• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

бітум нафтовий дорожній в’язкий БНД 70/100

Завершена

658 900.00 UAH з ПДВ
Номер: 92eb632d30d047549d3c4d6bbbdbd7d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-03-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.10.2023 17:02 - 25.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.10.2023 № 198 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11139-2023 від 28.09.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.10.2023 № 198 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2023-07-27-010117-a 27.07.2023 Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону №922. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, для уповноваженої особи з метою забезпечення недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), своєчасності укладання договору про закупівлю та їх його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-07-27-010117-a, протокол розкриття тендерних пропозиції, договір поставки товару від 26.07.2023 № 110 на суму 658 900,00 грн, пояснення замовника надані 18.10.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2023. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону №922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Враховуючи зазначене, Східним офісом Держаудитслужби 16.10.2023 в електронній системі закупівель розміщено запит до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель річного плану та змін до нього (при наявності), щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. На запит надано пояснення 18.10.2023, де зазначено, зокрема, що Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та керуючись наказом КП «ШРП Залізничного району» від 22.03.2022 року № 27о.д. «Про порядок проведення процедур закупівель для господарських потреб підприємства в умовах воєнного стану», пунктом 1 якого встановлено: «Закупівлю товарів (послуг) на будь-яку суму, що рівна або перевищує 200 000,00 грн (з ПДВ), в умовах воєнного стану здійснювати шляхом укладання прямих договорів із оприлюдненням звіту про укладений договір у системі електронних закупівель ProZorro», підприємство, при укладанні договорів, оприлюднює звіти про укладені договори в системі Prozorro. У відповідь на вищевказаний запит на порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону №922 запитувані підтвердні документи щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель річного плану та змін до нього (при наявності), щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, не надано, в результаті чого Східний офіс Держаудитслужби фактично позбавлено можливості дослідити питання: відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю.
Період усунення порушень: 23.10.2023 13:17 - 06.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2023 13:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Надані зауваження (пояснення) розглянуто та враховано
Дата публікації: 01.11.2023 11:57

Запити/Пояснення