• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий

Завершена

4 268 733.50 UAH без ПДВ
Номер: 19abff26b68741eba2aac5dade24e025
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-15-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 15.09.2023 15:40 - 07.10.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 15.09.2023 № 275 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель» Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2023-07-25-011831-a 25.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, lidiya9ln@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «АРТЕК» (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір постачання товару від 20.07.2023 № 118/2023, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 21.09.2023.
Період усунення порушень: 29.09.2023 16:31 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2023 16:31

Запити/Пояснення