09.2019 № 02/09-19 відсутні локальний кошторис і договірна ціна, які відповідно до пункту 1.2 цього договору становлять його невід’ємну частину; у договорі підряду від 16.06.2020 
№ 1664-ООЕ відсутні сторінки 4-16 цього договору, а також відсутня кошторисна документація (додаток № 1 до Договору), яка відповідно до пункту 2.1 цього договору становить його невід’ємну частину; у договорі підряду від 05.10.2021 № 4188-ООЕ відсутні сторінки 14-17 цього договору, відсутні кошторисна документація (додаток № 1 до Договору), яка відповідно до пункту 2.1 цього договору становить його невід’ємну частину та календарний графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору), який відповідно до пункту 3.2 цього договору становить його невід’ємну частину, а також учасником не надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт, оформлену за формою КБ-3 до договору підряду від 05.10.2021 № 4188-ООЕ, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 1 додатка 2 до ТД.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 додатка 2 до ТД у випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та опис.
Учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надано копію статуту ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» (нова редакція), затвердженого загальними зборами учасників ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» (протокол від 13.08.2021 № 1).
Водночас, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що, зокрема, за закупівлею за номером 
ID: UA-2023-08-23-006798-a учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надано копію опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» з кодом доступу.
Проте учасник ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції  не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та опис, чим не дотримав вимоги пункту 1 розділу 3 додатка 2 до ТД.
Відповідно до пункту 4 розділу 3 додатка 2 до ТД Замовником зазначено: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановані оригінали сертифікатів якості на наступні матеріали: плити теплоізоляційні із базальтової мінеральной вати товщиною 100 мм (щільність:160 кг/куб.м), профнастил покрівельний ПК-20 1115/1080 мм 0,45 мм, рубероид подкладочный 300 (3,5кг/м2) та наплавляемий 400 (4,5кг/м2), які використовуються для виконання робіт, а також надати скановані оригінали протоколів сертифікаційних випробувань на вищезазначені матеріали та скановані оригінали висновків/протоколів державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинні на момент подачі тендерної пропозиції та до кінцевого строку виконання робіт. Також у складі тендерної пропозиції надаються скановані оригінали договорів на поставку зазначених будівельних матеріалів від постачальників даної продукції.»
Проте учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції  не надано сертифікат якості, протокол сертифікаційних випробувань, висновок/протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі тендерної пропозиції та до кінцевого строку виконання робіт, на профнастил покрівельний ПК-20 1115/1080 мм 
0,45 мм, а також не надано договір поставки плит теплоізоляційних із базальтової мінеральной вати товщиною 100 мм (щільність:160 кг/куб.м) від постачальників даної продукції, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу 3 додатка 2 до ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    29.09.2023 16:29 - 14.10.2023 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    29.09.2023 16:29
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Відповідно до висновку  Державної аудиторської служби України Південний Офіс Держаудитслужби від 29 вересня 2023 року. надаємо угоду №1 від 06.10.2023р про розірвання договору підряду №15 від21.08.2023р. .
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    06.10.2023 14:50
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - corruptionBiddingDocuments: Так
 - corruptionAwarded: Так
 
                    Опис:
                    .
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    09.10.2023 16:03