-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) Новинського ЗЗСО I-II ст. ім. Тараса Пазина, Яворівської міської ради Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 639 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 395.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 395.00 UAH
Номер:
cbffa5a61ace4cb1967e9cec7a5d826f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2023 00:00
Період моніторингу:
24.11.2023 11:00 - 16.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.11.2023 № 83-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 15.11.2023 №003100-18/13264-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.11.2023 №83-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-07-20-012264-a 20.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Еталон-Ком", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди №1 до Договору), порушень, з врахуванням відповіді Замовника – не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі:13 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 11.07.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору та укладання додаткової угоди.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.07.2023 №5 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" (далі - ТОВ "Еталон-Ком"), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 21.08.2023 №45, 11.09.2023 №87, вимогу про усунення невідповідностей до 13 серпня 2023, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2023 року, генеральний договір від 22.09.2023 №412 (далі – Договір), Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.08.2023№ 13604-р/пк-пз, та від 04.09.2023 №13965-р/пк-пз, повідомлення про внесення змін до Договору від 11.12.2023, Додаткова угода №1 від 11.12.2023 до Договору, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 30.11.2023 та від 12.12.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТД складена Замовником з порушенням вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону.
Зокрема, у пункті 3.7 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що «учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції в період звернення за роз’ясненнями повинен відвідати об’єкт на якому будуть виконуватись роботи і скласти та надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист)».
Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини 3 статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини 8 статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 3 статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що підтверджується рішенням Третього апеляційного адміністративного суду від 29.03.2022 по справі 280/4200/21, яке набрало чинності.
Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
У пункті 3.7 розділу III ТД Замовником зазначено, що «гарантійний строк робіт, що будуть виконані повинен становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції)».
Однак, на порушення частини третьої статті 22 Закону Замовником у пункті 11.3 розділу XI Додатку 5 «Проєкт Договору про закупівлю» до тендерної документації передбачено, що «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у договорі та проектно-кошторисній документації, і можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну, який становить для об’єктів капітального будівництва 3 (три) роки.».
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.12.2023 11:57 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 11:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань наведених у висновку Уповноваженою особою проведено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та зокрема під час проведення майбутніх закупівель, а саме: 1. Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. 2. Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати встановлені у висновку порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати. 3. Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
18.12.2023 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
b5098f7dd80e44579b952ecee6b1d576
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
27.11.2023 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) Новинського ЗЗСО I-II ст. ім. Тараса Пазина, Яворівської міської ради Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-20-012264-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c00c368901884d6ebd8aaf219c2c03b0
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
30.11.2023 12:46
Опис:
Лист-пояснення
на запит від 2023-11-27
1. Розмір бюджетного призначення визначено рішенням Яворівської міської ради Львівської області № 3248 від 26.05.2023
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) Новинського ЗЗСО I-II ст. ім. Тараса Пазина Яворівської міської ради Львівської області»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області та в інтересах Новинського ЗЗСО I-II ст. ім. Тараса Пазина, Яворівської міської ради Львівської області»
Технічні та якісні характеристики зазначені в тендерній документації, у Додатку №2.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної-кошторисної документації на будівництво.
Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник на виконання зазначеної норми надає проектно –кошторисну документацію..
2. Посилання на сайт, де опубліковано обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі - http://yavoriv-vo.kl.com.ua/2023/07/21/obgruntuvannya-tehnichnyh-harakterystyk-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-7/
Номер:
2fb167e4554f4733928c489c0dcd141f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2023 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) Новинського ЗЗСО I-II ст. ім. Тараса Пазина, Яворівської міської ради Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-20-012264-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 3.7 розділу III тендерної документації зазначено, що «гарантійний строк робіт, що будуть виконані повинен становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції)».
На вищенаведену вимогу, учасником ТОВ "Еталон-Ком" у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 27.07.2023 №23-156 в якому зазначено, що «гарантійний строк робіт, що будуть виконані повинен становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником».
Чому у пункті 11.3 розділу XI Додатку 5 «Проєкт Договору про закупівлю» до тендерної документації та Договору від 22.09.2023 №412 передбачено, що «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у договорі та проектно-кошторисній документації, і можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну, який становить для об’єктів капітального будівництва 3 (три) роки.»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
39e1893ec1424131b49ab4f04c57cdc1
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
12.12.2023 19:41
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
Згідно з У пункті 3.7 розділу III тендерної документації зазначено, що «гарантійний строк робіт, що будуть виконані повинен становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції)». На вищенаведену вимогу, учасником ТОВ "Еталон-Ком" у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 27.07.2023 №23-156 в якому зазначено, що «гарантійний строк робіт, що будуть виконані повинен становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником». Однак , у п. 11.3. розділу XI Додатку 5 «Проєкт Договору про закупівлю» до тендерної документації та Договору від 22.09.2023 №412 передбачено, що «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у договорі та проектно-кошторисній документації, і можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну, який становить для об’єктів капітального будівництва 3 (три) роки. Замовником при формуванні даного розділу Тендерної документації допущено формальну( механічну) помилку (протокол виправлення формальної помилки додається) , а також дану помилку виправлено шляхом укладення додаткової угоди №1 від 11 грудня 2023 року Договору від 22.09.2023 №412 відповідно керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»