-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт існуючої котельні №2 Державного навчального закладу "Браїлівський професійний ліцей" за адресою: вул. Чайковського.13, смт, Браїлів Жмеринський р-н, Вінницька область 23130 (Коригування ПКД-2) (завершення робіт)
Завершена
1 427 134.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 135.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 135.67 UAH
Номер:
4bd41ab30e8542d8a842d0d8e7158cb1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-15-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.08.2023 00:00
Період моніторингу:
15.08.2023 15:16 - 06.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.08.2023 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.08.2023 №64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2023-07-26-003931-a 26.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 5 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26 липня 2023 року №26/07/23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Баскурт», рішення уповноваженої особи про обрання переможця від 04 серпня 2023 року №1/04/08/2023, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 серпня 2023 року №47 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17 серпня 2023 року, додаткову угоду від 22 серпня 2023 року №1, звіт про виконання договору та пояснення від 17 серпня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Баскурт», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації Замовника.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Баскурт» відсутні:
- копії документів, які підтверджують право користування зазначених в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, обладнання, будівельних машин та механізмів (договори оренди, лізингу або в інший спосіб визначений законодавством України), зокрема, договори з ТОВ «Фаворит» від 01 квітня 2022 року №01/04-22 та з ФОП «Марінюк І.П.» від 05 квітня 2022 року №05/04 згідно з вимогою підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації;
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у вищевказаних договорах, щодо не заперечення використання його обладнання, техніки тощо, для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт згідно з вимогою підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації;
- лист-згода в довільній формі на обробку персональних даних згідно з вимогою пункту 13 розділу 4 додатку 1 тендерної документації.
Окрім цього, моніторингом установлено, що у підпунктах 1, 4 пункту 3.1 розділу 3 додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, зокрема:
- інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі;
- довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідки з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах.
Однак, переможець торгів ТОВ «Баскурт» не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної в підпункті 3 та абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, чим порушив вимоги підпункту 1, 4 пункту 3.1 розділу 3 додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі її невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 5 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Баскурт», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а також як переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, а уклав з ним Договір на суму 1 258 565,27 грн.
В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі додаткової угоди від 22 серпня 2023 року №1 Договір з учасником ТОВ «Баскурт» розірвано.
Період усунення порушень:
31.08.2023 18:01 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2023 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до результатів аналізу (моніторингу) проведеного відносно закупівлі за процедурою «Відкриті торги з особливостями» Капітального ремонту існуючої котельні №2 Державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей» за адресою: вул. Чайковського.13, смт. Браїлів, Жмеринський р-н, Вінницька область 23130 (Коригування ПКД-2) (завершення робіт) за номером UA-2023-07-26-003931-a від 26.07.2023 року щодо виявлених порушень Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій областісті, мною, уповноваженою особою Державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей», проведено наступні заходи для виправлення та недопущення подібних помилок (порушень):
1. Розірвано договір №47 від 16 серпня 2023р. з учасником ТОВ «Баскурт» на підставі додаткової угоди №1 від 22 серпня 2023 року (Додаткова угода №1 від 22 серпня 2023 року додається). Для дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, зазначені порушення будуть враховані з метою недопущенням їх в роботі.
2. Напротязі п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлуднено дану інформацію (документи) через електронну систему закупівель , що свідчить про вжиття заходів відносно проведеного аналізу (моніторингу).
Дата публікації звіту:
01.09.2023 13:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
05.09.2023 09:20
Запити/Пояснення
Номер:
8560b4d8c3154a12acf51c887b0bc536
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.08.2023 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту існуючої котельні №2 Державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей» за адресою: вул. Чайковського.13, смт. Браїлів, Жмеринський р-н, Вінницька область 23130 (Коригування ПКД-2) (завершення робіт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-26-003931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8ec851143cf64393a11b4e869a1367c1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.08.2023 13:44
Опис:
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій областісті, у межах проведення моніторингу № UA-M-2023-08-15-000011 по закупівлі робіт з капітального ремонту існуючої котельні №2 Державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей» за адресою: вул. Чайковського.13, смт. Браїлів, Жмеринський р-н, Вінницька область 23130 (Коригування ПКД-2) (завершення робіт) ((інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-26-003931-a) повідомляємо наступне: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого Експертного звіту (Позитивний) № 115-23-ЕК від 27.04.2023р.щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт існуючої котельні №2 Державного навчального закладу "Браїлівський професійний ліцей" за адресою: вул. Чайковського.13, смт, Браїлів Жмеринський р-н, Вінницька область 23130 (Коригування ПКД-2). Експертиза проведена ТОВ «Вінстратегія-Будтехекспертиза» м. Вінниця, за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію,яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складеного згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225\36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021.№,281. Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 27 квітня 2023 року складає 2425,606тис.грн. у тому числі;
будівельні роботи-1811,536 тис.грн.
устаткування, меблі інвентар-0,0тис.грн.
інші витрати-614,07 тис.грн.
із загальної кошторисної вартості виконано 998,472 тис.грн.у тому числі будівельні роботи 772,925 тис.грн.
інші витрати-275,547 тис.грн.
Також Уповноваженою особою надається посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якіcних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – brailov-licey@ukr.net роздл Фінанасово-господарська діяльність Обгрунтування держаних закупівель 2023
Номер:
ea3ef60d398b4f3d831bc405c4a4d93a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.08.2023 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту існуючої котельні №2 Державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей» за адресою: вул. Чайковського.13, смт. Браїлів, Жмеринський р-н, Вінницька область 23130 (Коригування ПКД-2) (завершення робіт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-26-003931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Баскурт», у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у підпункті 3 та абзаці 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі та довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідки з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7490eeb373d9428ab942825f5ff0a00e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.08.2023 13:50
Опис:
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій областісті, у межах проведення моніторингу № UA-M-2023-08-15-000011 по закупівлі робіт з капітального ремонту існуючої котельні №2 Державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей» за адресою: вул. Чайковського.13, смт. Браїлів, Жмеринський р-н, Вінницька область 23130 (Коригування ПКД-2) (завершення робіт) ((інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-26-003931-a) повідомляємо наступне: Для усунення допущених нами порушень, проводяться заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема із учасником ТОВ «Баскурт»