-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття
Завершена
637 218.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 372.18 UAH
мін. крок: 1% або 6 372.18 UAH
Номер:
2cb5fb30aae94d0885d96b45df0164f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 15:00 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2023 № 55-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.08.2023 № 55-з
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-07-24-010436-a 24.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, підпункту 1 пункту 51 Особливостей шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Ліцей» Європейська освіта «Кропивницької міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою, тендерна пропозиція учасника фізичної особи підприємця Збуцького Костянтина Михайловича (далі – ФОП Збуцький К.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.08.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.08.2023, договір від 08.08.2023 № 2/8 на суму 595 681,69 грн, укладений між Замовником та ФОП Збуцьким К.М. (далі – Договір), пояснення надані 17.08.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Збуцького К.М. як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, внаслідок чого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
Так, підпунктом 1.1 пункту 1 додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – підпункт 1.1 пункт 1 Додаток 1) тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. Довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника.
Згідно дефектного акту на поточний ремонт, оприлюдненого Замовником у складі тендерної документації, передбачено перевезення сміття до 15 км в кількості 22,3 тони.
На виконання вказаної вимоги, учасником у складі тендерної пропозиції ФОП Збуцьким К.М. надано довідку про наявність обладнання від 25.07.2023 № 25/07-1, в якій відсутній транспортний засіб для перевезення сміття. При цьому, учасник в локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 в розділі І «Приміщення № 1» передбачив перевезення сміття до 15 км в кількості 22,3 тони загальною вартістю 3 198,27 грн, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 тендерної документації та не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тендерній пропозиції.
Крім того, пунктом 11 Додатка 1 тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку учасника про те, що учасник гарантує, що всі працівники, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі, є працівниками відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі (надається якщо учасник самостійно підтверджує кваліфікаційний критерій наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід).
Учасником ФОП Збуцьким К.М. самостійно підтверджено кваліфікаційний критерій наявності працівників відповідної кваліфікації, проте у складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист вищевказаного змісту, чим не дотримано вимоги пункту 11 Додатка 1 тендерної документації та не підтверджено відповідність іншим вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
29.08.2023 15:27 - 13.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2023 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір №2/8 від 08.08.2023
Дата публікації звіту:
05.09.2023 13:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
28.09.2023 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
1f3cdc192e8e4bbab05491b0719817b6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.08.2023 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-24-010436-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a08f8d74c50949b98c062d7a84090fde
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.08.2023 15:59
Опис:
Пріоритетом для вибору підрядника для нас була якість робіт та їх ціна .Оскільки опираючись на документи які ми надали найбільш вигідною була пропозиція у ФОП Збуцький К.М. Більше ніхто заявку на тендер не надав і вибору не було, а безпека найголовніша і на 1 вересня ми маємо її забезпечити.
Номер:
8f253aa0a973430384ab387793c4ab93
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.08.2023 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-24-010436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи підприємця Збуцький Костянтин Михайлович (далі – ФОП Збуцький К.М.) як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та автоматично не відмінено електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей?
Так, підпунктом 1.1 пункту 1 додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – підпункт 1.1 пункт 1 Додаток 1) тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. Довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника.
Згідно дефектного акту на поточний ремонт, оприлюдненого Замовником у складі тендерної документації, передбачено перевезення сміття до 15 км в кількості 22,3 тони.
На виконання вказаної вимоги, учасником у складі тендерної пропозиції ФОП Збуцьким К.М. надано довідку про наявність обладнання від 25.07.2023 № 25/07-1, в якій відсутній транспортний засіб для перевезення сміття. При цьому, учасник в локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 в розділі І «Приміщення № 1» передбачив перевезення сміття до 15 км в кількості 22,3 тони загальною вартістю 3 198,27 грн, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 тендерної документації та не підтверджено відповідність учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі тендерній пропозиції.
Крім того, пунктом 11 Додатка 1 тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку учасника про те, що учасник гарантує, що всі працівники, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі, є працівниками відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі (надається якщо учасник самостійно підтверджує кваліфікаційний критерій наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід).
Учасником ФОП Збуцьким К.М. самостійно підтверджено кваліфікаційний критерій наявності працівників відповідної кваліфікації, проте у складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист вищевказаного змісту, чим не дотримано вимоги пункту 11 Додатка 1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
acacf05eb1084de99c50dff2dea5f685
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.08.2023 16:04
Опис:
Відповідно до : вимог ДСНС №03-1870/162-2 від 14.06.2022 року;
Протокол 13 від 08 серпня 2023 року позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій ;
Лист ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ КРОПИВНИЦЬКЕ РАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ про підготовку закладів загальної середньої освіти до нового навчального 2023-2024 року
Та підготовку закладів загальної освіти до нового навчального 2023-2024 року згідного чинного законодавства потрібно провести ремонтні роботи в укриттях освітніх закладів ,з урахування того ,щоб її проведенню не вплинуло на початок нового навчального року, тобто у терміновому порядку.
Тому так як пропозиція ФОП Збуцький К.М. була лише одна організація ,яка подала документи через електронний майданчик ,ми вирішили прийняти пропозицію, так як безпека учнів та безпека персоналу головне, ми не могли не виконати наказ управління освіти та вимоги ДСНС№03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти».