-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Завершена
824 738.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 123.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 123.69 UAH
Номер:
c4b8686bb6364acfa7a149862ee21597
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 16:39 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2023 № 82-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2023-07-25-008249-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 липня 2023 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 02.10.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей, частин першої і другої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дикий Сад ЛТД» встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо:
- усунення виявленого порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку до Договору про закупівлю «Технологічна схема теплоспоживального обладнання теплоспоживача»;
- недопущення у подальшому встановленого порушення пункту 28 Особливостей, частин першої і другої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону;
- усунення виявленого порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором постачання теплової енергії від 14.08.2023 № 152 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік комунального підприємства «Медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» Мішково-Погорілівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.07.2023 № 2 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Дикий Сад ЛТД» (далі – ТОВ «Дикий Сад ЛТД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.08.2023 № 3; повідомлення про намір укласти договір; договір постачання теплової енергії від 14.08.2023 № 152 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надане Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 28 Особливостей, вимог частин першої і другої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в Тендерній документації не зазначив один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ТОВ «Дикий Сад ЛТД», як переможець процедури закупівлі, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених в підпунктах 3, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Зокрема, відповідно до вимог пункту першого розділу другого додатку № 1 Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав:
- щодо підпункту 3 пункту 47 Особливостей – витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
- щодо підпунктів 6 та 12 пункту 47 Особливостей – повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
- щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей – довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Учасник ТОВ «Дикий Сад ЛТД» після оприлюднення 03.08.2023 Замовником повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю на порушення вимог абзацу 15 пункту 47 Особливостей та умов Тендерної документації не розмістив в електронній системі закупівель вищезазначені документи.
Враховуючи викладене, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Дикий Сад ЛТД», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та 14.08.2023 уклав з цим учасником Договір про закупівлю.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 12.1 розділу ХІІ «Додатки до договору» Договору про закупівлю, невід’ємною частиною цього договору та додатком до нього є «Технологічна схема теплоспоживального обладнання теплоспоживача».
Проте, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив вищезазначений додаток до Договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня укладання Договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
16.10.2023 15:52 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2023 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Були усуненні порушення які були виявлені Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області а саме:
- усунення виявленого порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку до Договору про закупівлю «Технологічна схема теплоспоживального обладнання теплоспоживача»;
- недопущення у подальшому встановленого порушення пункту 28 Особливостей, частин першої і другої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону;
- усунення виявленого порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором постачання теплової енергії від 14.08.2023 № 152 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Для підтвердження виконання усунення порушень надаємо :
-Додаток 5 до Договору «Технологічна схема теплоспоживального обладнання теплоспоживача»;
-Додаткова угода №1 до Договору про припинення зобов’язань за договором постачання теплової енергії від 14.08.2023 № 152
Дата публікації звіту:
19.10.2023 10:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.10.2023 09:24
Запити/Пояснення
Номер:
f48a1bcb2ddf415dbf2f488675f688d8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.10.2023 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d93815aca90d4ea59faf029dd2ef87f6
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів)У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» . А саме:пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Дата опублікування:
04.10.2023 12:33
Опис:
1.Яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлівідповідно здійснено до Закону України «Про теплопостачання» № 2633-IV від 02.06.2005 року (зі змінами) .
2.Яким чином та на підставі яких документів нами визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
З аналізу норм чинного законодавства України, затвердження тарифів на теплову енергію суб’єктам
господарювання які здійснюють господарську діяльність з виробництва та постачання теплової енергії з
використанням альтернативних джерел енергії в будівлях, обладнаних системами автономного
опалення не передбачено. Викладене підтверджується наступним.
Згідно ч. 2 ст. 20 Закону України “Про теплопостачання” передбачає, що регульованими є лише
тарифи на теплову енергію, виготовлення і реалізація якої здійснюється суб’єктами господарювання, що
займають монопольне становище на ринку.
Частиною 3 вказаної статті визначено, що тарифи на виробництво теплової енергії з використанням
нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, на транспортування та постачання теплової енергії
встановлюються в т. ч. органами місцевого самоврядування у межах повноважень, визначених
законодавством.
Згідно п. 2 Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та
постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, затвердженого постановою
КМУ від 01.06.2011 р. №869 “Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні
послуги” він застосовується під час установлення органами місцевого самоврядування тарифів на теплову
енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і
постачання гарячої води для суб’єктів природних монополій, а також для суб’єктів господарювання
на суміжних ринках зазначених у п. 1 цього Порядку, які провадять або мають намір провадити
відповідну господарську діяльність.
Частиною 1 Закону України “Про природні монополії” визначено, що суб'єктом природної монополії
є суб'єкт господарювання (юридична особа) будь-якої форми власності, який виробляє (реалізує) товари на
ринку, що перебуває у стані природної монополії.
Суміжний ринок це товарний ринок, що не перебуває у стані природної монополії, для суб'єктів
якого реалізація вироблених товарів або використання товарів інших суб'єктів господарювання неможливе
без безпосереднього використання товарів, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних
монополій.
Пунктом 3 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про державне регулювання у сфері комунальних послуг”
поняття “комунальні послуги - тарифи на теплову енергію, її виробництво” не включає тарифи на
виробництво теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або відновлюваних джерел
енергії.
Тому було подано запит до ТОВ "Дикий Сад ЛТД" щодо тарифу на постачання теплової енергії і з урахуванням їх листа ,який прикріплений до відповіді на запит було пораховано очікувану вартість предмету закупівлі.
3.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Таких не має.