-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Завершена
5 732 728.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 663.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 663.65 UAH
Номер:
8bb5f3df059349188195573f7f86d121
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-18-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 14:49 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.10.2023 № 37-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18 жовтня 2023 року № 37-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2023-07-24-009458-a від 24.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік (ID: UA-P-2023-07-24-003346-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 24.07.2023 № 739, із змінами, внесеними протоколом уповноваженої особи від 01.08.2023 № 778 (далі – тендерна документація); перелік змін, що вносяться до тендерної документації, оприлюднені 01.08.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина»» (далі – ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина»»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина»»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.08.2023 № 834; повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2023; договір поставки від 08.09.2023 № 08/09-2023; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 26.10.2023; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.09.2023 № 13905-р/пк-пз.
Моніторинг щодо тих порушень, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.10.2023 11:01 - 01.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2023 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
624d54c71b5847f48a36dc8e01bec900
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2023 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-009458-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
df707ae7f25845ec8ab5f08a4d1b3e6c
Назва:
Пояснення МКП Миколаїводоканал
Дата опублікування:
26.10.2023 11:57
Опис:
Частина 1. Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Частина 2. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі