-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 6
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Ковельська, 7 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
84 590 770.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 422 953.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 422 953.86 UAH
Номер:
b4cf9c9a9ef24374b1623f7a4a2b6498
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-04-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2023 00:00
Період моніторингу:
04.09.2023 19:47 - 26.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-07-27-010286-a 27.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022
№ 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.08.2023 № 52-4-2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ КМБ-3» (далі – ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.08.2023 № 52-5-2023, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2023, договір про закупівлю робіт: з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по вул. Ковельська, 7 в смт Бородянка Бучанського району Київської області від 12.09.2023 № 10К-23 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 11.09.2023 та 13.09.2023.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 6.6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» установив вимогу, що «Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Святослава Хороброго 11 А.»
Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 6.6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
22.09.2023 12:58 - 07.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2023 12:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-07-27-010286-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-09-04-000082, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023, за результатом якого органами фінансового контролю 22 вересня 2023 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону».
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію такого змісту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-27-010286-a, щодо усунення порушень ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області було здійснено наступні заходи:
- проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону України «Про публічні закупівлі»;
- у відповідності до рекомендацій ч.8 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» залучити уповноважену особу до проходження навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті;
- розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень (створення робочої групи згідно ч.12 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата публікації звіту:
28.09.2023 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
7831340b018e43e4bda4b95fbe821dd2
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
07.09.2023 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по вул. Ковельська, 7 в смт Бородянка Бучанського району Київської області (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-27-010286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ КМБ-3» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6.6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0b4ea4cf5ebd485081341e5d14a86b17
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.09.2023 17:07
Опис:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Ковельська, 7 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-27-010286-a) та надає наступні пояснення:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертну оцінку від 14 липня 2023 року № 257-07-23/ЕО. Зазначеним проектом передбачається відновлення багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 84 590 770,80 грн розрахована та визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Ковельська, 7 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2023 року № 823.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета. закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/57041.html.
3. На вимогу ч. 6.6 зазначеної Замовником у Розділі VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю Тендерної документації, Переможцем закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ КМБ-3» до укладання Договору завантажено в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю в електронному вигляді від 11.09.2023 № G11283/23.
Номер:
35f6a606c878480b8fdcc0daa80067fd
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2023 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по вул. Ковельська, 7 в смт Бородянка Бучанського району Київської області (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-27-010286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3» вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1 щодо надання копії/їй чинного кваліфікаційного/их сертифікату/ів інженерів-проєктувальників відповідного зразка та визначеного класу наслідків (відповідальності), які отримані відповідно до вимог Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» та Закону України «Про архітектурну діяльність», в часині зазначення в сертифікаті класу наслідків (відповідальності).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6a042456c4ec40899cf1366c60159259
Назва:
Пояснення Замовника на запит
Дата опублікування:
13.09.2023 17:24
Опис:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Ковельська, 7 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-27-010286-a) та надає пояснення:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники).
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник може залучати працівників: штатних, залучених за цивільно-правовим договором, працівників, що працюють за сумісництвом, тощо.
Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник:
- головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер-проєктувальник в частині кошторисної документації;
- інженер з охорони праці (будівництво).
Також Учасники надають копію/її чинного кваліфікаційного/их сертифікату/ів інженерів-проєктувальників відповідного зразка та визначеного класу наслідків (відповідальності), які отримані відповідно до вимог Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI “Про регулювання містобудівної діяльності” та Закону України «Про архітектурну діяльність».
На підтвердження даної вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3» надано у складі своєї тендерної пропозиції: 20 серпня 2023 16:3901.2.1. Довідки про працівників.pdf; 20 серпня 2023 16:3901.2.3. ІТР.pdf.
Сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який надано у складі пропозиції, видано в 2016 р., тобто до вступу в дію рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії ВУГіП від 24.12.2020 р. Згідно цього рішення – воно не стосується виконавців, які виявили бажання отримати «безкатегорійний» сертифікат, тобто сертифікат за спеціалізацією "Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації", а також не стосується тих виконавців, які мають сертифікати старого зразка відповідної спеціалізації, в яких не вказана категорія та клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва.
Таким чином наданий у складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат дозволяє інженеру-проектувальнику в частині кошторисної документації виконувати роботу категорії складності СС2.