• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі Нагірненського ЗДО ясла-садок «Казка» Ренійської міської ради по вул. Мира, 76 в с. Нагірне, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області

Завершена

4 658 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 293.35 UAH
Номер: e79ee7dd3a5945fc90711d40169260c4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-25-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 25.09.2023 16:48 - 17.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.09.2023 Одеса № 231 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 25.09.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 25.09.2023 № 231 Витяг з переліку № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2023-07-28-009036-a 28.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 683-68-36, dashiko91@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нагірненського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Ренійської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.07.2023 № 08, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Пересувна механізована колона-4-Т» (далі – ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.08.2023 № 09, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.08.2023 в електронній системі закупівель, договір підряду від 21.08.2023 № 15 (далі - Договір). За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у пункті 5.1 розділу 5 додатка 2 до ТД невірно зазначено спосіб підтвердження відсутності підстав для переможця (юридичної особи), встановлені підпунктами 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, в частині такої вимоги, як надання підтвердження стосовно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, що суперечить нормам підпунктів 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, якими передбачено таке підтвердження стосовно керівника учасника процедури закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 1 розділу 1 додатка 2 до ТД учасник повинен надати інформацію про наявність техніки, машин, механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для забезпечення виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою; якщо техніка є власністю, надаються скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника. Відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД документи тендерної пропозиції учасника мають бути чіткими та розбірливими для читання. Учасник ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, від 03.08.2023 № 60 та скановані копії зворотних боків свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, а саме: Mercedes-Benz та Камаз. Відповідно до додатка 5, в якому міститься зразок бланка свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2020 № 844, у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу є лицьовий бік та зворотній, де на лицьовому боці міститься зокрема така інформація: прізвище або організація, власність. Проте учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів Mercedes-Benz та Камаз не у повному обсязі, а саме: відсутні скановані копії лицьових боків, інформація на яких підтверджує власника даних траспортних засобів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатка 2 до ТД, а також сканована копія зворотного боку свідоцтва про реєстрацію Камаза є нечіткою та нерозбірливою для читання, чим не дотримано вимоги частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до пункту 2 розділу 1 додатка 2 до ТД на підтвердження виконання аналогічного договору учасником надаються договори щодо робіт з реконструкції або капітального ремонту будівель, не менше трьох договорів. Аналогічний договір надається з усіма актами КБ-2в, КБ-3, підтверджуючими його повне виконання. Учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надано копії трьох аналогічних договорів. Проте учасник ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надав копії аналогічних договорів не у повному обсязі, а саме: у договорі підряду від 02.09.2019 № 02/09-19 відсутні локальний кошторис і договірна ціна, які відповідно до пункту 1.2 цього договору становлять його невід’ємну частину; у договорі підряду від 16.06.2020 № 1664-ООЕ відсутні сторінки 4-16 цього договору, а також відсутня кошторисна документація (додаток № 1 до Договору), яка відповідно до пункту 2.1 цього договору становить його невід’ємну частину; у договорі підряду від 05.10.2021 № 4188-ООЕ відсутні сторінки 14-17 цього договору, відсутні кошторисна документація (додаток № 1 до Договору), яка відповідно до пункту 2.1 цього договору становить його невід’ємну частину та календарний графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору), який відповідно до пункту 3.2 цього договору становить його невід’ємну частину, а також учасником не надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт, оформлену за формою КБ-3 до договору підряду від 05.10.2021 № 4188-ООЕ, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 1 додатка 2 до ТД. Відповідно до пункту 1 розділу 3 додатка 2 до ТД у випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та опис. Учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надано копію статуту ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» (нова редакція), затвердженого загальними зборами учасників ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» (протокол від 13.08.2021 № 1). Водночас, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що, зокрема, за закупівлею за номером ID: UA-2023-08-23-006798-a учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції надано копію опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» з кодом доступу. Проте учасник ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та опис, чим не дотримав вимоги пункту 1 розділу 3 додатка 2 до ТД. Відповідно до пункту 4 розділу 3 додатка 2 до ТД Замовником зазначено: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановані оригінали сертифікатів якості на наступні матеріали: плити теплоізоляційні із базальтової мінеральной вати товщиною 100 мм (щільність:160 кг/куб.м), профнастил покрівельний ПК-20 1115/1080 мм 0,45 мм, рубероид подкладочный 300 (3,5кг/м2) та наплавляемий 400 (4,5кг/м2), які використовуються для виконання робіт, а також надати скановані оригінали протоколів сертифікаційних випробувань на вищезазначені матеріали та скановані оригінали висновків/протоколів державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинні на момент подачі тендерної пропозиції та до кінцевого строку виконання робіт. Також у складі тендерної пропозиції надаються скановані оригінали договорів на поставку зазначених будівельних матеріалів від постачальників даної продукції.» Проте учасником ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т» у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат якості, протокол сертифікаційних випробувань, висновок/протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на момент подачі тендерної пропозиції та до кінцевого строку виконання робіт, на профнастил покрівельний ПК-20 1115/1080 мм 0,45 мм, а також не надано договір поставки плит теплоізоляційних із базальтової мінеральной вати товщиною 100 мм (щільність:160 кг/куб.м) від постачальників даної продукції, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу 3 додатка 2 до ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пересувна механізована колона-4-Т», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 29.09.2023 16:29 - 14.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2023 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Державної аудиторської служби України Південний Офіс Держаудитслужби від 29 вересня 2023 року. надаємо угоду №1 від 06.10.2023р про розірвання договору підряду №15 від21.08.2023р. .
Дата публікації звіту: 06.10.2023 14:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 09.10.2023 16:03