• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будвілі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ"

Завершена

6 349 369.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 190 481.07 UAH
Номер: 771e2841fde74c98adbd4bf8e7f5f7f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-24-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.10.2023 18:15 - 15.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 24.10.2023 № 207 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.10.2023 № 207 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 17 UA-2023-07-25-007159-a 25.07.2023 Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу тендерної документації Замовника установлено розбіжність в частині зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій чим не дотримано норм пункту 11 частини 2 статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Автоінтерстрой", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи (наказ), що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закону №922-VIII та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.07.2023 № 83, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.08.2023, вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2023 № 105, тендерну пропозицію учасника ТОВ "Автоінтерстрой", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 08.08.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21.08.2023, договір підряду від 21.08.2023 № 34.03-10/9 та додаткову угоду №1 від 13.10.2023 до цього договору підряду, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.11.2023 на запит Східного офісу від 31.10.2023. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Проте, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із нормами Закону №922-VIII з урахуванням Особливостей зі змінами, а саме: у підпункті 2 пункту 6.4 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується Замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей. Однак, відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як роботи. Таким чином, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першому пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Також, пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону № 922 визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, моніторингом установлено розбіжності в тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особою від 25.07.2023 № 83 та Додатку № 3 до тендерної документації щодо визначення строку дії тендерної пропозиції в частині зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: в Додатку № 3 до тендерної документації в Технічній (ціновій) пропозиції, яку повинні надати учасники торгів Замовником зазначено, що «ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом _ днів з дня розкриття пропозицій» тоді, як у пункті 3.4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 15.11.2023 15:36 - 30.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2023 15:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За наслідками розгляду висновку від 15.11.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-25-007159-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) повідомляє про наступне. Особу, якою було допущено порушення в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, а також інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником, притягнено до відповідальності (Наказ «Про притягнення до відповідальності» від 17.11.2023 № 34.01/1-03-56).
Дата публікації звіту: 17.11.2023 13:21

Запити/Пояснення