-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху та фасаду (заходи з енергозбереження) Краковецького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім.Романа Шухевича Яворівської міської ради Львівської області» (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 689 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 448.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 448.36 UAH
Номер:
25c088270a7e4ebfb681dd0b7c00dd50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-07-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2023 00:00
Період моніторингу:
07.11.2023 17:07 - 29.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2023 № 68
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-07-25-010521-a 25.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, дотримання вимог Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області UA-P-2023-07-25-005157-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджена рішенням уповноваженої особи від 25 липня 2023 року №12, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ПП «Енергоекосервіс», вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції та протокол про визначення переможця торгів ПП «Енергоекосервіс», повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2023, Договір №335 від 23.08.2023, додаткову угоду до договору від 27.09.2023 №1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.11.2023.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ПП «Енергоекосервіс» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ПП «Енергоекосервіс» укладено Договір № 335 від 23 серпня 2023 року на суму 6709610,39 грн.
Період усунення порушень:
13.11.2023 17:57 - 17.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2023 17:57
Запити/Пояснення
Номер:
4bdd43336a5445d3905bd32e96b935f0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2023 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт даху та фасаду (заходи з енергозбереження) Краковецького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім.Романа Шухевича Яворівської міської ради Львівської області» (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-25-010521-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8e3ed74d0d6c49588a5e59c3b6ba64c3
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
10.11.2023 14:33
Опис:
Лист-пояснення
на запит від 2023-11-07
1. Розмір бюджетного призначення визначено рішенням Яворівської міської ради Львівської області № 2678 від 17.02.2023.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт даху та фасаду (заходи з енергозбереження) Краковецького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім.Романа Шухевича Яворівської міської ради Львівської області»
Посилання на сайт, де опубліковано обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі - http://yavoriv-vo.kl.com.ua/2023/07/26/obgruntuvannya-tehnichnyh-harakterystyk-kapitalnyj-remont-dahu-ta-fasadu-krakovetskogo-zzso-i-iii-st-im-romana-shuhevycha/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області та в інтересах Краковецького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім.Романа Шухевича Яворівської міської ради Львівської області»
Технічні та якісні характеристики зазначені в тендерній документації, у Додатку №2.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної-кошторисної документації на будівництво.
Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник на виконання зазначеної норми надає проектно –кошторисну документацію..