-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий
Завершена
4 268 733.50
UAH без ПДВ
Номер:
19abff26b68741eba2aac5dade24e025
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-15-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2023 00:00
Період моніторингу:
15.09.2023 15:40 - 07.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2023-07-25-011831-a 25.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «АРТЕК» (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір постачання товару від 20.07.2023 № 118/2023, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 21.09.2023.
Період усунення порушень:
29.09.2023 16:31 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2023 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
6b1ff0b7ab094410a6566e9d909d8af0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2023 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі моркви, цибулі, цибулі зеленої, огірків свіжих (ранніх), томатів свіжих (ранніх), перцю солодкого, петрушки (зелень), буряку, кріпу, часнику, яблук, персиків, груші, сливи, лимонів, капусти білокачанної, капусти молодої, апельсину, бананів, капусти червонокачанної, кабачків, капусти пекінської, капусти цвітної, редиски, абрикосів, винограду, вишні, кавуну, малини, мандаринів, полуниці, смородини червоної, смородини чорної, черешні, цибулі червоної, горіхів волоських, зеленого горошку, огірків грунтових, томатів грунтових, перцю солодкого грунтового (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-25-011831-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ФОП Лазарь О.Л. (реєстраційний номер облікової картки платника податків 2896521893), з яким укладений договір постачання товару від 20.07.2023 № 118/2023 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eb8f28978ce04066b5ecf435049eb05a
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
21.09.2023 21:41
Опис:
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий) (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-07-25-011831-a) Державною аудиторською службою України щодо надання інформації та документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (Замовник) для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме продуктів харчування, керувалося Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі – Методика).
Так, Замовником були виконані наступні дії:
1. Визначено назву товару за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708;
2. Визначено очікувану вартість предмета закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий), яка складає 4 268 733,50 грн. з ПДВ.
3. Відповідно до Службової записки начальника служби забезпечення функціонування співдружності «Артек Закарпаття» Аркадія МОРОЗОВА від 22.05.2023 р. сформовано технічні, кількісні та якісні характеристики продуктів харчування у відповідності до потреб Замовника та сформовано тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону та з урахуванням Особливостей.
4. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено аналіз загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також направлено письмові запити цінових пропозицій постачальникам продуктів харчування (запит ДПУ «МДЦ «Артек» від 23.05.2023 р. № 188).
За результатами направлених запитів отримано комерційні пропозиції від постачальників, здійснено їх аналіз та сформовано середню вартість продуктів харчування за формулою визначеною пунктом 1 розділу III Методики, яка склала 4 268 733,50 грн. з ПДВ.
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий) (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-07-25-011831-a) Державною аудиторською службою України щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та критерії оцінки можливих потенційних виконавців робіт.
1) Протокольним рішенням № 126 від 01.06.2023 р. затверджено зміни до річного плану закупівель Замовника на 2023 рік та прийнято рішення оприлюднити, у порядку встановленому Законом та Особливостями оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію за предметом закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий), очікуваною вартістю – 4 268 733,50 грн. з ПДВ.
02 червня 2023 року на веб – порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відритих торгів за предметом закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий), очікуваною вартістю – 4 268 733,50 грн. з ПДВ, оголошення № UA-2023-06-02-004756-a.
10 червня 2023 року відбулося розкриття тендерних пропозиції. До участі у тендерній процедурі було подано одну тендерну пропозицію - Фізична особа – підприємець Буренок Валерія Геннадіївна (РНОКПП – 3801111807) - 4 247 900,00 грн. без ПДВ.
Протокольним рішенням № 151 від 30.07.2023 року тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Буренок Валерії Геннадіївни (РНОКПП – 3801111807) відхилено на підставі пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
2) Протокольним рішенням № 152 від 03.07.2023 року повторно затверджено зміни до річного плану закупівель Замовника на 2023 рік та прийнято рішення оприлюднити, у порядку встановленому Законом та Особливостями оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію за предметом закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий), очікуваною вартістю – 4 268 733,50 грн. з ПДВ.
03 липня 2023 року на веб – порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відритих торгів за предметом закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, огірки свіжі (ранні), томати свіжі (ранні), перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, капуста молода, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, редиска, абрикос, виноград, вишня, кавун, малина, мандарини, полуниця, смородина червона, смородина чорна, черешня, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок грунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий), очікуваною вартістю – 4 268 733,50 грн. з ПДВ, оголошення № UA-2023-07-03-001808-a.
11 липня 2023 року процедуру закупівлі згідно оголошення № UA-2023-07-03-001808-a відмінено через відсутність тендерних пропозицій.
3) Згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент проведення процедури закупівлі) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Замовник листом від 11.07.2023 року № 244 звернувся до Постачальників з пропозицією укласти договір про закупівлю на умовах визначених оголошенням про проведення процедури закупівлі № UA-2023-07-03-001808-a та надати документи, які підтверджують їхню відповідність.
На запит Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» від 11.07.2023 року № 244 Фізичною особою – підприємцем Лазарь Олексій Леонідович (РНОКПП – 2896521893) листом від 14.07.2023 р. № 483 надано пакет документів, яким підтверджено відповідність учасника вимогам, передбаченим оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-07-03-001808-a.